به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۴:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۴۷۲۴۸۵

خلیل‌زاده: فحاشی به زنوزی نامردی بود

خلیل‌زاده: فحاشی به زنوزی نامردی بود
گروه ورزشی: شجاع خلیل‌زاده که به‌دلیل مصدومیت، بازی با پیکان را از دست داده بود، روز جمعه از جایگاه ویژه ورزشگاه دستگردی این بازی را تماشا کرد. البته که حضور شجاع در این جایگاه بی‌حاشیه هم نبود؛ چراکه بعد از بازی فیلم‌ کوتاهی در صفحات مجازی وایرال شد که نشان می‌داد او از طریق تلویزیون مستقر در جایگاه، بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان را تماشا می‌کند. این ویدئو خیلی با استقبال تراکتوری‌ها روبه‌رو نشد و شجاع را به طرفداری از تیم سابقش متهم کرد. خلیل‌زاده در گفت‌وگو با همشهری و با انتقاد از برخی هواداران تبریزی‌، از خودش دفاع می‌کند.
  • بازی با پیکان چطور بود؟
بازی بدی نبود. تیم ما در این بازی دو سه فرصت خوب داشت و می‌توانستیم برنده شویم ولی این اتفاق رخ نداد و متأسفانه مساوی کردیم.
  • فکر می‌کنی در پایان لیگ بتوانید جای سپاهان را در رده سوم بگیرید؟
این موضوع دست ما نیست. ما باید ۲بازی آخر را ببریم و منتظر لغزش سپاهان باشیم. امیدوارم به چیزی که می‌خواهیم برسیم.
  • وضعیت آسیب‌دیدگی‌ات چطور است؟
عضلات چهارسر رانم آسیب دیده بود که خوب شده‌ام و می‌توانم به بازی بعدی برسم.
  • برای فصل بعد چه برنامه‌ای داری، قرار است در تراکتور بمانی؟
همه تمرکز من روی همین فصل است. هیچ‌کسی از آینده خبر ندارد. الان بازیکن تراکتور هستم و احساس خوبی دارم که در این تیم بازی می‌کنم.
  • به‌نظر تو چه تیمی قهرمان لیگ می‌شود؟
بازی‌ها غیرقابل پیش‌بینی است ولی با اتفاقاتی که در این هفته رخ داد، حالا سرنوشت قهرمانی در دستان پرسپولیس است. تا قبل از این هفته سرنوشت دست استقلال بود.
  • فیلمی در فضای مجازی وایرال شده که تو را در حال تماشای بازی پرسپولیس – استقلال‌خوزستان در جایگاه ویژه ورزشگاه دستگردی نشان می‌دهد. استدلال برخی از هواداران تراکتور این است که از گل خوردن پرسپولیس ناراحت شده‌ای. در این مورد توضیح می‌دهی؟
من از این به بعد تلویزیون نمی‌بینم تا بعضی‌ها ناراحت نشوند. این حرف‌ها بچه‌بازی است و توجهی به این مسائل ندارم. هواداران واقعی تراکتور بی‌نظیر هستند و نمونه آنها پیدا نمی‌شود ولی یک عده که تعدادشان هم زیاد نیست، فقط می‌خواهند حاشیه درست کنند. من اگر می‌خواستم بازی پرسپولیس را ببینم، خیلی راحت در خانه می‌نشستم و به ورزشگاه نمی‌رفتم. متأسفانه برخی صفحات در فضای مجازی برای تراکتور سَم هستند و نیتشان ضربه‌زدن به تراکتور است و هواداران واقعی تراکتور نباید تحت‌تأثیر آنها قرار بگیرند. برخی می‌گویند پرسپولیس گل خورده و من ناراحت بودم، چقدر جالب برای خودشان تحلیل می‌کنند! چهره من همین است و خشن است، باید بی‌جهت بخندم؟ من نمی‌توانستم در خانه بمانم و بازی را ببینم؟ چرا بعضی‌ها بدون فکر کردن واکنش نشان می‌دهند؟
  • برخی هواداران به زنوزی فحاشی کرده‌اند و می‌خواهند او از تیم برود.
آنهایی که به زنوزی توهین کردند و ناسزا گفتند، نامردی کردند و این منصفانه نبود. او از جیب خودش چند صد میلیارد در هر فصل برای تراکتور هزینه می‌کند و جواب محبت‌هایش ناسزا شنیدن نبود. آنهایی که به زنوزی و خانواده‌اش توهین می‌کنند، دلش را دارند یک ریال برای تراکتور خرج کنند؟ چرا فردی که از جیب خودش برای تراکتور هزینه می‌کند باید فحش بخورد، آن هم درحالی‌که این فوتبال از لحاظ مالی سودی برایش ندارد؟ من هیچ جای دنیا ندیده‌ام که به مالک یک باشگاه ناسزا بگویند و این واقعا عجیب است.
  • ظاهرا قرار است زنوزی باشگاه را واگذار کند؟
من هم این را شنیده‌ام. خیلی‌ها نمی‌دانند اگر زنوزی برود، تراکتور به چه روزی می‌افتد. قبلا که تیم در اختیاز زنوزی نبود، برای تراکتور بازی کردم و آن زمان هم یک عده می‌گفتند که آن مدیران باید بروند و افراد دیگر بیایند. نمی‌دانم این افراد با خودشان چند چند هستند. زنوزی امکاناتی برای تراکتور فراهم کرده که در حد تیم‌های اروپایی است و هیچ بازیکنی در تراکتور در زمان مدیریت زنوزی اذیت نشده است. من شاید فصل بعد در تراکتور نباشم ولی این را باید بگویم که زنوزی عاشقانه این تیم را دوست دارد و برای این تیم حرص می‌خورد. شک نکنید اگر زنوزی به استان یا شهر دیگری برود، او را روی سرشان می‌گذارند. آیا او بد کرد که از جیب خودش برای تراکتور هزینه کرد؟ امیدوارم زنوزی تراکتور را واگذار نکند. اگر او این کار را انجام دهد خیلی‌ها از رفتاری که داشتند پشیمان خواهند شد. متأسفانه برخی با تخریب زنوزی دنبال سود خودشان هستند ولی هرگز به این فکر نکرده‌اند که اگر او از تراکتور برود، چه‌کسی قرار است این تیم را تحویل بگیرد.
  • چرا تراکتور امسال قهرمان لیگ یا جام‌حذفی نشد؟
بازیکنان تراکتور باید قدر جایگاهی را که در آن قرار دارند، بدانند. وقتی تیمی قهرمانی می‌خواهد بازیکنان باید با تمام وجود در زمین مسابقه بجنگند و در واقع صد خودشان را بگذارند ولی من این را در تراکتور ندیدم. زنوزی به‌عنوان مالک باشگاه هر کاری را که لازم بود، برای تراکتور انجام داد. او فراتر از حد انتظار برای تراکتور کار کرد ولی خیلی‌ها قدرش را ندانستند.
مرجع : روزنامه همشهری
برچسب ها: شجاع خلیل زاده
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها