به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۲۱:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب : ۴۷۲۶۹۳

قیمت دلار امروز ۷ خرداد ۱۴۰۳

قیمت دلار امروز ۷ خرداد ۱۴۰۳
گروه اقتصادی: قیمت دلار امروز بدون تغییر و با همان رقم روز یکشنبه بازگشایی شد. روند معاملات ارز در تعادل قرار دارد و معامله‌گران، محدوده فعلی را کف قیمت دلار در مقطع کنونی می‌دانند.به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در سومین روز معاملاتی هفته بدون کوچکترین افت و خیز و در منطقه معاملاتی روزهای گذشته بازگشایی شد. روند رنج اسکناس دلار از اواسط هفته گذشته شروع شد و با افت و خیزهای محدود تا به امروز ادامه داشته است.

بازار ارز به انتظار انتخابات ریاست جمهوری نشست
معامله‌گران در تشریح وضعیت بازار ارز می‌گویند بسیاری از فعالان این بازار دست از مبادله کشیده‌اند و در انتظار انتخابات ریاست جمهوری در تیرماه و برگزاری نشست شورای حکام در ۱۰ روز آینده هستند. برخی معامله‌گران نیز می‌گویند قیمت فعلی دلار به خواست سیاست‌گذار است و این ارزپاشی بازارساز است که محدوده کنونی را برای اسکناس آمریکایی حفظ کرده است.

تتر به کانال ۵۷ هزار تومانی برگشت
گفتنی است قیمت درهم امروز افزایش محدود ۴۰ تومانی داشت و این اسکناس با رقم ۱۵ هزار و ۷۸۰  تومانی در حال معامله است. تتر با کاهش ۴۰۰ تومانی در کریدور پنجم یک پله عقب‌نشینی کرد و روی رقم ۵۷ هزار و ۷۰۰ تومانی ایستاده است.

قیمت پوند انگلیس با رشد ۴۰۰ تومانی بازگشایی شد و این اسکناس با قیمت ۷۳ هزار و ۴۴۰ تومانی در حال معامله است و یورو نیز روی رقم ۶۲ هزار و ۵۴۰ تومانی ایستاد و رشد ۲۰۰ تومانی دارد.گفتنی است اسکناس و حواله دلار امروز کاهش داشت. اسکناس دلار با رقم ۴۴ هزار و ۸۹۰ تومان و حواله دلار با رقم ۴۱ هزار و ۹۱۴ تومان عرضه شد.
برچسب ها: قیمت دلار
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها