به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۰۹:۲۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۴۷۲۲۸۷

بالاتر از لوا و بلینگام: او گلزن اول لالیگاست!

بالاتر از لوا و بلینگام: او گلزن اول لالیگاست!
گروه ورزشی:آرتم دووبیک، ستاره اوکراینی خیرونا، حالا شانس اصلی کسب عنوان آقای گلی رقابت‌های این فصل لالیگاست.به گزارش "ورزش سه"، خیرونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و هشتم و پایانی لالیگا در ورزشگاه خانگی‌اش روبروی گرانادا به میدان رفت و موفق شد با نتیجه پرگل و باورنکردنی ۰-۷ برابر این تیم به پیروزی برسد و آخرین سه امتیاز این فصل را هم از آن خودش کند.

آرتم دووبیک ستاره بی چون و چرای تیمش در این بازی بود و توانست با سه گلی که در این دیدار وارد دروازه حریف کرد نقش مهمی را در این پیروزی ایفا کند و البته تعداد گل‌های زده‌اش در این فصل از رقابت‌های لیگ اسپانیا را به عدد ۲۴ برساند.

این بازیکن حالا یک گل بیشتر از الکساندر سورلوت به ثمر رسانده است و در صورتی که او در بازی امشب ویارئال برابر اوساسونا موفق به گلزنی نشود، عنوان آقای گلی به این ستاره اوکراینی خواهد رسید تا در لیگی پر از ستاره‌های گرانقیمت بالاتر از هر بازیکن دیگری قرار بگیرد.

دووبیک در نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از باشگاه اوکراینی اس سی دنیپرو با قراردادی به ارزش هفت میلیون یورو به خیرونا پیوست و شاید کمتر کسی انتظار داشت که در حضور بازیکنانی مانند روبرت لواندوفسکی و جود بلینگام این بازیکن بتواند یکی از نامزدهای اصلی کسب عنوان آقای گلی لالیگا در پایان فصل باشد اما عملکرد درخشان او باعث شد که تمامی معادلات بر هم بخورد. درخشش او نقش مهمی در حضور خیرونا در مقطعی طولانی در کورس قهرمانی این فصل ایفا کرد.

او حالا یکی از گزینه‌هایی اصلی مدنظر دو غول فوتبال اروپا شامل منچستریونایتد و آرسنال است و گفته می‌شود که در فاصله همین یک سال ارزشش در بازار نقل و انتقالات اروپا به بیشتر از ۳۰ میلیون یورو رسیده است که می‌تواند سود بسیاری را برای خیرونا به همراه داشته باشد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها