به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۹:۵۰
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب : ۴۷۹۵۰
آخرين اخبار از جام جهانی بیستم

مارادونا: شکست آلمان غير ممکن نيست

گروه ورزشی: ديگو مارادونا مي‌گويد شکست آلمان براي آرژانتين غير ممکن نيست.
مارادونا: شکست آلمان غير ممکن نيست
اسطوره فوتبال آرژانتين پس از پيروزي اين تيم برابر هلند و صعود به فينال جام جهاني اظهار کرد: امروز نمايش خوبي از شاگردان سابيا ديديم. بازي مقابل هلند قفل شده بود و امروز نقش بازيکني مثل ماسکرانو بيشتر مشخص شد. آرژانتين انگار يک ماسکرانو داشت و 10 بازيکن ديگر.  او که طبق معمول روزهاي گذشته با تلويزيون ونزوئلايي تله‌سور صحبت مي‌کرد درباره‌ي ديدار با آلمان گفت: بدون شک آن‌ها تيمي قوي هستند و شايد بهتر از آرژانتين باشند.

وی ادامه داد: اما آن‌ها زياد از حد بزرگ شده‌اند. اعتماد به نفس زياد آن‌ها مي‌تواند کار دستشان دهد. شکست آلمان غير ممکن نيست. مارادونا با اشاره به عملکرد مسي گفت: به نظر من او امروز در سطحي که همه از او انتظار داشتند نبود و فکر مي‌کنم کمي خسته بود. او در پايان ابراز اميدواري کرد که آرژانتين بعد از 28 سال بتواند قهرماني جام جهاني را بدست بياورد.

واکنش سرمربي آلمان به صعود آرژانتين
يواخيم لوو، مربي تيم ملي آلمان به صعود آرژانتين به فينال جام جهاني واکنش نشان داد. لوو در مورد آلبي سيلسته گفت:" از نظر تدافعي بسيار منظم ، منسجم و سازماندهي شده عمل مي کنند." سرمربي ژرمن ها در مورد قواي تهاجمي آرژانتين نيز اظهار داشت:" از نظر هجومي بازيکنان بي نظيري مثل مسي و هيگواين را در اختيار دارند. بايد خودمان را به خوبي براي بازي در شهر ريو دوژانيرو آماده کنيم."

اسکولاري از سرمربيگري برزيل استعفا نمي‌کند
سرمربي سلسائو با وجود شکست سنگيني که تيمش در مرحله نيمه نهايي جام جهاني 2014 برابر آلمان خورد، تمايلي به ترک نيمکت تيم ملي برزيل ندارد. انتظار مي‌رفت که لوئيز فليپه اسکولاري، سرمربي تيم ملي برزيل که شاگردانش بامداد چهارشنبه گذشته در خانه با نتيجه تحقيرآميز 7 بر يک به آلمان باختند و از رسيدن به فينال جام جهاني 2014 بازماندند، اعلام کند که پس از بازي رده‌بندي استعفا‌ مي‌کند اما او گفت که تصميمي براي اين کار ندارد.

 فيل بزرگ روز گذشته (چهارشنبه) در يک کنفرانس خبري در حالي که يک برگه‌ کاغذ حاوي آمار دوران مربيگري‌اش در تيم ملي برزيل در دست داشت از خود برابر انتقادات دفاع کرد. اسکولاري اظهار داشت: ما، اعضاي کادر فني تيم ملي برزيل تا بازي شنبه شب با کنفدراسيون فوتبال برزيل قرارداد داريم. پس از آن احتمالاً شرايط را ارزيابي خواهيم کرد. ماندن يا نماندن ما به تصميمي که مسئولان فدراسيون ‌مي‌گيرند، بستگي دارد. به هر حال بايد گفت که عملکرد برزيل در کل تورنمنت کاملا بد نبود. ما فقط يک شکست بد داشتيم.

شکست سلسائو برابر آلمان اولين شکست تيم ملي برزيل از سال 2012 که هدايت اين تيم به اسکولاري محول شد،‌ محسوب مي‌شود اما اين باخت آن قدر سنگين بوده که کمتر کسي به نتايج خوب فيل بزرگ در بازي‌هاي قبلي توجه کند.