به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۲:۰۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب : ۴۷۲۴۹۸

این پیراهن برای درخشش طارمی دوخته می‌شود

این پیراهن برای درخشش طارمی دوخته می‌شود
گروه ورزشی:ایک برای فصل جدید پیراهن‌های متفاوتی برای اینتر طراحی کرده است.به گزارش "ورزش سه"، اینتر در جولای ۲۰۲۳ قرارداد خود را با تامین کننده لباس نایک برای هشت سال به ارزش تقریبی ۳۰ میلیون یورو (۳۸.۲ میلیون دلار) در هر فصل تا پایان ژوئن ۲۰۳۱ تمدید کرد. انتظار می‌رود برای فصل ۲۰۲۴-۲۵، نراتزوری با توجه به رسیدن به بیستمین قهرمانی لیگ و اثر ستاره دوم، شاهد افزایش فروش پیراهن خود باشد. مردان سیمونه اینزاگی با پیروزی مقابل رقیب دیرینه آث میلان در دربی دلا مادونینا به زیبایی اسکودتو را به دست آوردند."گل" نگاهی می‌اندازد به لباسی که مهدی طارمی و هم‌تیمی‌هایش در فصل آینده می‌پوشند.


آیا شما هم حین بررسی آخرین تصاویر فاش شده از لباس خانگی اینتر ۲۰۲۴-۲۵، یاد لباس سوم منچستریونایتد آدیداس ۲۰۲۰-۲۱ افتادید؟
نایک همچنین با طراحی یک لباس خانگی زیگزاگ برای اینتر در همان دوره، هویت راه‌راه سنتی باشگاه را به چالش کشید و در عین حال لبه‌های برخی الگوهای دیگر را محو کرد. پیش‌بینی می‌شود لباس خانگی جدید نایک اینتر 25-2024 در جولای ۲۰۲۴ عرضه شود. بیلبوردهای فروشگاه‌های نایک از الان دو ستاره را نشان می‌دهند.
در حالی که برخی از افشاگری‌ها، لباس جدید نایک اینترناسیوناله را با نشان باشگاه در مرکز و نشان اسکودتو در سمت چپ نشان می‌دهند، برخی دیگر نشان اسکودتو در مرکز و نشان باشگاه در سمت چپ را پیش‌بینی می‌کنند.

 
نشان طلایی در بافت پوست مار قرار می‌گیرد و این کیت به احتمال زیاد یکی از چشم‌گیرترین لباس‌های تاریخ باشگاه با رنگ‌های کلاسیک است، چرا که راه راه‌های عمودی خاص در سمت راست با راه راه‌های مورب در سمت چپ ادغام می‌شوند. با توجه به قیمت‌گذاری فصل 24-2023، قیمت لباس خانگی جدید اینتر برای بزرگسالان حدود ۸۰ پوند (۱۰۰ دلار) خواهد بود.

کیت دوم اینتر ۲۰۲۴-۲۵، تاریخ انتشار و قیمت: 
انتظار می‌رود لباس دوم نایک اینتر 25-2024 در آگوست ۲۰۲۴ عرضه شود.فوتی هدلاینز فاش کرده است که اینتر برای لباس خارج از خانه خود در فصل ۲۰۲۴-۲۵ یک ترکیب رنگ آبی شیک می‌پوشد. بر اساس رنگ سفید کمی آبی با ریزه‌کاری‌های دو رنگ آبی که عمدتا برای یقه و لوگوها هستند. مانند لباس خانگی، قیمت آن برای نسخه بزرگسالان حدود ۸۰ پوند (۱۰۰ دلار) خواهد بود.

لباس سوم نایک اینتر 25-2024 قرار است تا آگوست/سپتامبر ۲۰۲۴ عرضه شود.لباس اینتر با علامت تجاری سووش رو به بالا و همچنین دارای یک علامت تجاری داخل یک علامت تجاری دیگر خواهد بود.آخرین افشاگری‌ها نشان می‌دهد که رنگ‌های رسمی "طلای دانشگاهی/آبی تیره/آبی لیون" هستند زیرا رنگ پایه عمدتاً زرد با ریزه‌کاری آبی ذکر شده در بالا است.به احتمال زیاد قیمت لباس سوم نایک اینتر 25-2024 برای نسخه بزرگسالان حدود ۸۰ پوند (۱۰۰ دلار) خواهد بود.

تاریخ انتشار و قیمت لباس تمرینی اینتر 25-2024
طبق افشاگری‌ها، لباس تمرینی اینتر 25-2024 دارای رنگ اصلی خاکستری-آبی با برش‌های آبی روی شانه‌ها است. در همین حال، گرمکن باشگاه برای فصل جدید الگوی موجود در لباس سوم را به‌صورت معکوس نشان می‌دهد. بنابراین رنگ اصلی «آبی لیون» خواهد بود، با برش‌های شانه، برند، نشان و لوگوهای اسپانسر همگی به رنگ زرد. کیت تمرینی نایک اینتر 25-2024 می‌تواند در ماه‌های آگوست/سپتامبر ۲۰۲۴ عرضه شود، که به احتمال زیاد قیمت آن برای نسخه بزرگسال از حدود ۶۵ پوند (۸۰ دلار) شروع شود.

لباس دروازه‌بان اینتر 25-2024، تاریخ عرضه و قیمت:
لباس دروازه‌بان اینتر 25-2024 می‌تواند یکی از قطعات هنری چند رنگ با طرح‌های گرافیکی باشد. بر اساس قالب دروازه‌بانی نایک گاردین وی 24-25، این طراحی نسبت به طرح نایک گاردین ۴ پیشرفته‌تر است و الگوهای موجی و تکه‌ای در سراسر پیراهن و آستین نمایان هستند.قالب لباس دروازه‌بانی نایک گاردین وی 25-2024 در شش رنگ لو رفت - قرمز، آبی، زرد، نارنجی، سبز و مشکی.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها