به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۱۸ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۴۴۳۸۳۶

شجاع و حرف‌های جدید درباره مصاحبه جنجالی

شجاع و حرف‌های جدید درباره مصاحبه جنجالی
گروه ورزشی:شجاع خلیل‌زاده بازیکنی خبرساز است که با هر کامنت و مصاحبه می‌تواند جنجال جدیدی بسازد.به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان تراکتور و ستاره تیم‌ملی این بار با یک کامنت پای پستی که در نکوهش برخورد تماشاگران پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی و بازیکنان ماجرای جدیدی را رقم زده تا به مرد شماره یک اینستاگرام تبدیل شود.

البته در همین حین او با رهبری نمایش درخشان تراکتور در خط دفاعی مقابل گل‌گهر، موفق شد سه امتیاز حساس را به حساب تیمش واریز کند و تراکتور را به نزدیکی صدر جدول برساند، بعد از بازی هم به سراغ تماشاگران تراکتور رفت و از آنها بابت حضور در استادیوم سیرجان تشکر کرد تا پاسخی بر 90 دقیقه تشویق تی‌تی‌ها داده باشد.شجاع که روزهای پرچالشی را در تبریز سپری کرد و سرانجام توانست آرامش را برای خود و همبازیانش به ارمغان بیاورد، در گفت‌وگوی جدیدی که با خبرنگار ما داشته، جواب‌های بی‌پرده به سوالات داده است.

بولت زیر مجموعهبازی با گل‌گهر را بردید و سه امتیاز مهم گرفتید.
خدا را شکر یک بازی خیلی مهم را بردیم. این سه امتیاز خیلی به ما کمک می‌کرد که خودمان را بالای جدول نگه داریم. در چند بازی حساس، امتیازات مهمی را از دست داده بودیم و به این امتیاز نیاز داشتیم. خدا را شکر توانستیم با یک بازی منطقی، سه امتیاز بازی را بگیریم.
بولت زیر مجموعهدر پایان بازی هم از تماشاگران تراکتوری تشکر کردی.
هواداران ما همیشه به ما انرژی مثبت می‌دهند و وظیفه ما هم این است که برویم و ادای احترام کنیم. هواداران ما همه جای ایران به استادیوم می‌آیند که تیم‌شان را تشویق کنند و ما هم طبق وظیفه‌مان، کارمان را انجام دادیم. امیدوارم بتوانیم دل هوادارانی را که چند هفته به‌خاطر نتایج از ما ناراحت بودند، شاد کنیم و در بازی‌های بعدی، نتایج بهتری بگیریم و چیزی را که لایق هواداران تراکتور است، به آنها بدهیم.
بولت زیر مجموعهآمار جالبی دارید و هر وقت کلین‌شیت می‌کنید، می‌برید. شاید اعتبار آن به خط دفاعی برسد.
کلین‌شیت را کل تیم می‌کند و ربطی به دفاع و دروازه‌بان‌ ندارم اما من برای پورحمیدی خوشحالم که کمی تحت فشار بود. ان‌شاءالله کلین‌شیت‌های او ادامه داشته باشد. او هم بچه خوبی است و دلش هم پاک است و خدا کمکش می‌کند. اميدوارم کلین‌شیت‌های او ادامه داشته باشد و همه دست به دست هم بدهیم تا امسال تراکتور خوبی بسازیم.
بولت زیر مجموعهدر کلین‌شیت از پرسپولیس و استقلال و سپاهان هم جلو هستید.
اصلا برای ما مهم نیست و تنها برد تیم برایمان مهم است. در کنار برد، اگر حمیدی هم کلین‌شیت کند، برایش خوشحال می‌شوم. نه رقابتی با کسی و نه چیزی؛ مهم نتیجه‌گیری تیم است.

بولت زیر مجموعهکمی بدشانسی آوردید وگرنه شاید حتی الان موقتا صدرنشین بودید.
من الان اصلا به جدول نگاه نمی‌کنم و اواخر فصل جدول را می‌بینم. الان مهم‌ترین مسئله، بازی‌های پیش‌رو است که باید ببریم. ما در ۲-۳ مسابقه امتیازات بدی را از دست دادیم و باید ببریم تا آن باخت‌ها را جبران کنیم. به همین دلیل الان نباید به جدول نگاه کنیم. این جدول، واقعی نیست.
بولت زیر مجموعهمصاحبه قبلی‌ات در استادیوم یادگار حسابی جنجالی شد.
هواداران خوب تراکتور متوجه حرف‌های من می‌شوند. من دلی حرف‌هایم را زدم و همه هم متوجه شدند. مسلما هر موضوعی واکنش‌هایی دارد اما به هر حال تراکتور است که برای همه مهم است. هم برای من و هم برای هواداران، نتیجه‌گیری تراکتور اهمیت دارد. ما یک خانواده هستیم و باید دست به دست هم بدهیم و همه نزدیک به هم باشیم تا تیم نتیجه بگیرد.

بولت زیر مجموعهاز مصاحبه‌ات پشیمان نیستی؟
نه چون حرف اشتباهی نزدم و منظورم هم هواداران تراکتور نبودند. هواداران همیشه و حتی زمانی که من اینجا نبودم به خاطر دوره قبلی حضورم همیشه به من لطف داشتند و الان هم که واقعا شرمنده می‌کنند.
بولت زیر مجموعهاما قبول داری به هر حال هواداران تراکتور جزء پرشورترین‌ها هستند و همیشه هم حامی تیم بودند.
هواداران همیشه به همه بازیکنان لطف دارند. یک تعداد کمی باعث آن اتفاقات شدند که من به آنها هوادار نمی‌گویم و اصلا منظور من هواداران تراکتور نبودند. من هم این مسائل را می‌بینم عصبی می‌شوم، اما منظور من هواداران تراکتور نیستند. یک تعدادی هستند که دشمن تراکتورند و به این تیم اهمیت نمی‌دهند. خود هواداران تراکتور هم جواب آن معدود افراد را داده‌اند و اصلا نیازی نیست که دیگر در این مورد چیزی بگوییم. باز هم می‌گویم هواداران تراکتور همگی عالی هستند و من منظورم هرگز آنها نبودند.

بولت زیر مجموعههفته پیش هم دو نماینده ایران در آسیا حذف شدند.
در بازی‌های آسیایی، همه نماینده ایران هستند. صعود تیم‌های ایرانی، به نفع فوتبال ایران است و ما بحث رنگی با کسی نداریم. همه برای این پرچم بازی می‌کنند. من ناراحت شدم که پرسپولیس و نساجی حذف شدند. امسال ما هم می‌توانستیم صعود کنیم اما این اتفاق نیفتاد. ان‌شاءالله سال‌های آینده بتوانیم دل هواداران تراکتور را شاد کنیم و در آسیا هم بدرخشیم.
بولت زیر مجموعهآقای خمس هم گفتند که اگر تراکتور 11 بازیکن مثل شجاع و آلوز داشته باشد، قهرمان می‌شود.
این لطف آقای خمس است اما از نظر من همه بازیکنان تراکتور، بازیکنان بزرگی هستند.
بولت زیر مجموعهدرباره آقای زنوزی چه نظری داری؟
ایشان واقعا برای تراکتور همیشه زحمت می‌کشند و دغدغه فوتبال و ورزش آذربایجان را دارند. جا دارد از تمام زحمات ایشان تشکر کنیم و این فصل هم واقعا تیم خیلی خوبی برای تراکتور جمع و جور کردند و امیدوارم ما بازیکنان هم بتوانیم پاسخ حمایت و اعتماد ایشان را بدهیم و نتایج درخور شأن تراکتور، مردم آذربایجان و آقای زنوزی را بدهیم.


بولت زیر مجموعهدر مورد تیم‌ ملی چه نظری داری؟
مطمئنم با آقای قلعه‌نویی بهترین نتایج را در آسیا می‌گیریم. ایشان و کادرفنی زحمات زیادی می‌کشند و تیم ملی ایران هم بازیکنان بسیار خوبی دارد. امیدوارم بتوانیم در جام ملت‌های آسیا نتایج خوبی کسب کنیم، باور کنید من دلم روشن است که اتفاقات خوبی برای تیم ملی رخ می‌دهد، چون این همدلی و کیفیت بالای بازیکنان و همچنین این کادرفنی خوب را که می‌بینم، حس می‌کنم می‌توانیم کارهای بزرگی انجام بدهیم.
برچسب ها: شجاع خلیل زاده
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها