به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۰:۳۶
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۱۴ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب : ۴۷۳۶۷
خبر بد براي فوتبال‌دوستان جهان

نيمار جام جهاني را از دست داد

گجروه ورزشی: مهاجم گلزن و ستاره تيم ملي برزيل به دليل آسيب ديدگي ادامه جام جهاني را از دست داد. خبري بد براي همه برزيلي‌ها، و البته همه فوتبالدوستان جهان.
نيمار جام جهاني را از دست داد
ديدار تيم‌هاي ملي برزيل و کلمبيا در چارچوب رقابت‌هاي مرحله يک چهارم نهايي جام جهاني برگزار شد که در پايان برزيل با نتيجه دو بر يک از سد حريف گذشت و راهي نيمه نهايي شد تا با آلمان ديدار کند. در اين ديدار تياگو سيلوا 7 و داويد لوييز 69 براي برزيل و جيمز رودريگز 80 براي کلمبيا گلزني کردند. در حالي که اين ديدار رو به پايان بود، نيمار و خوان کاميلو زونيگا بر سر تصاحب توپ ارسالي با هم برخورد کردند به شکلي که زانوي بازيکن کلمبيايي به کمر ستاره برزيل برخورد کرد و موجب آسيب او شد. به همين دليل نيمار براي معاينه‌هاي دقيق‌تر و عکس‌برداري به بيمارستان منتقل شد. اکنون رودريگو لاسمار، پزشک تيم ملي برزيل پس از معاينه نيمار اعلام کرده که وي ادامه جام جهاني را به دليل آسيب ديدگي از ناحيه مهره کمر از دست داده است.

آرزوي سلامتي سريع براي نيمار توسط مسي
کاپيتان تيم ملي فوتبال آرژانتين براي هم ‌تيمي برزيلي‌اش آرزوي بهبودي کرد. ساعتي پس از آنکه بامداد شنبه (امروز) تيم‌هاي ملي برزيل و کلمبيا در مرحله يک چهارم نهايي جام جهاني به ميدان رفتند، ليونل مسي براي نيمار آرزوي سلامتي و بهبودي سريع کرد. مسي در صفحه خود در يکي از شبکه‌هاي اجتماعي از گلزن برزيلي‌ها خواست براي بازگشت سريع به مستطيل سبز تلاش کند. وي گفت:‌ دوست و هم‌تيمي‌ عزيزم اميدوارم هرچه زودتر خوب بشوي! کاپيتان آرژانتيني‌ها با نيمار که در بازي با کلمبيا مهره کمرش شکست، در بارسلوناي اسپانيا همبازي است.

علی
Romania
۱۳۹۳/۰۴/۱۴ ۱۳:۰۰
انشالله نیمار سلامتی خودش را به زودی بدست بیاورد. (239378)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۴ ۱۴:۰۲
چه فاجعه ای؟! احتمالا کره زمین از مدار خارج خواهد شد! (239405)
انتی فوتبال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۴ ۱۴:۱۷
خوب راست میگه دیگه این همه انسان گرسنه و فقیر دردنیا داریم تو همون برزیل مردم صبح تا شب دارن به فساد مقاماتشون اعتراض می کنند اما صبح تا شب زندگی ما و رسانه ها شده نیمار و مسی و دی کاپریو جنیفر لوپز بس کنید بابا این هم ادم داره تو دنیا کشته میشه این حجم مواد مخدر چرا کسی به فکر این چیزها نیست (239413)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۴ ۱۶:۱۶
شما اول از خودت شروع کن,بعدشم مجبور نیستی خبر های مربوط به فوتبال و سینمارو دنبال کنی,برو اینقدر خبرای بد بخون تا حس انسان دوستیت ارضا بشه, (239458)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۴ ۱۴:۲۲
الان کی شیرجه بره ؟ :( (239416)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۴ ۱۴:۲۵
آرزوی سلامتی برای نیمار (239420)
علی
۱۳۹۳/۰۴/۱۴ ۱۴:۳۷
این بابا، مایلی کهن حالا میگه "بدینش به من، من درستش می کنم!! اون مربی برزیل که مربی نیست!! اصلن برزیل چرا مربی خارجی داره!! مربی وطنی اگه بود تا حالا برزیل شده بود قهرمان جهان!! مربی وطنی هم تازه باید کار بلد باشه، مث من!!!!" (239427)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۴ ۱۹:۳۲
مرسی؛ کلی خندیدم (239533)
oskol
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۴ ۲۱:۲۶
بارسا و برزیل هم فلج شد (239564)
kf
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۴ ۲۱:۳۱
نیمارجون هواتو داریم (239567)
افشاری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۴ ۲۱:۳۵
خیلی شانس آورد .طبق گفته دکتراشون اگه همون ضربه 2 سانت بالاتر خورده بود الان 100% فلج می شد... (239573)