به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۳:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۴۷۲۴۹۰

شوک به عنایتی در مسیر بقا در لیگ برتر

شوک به عنایتی در مسیر بقا در لیگ برتر
گروه ورزشی:هافبک تاثیرگذار پیکانی‌ها در بازی حساس با فولاد خوزستان غایب خواهد بود.به گزارش "ورزش سه"، پیکانی‌ها در بازی گذشته مقابل تراکتور یک امتیاز به دست آوردند و با همین امتیاز شانس بقای آنها افزایش یافت؛ با این حال آنها باید تمام تلاش خود را در دو هفته پایانی به کار بگیرند تا قطعا در لیگ برتر ماندگار شوند.

رضا عنایتی روز سه‌شنبه در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و نهم تیمش را در اهواز مقابل فولاد خوزستان به میدان می‌فرستد. فولاد که هفته پیش برد ارزشمندی را مقابل ذوب‌آهن به دست آورد، حالا با انگیزه بهتری مقابل پیکان به میدان می‌رود و بی‌شک دو تیم برای کسب موفقیت تلاش می‌کنند.اتفاق تلخی که برای رضا عنایتی و خودروسازان در آستانه دیدار با فولاد رخ داده، محرومیت سامان نریمان‌جهان و مصدومیت غلامرضا ثابت ایمانی است.


علاوه بر ثابت‌ایمانی که در بازی با تراکتور با پارگی آشیل مواجه شد، سامان نریمان‌جهان هم کارت زرد گرفت تا بازی حساس تیمش مقابل فولاد را از دست بدهد.رضا عنایتی حالا باید برای جایگزینی دو بازیکن تاثیرگذار تیمش مقابل فولاد اقدام کند؛ باید دید او از چه نفراتی در خط هافبک پیکان استفاده خواهد کرد.
برچسب ها: لیگ برتر
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها