به روز شده در ۱۴۰۳/۰۵/۰۵ - ۲۰:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۴۷۵۱۴۳

شاهرخ خان با سریال پسرش می‌آید

شاهرخ خان با سریال پسرش می‌آید
گروه فرهنگی:با پایان فیلمبرداری «استاردام» اولین کار تلویزیونی آریان خان پسر شاهرخ خان و با حضور سوهانا خان خواهر آریان، این سریال بزودی به روی آنتن می‌رود.به گزارش صبا، این مجموعه تلویزیونی با نام «استاردام» و حال و هوایی هنری ساخته شده است.
 
بابی دیول بازیگر مطرح سینما که با ایفای نقش کاراکتر خبیث اکشن «حیوان» دوباره در سطح وسیعی مطرح شده، نقش اصلی استاردام را بازی کرده است.مونا سینگ بازیگر جوان نقش مقابل دئول را دارد و ستارگانی چون آمیتاب باچان، رانویر سینگ، رانبیر کاچور، کارن جوهر، سوهانا خان (خواهر آریان که به تازگی به جمع بازیگران سینمای هند پیوسته) و البته خود شاهرخ خان به عنوان بازیگر مهمان نقش های کوتاهی در استاردام بازی کرده‌اند.

اطلاعی از داستان اولین ساخته آریان خان در دست نیست و سازندگانش در این رابطه سکوت کرده‌اند.اما با توجه به نام سریال که کلمه و اصطلاحی فراگیر در بالیوود و صنعت سینمای هند است، پیش بینی شده این داستان در بالیوود و قلب صنعت سینمای هند رخ می دهد و ماجراهایش اختصاص به حوادث پشت پرده سینمای هند دارد.

شاهرخ خان ابرستاره مسلمان هند که حدود سه دهه از ستارگی و شهرت بی نظیرش در بالیوود می‌گذرد، با گوری خان از دست اندرکاران سینمای هند ازدواج کرده که دو فرزند دختر و پسر حاصل آن است.آریان و سوهانا که اکنون در مرز بیست سالگی خود هستند، راه والدین خود را در پیش گرفته و وارد فعالیت‌های هنری شدند. برخلاف سوهانا که علاقمند به بازیگری بود، آریان علاقه چندانی به بازیگری ندارد و ترجیح می‌دهد یک فیلمساز باشد.

فیلمساز شدن آریان خان حدود دو سال بعد از رسوایی پرسروصدای او در یک مهمانی است، که گفته شد در آن مشغول مصرف مواد مخدر بوده است. این اتفاق ضربه سنگین روحی و روانی به شاهرخ خان زد و باعث شد تا او بیش از یک سال خود را از انظار عمومی پنهان کند.

آریان خان اخیرا در مصاحبه‌ای گفت آن اقدام ضد اجتماعی‌اش بسیار بد بوده و بایت آن بسیار متاسف است. وی ابراز امیدواری کرد که با حضور در حرفه فیلمسازی و ساخت کارهایی اجتماعی و مردم پسند بتواند جبران کننده آن اتفاق بد باشد.
برچسب ها: شاهرخ خان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها