به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۰:۵۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ساعت ۱۸:۲۰
کد مطلب : ۴۸۷۷۸

تأمین‌اجتماعی خط قرمز بازنشستگان

گروه جامعه: رییس کانون عالی بازنشستگان، تأمین‌اجتماعی را خط قرمز بازنشستگان عنوان کرد و گفت: تحت هیچ شرایطی، مراکز درمان ملکی را واگذار نمی‌کنیم.
تأمین‌اجتماعی خط قرمز بازنشستگان
علی اصغر بیات حذف فرانشیز درمانی بازنشستگان در مراکز درمانی دولتی را اقدامی ارزشمند و قابل تقدیر دانست. رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین‌اجتماعی گفت: به عنوان نماینده خدمت‌گیرندگان تأمین‌اجتماعی از مدیران و کارکنان این سازمان قدردانی می کنم. وی با بیان این که مدیریت عالی تأمین‌اجتماعی شرایط منحصر به فردی را پشت‌سر گذاشت، افزود: سازمانی که به 39 میلیون نفر خدمت‌رسانی می‌کند، مسائل حاشیه‌ای فراوانی داشت که مورد نقد رسانه‌ها بود.

بیات ادامه داد: دکتر نوربخش در شرایط بحرانی و سختی به عنوان مدیرعامل این مجموعه بزرگ شروع به کار کرد و درحال‌حاضر امنیت روانی و آرامش فکری در سازمان حاکم شده و در کنار این امنیت و آسایش خدماتی ارزشمند و قابل تقدیر ارائه می‌شود. وی پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین را از دیگر اقدامات ارزشمند و قابل تقدیر در سازمان تأمین‌اجتماعی برشمرد و گفت: حذف فرانشیز بازنشستگان نیز کاری ارزشمند است که خدمتی به افراد سالمند جامعه است.

بیات کمک به بیمه تکمیلی و سفرهای زیارتی بازنشستگان را نیز از دیگر خدمات تأمین‌اجتماعی به بازنشستگان برشمرد و گفت: موضوعی که ما را نگران کرده، برخی چشم طمع بر اموال ما دارند و ما اجازه هجمه به مراکز درمانی سازمان نمی‌دهیم. وی تأمین‌اجتماعی را خط قرمز بازنشستگان عنوان کرد و گفت: تحت هیچ شرایطی، مراکز درمان ملکی را واگذار نمی‌کنیم. رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین‌اجتماعی، خدمات گسترده و ارزشمند این سازمان را نتیجه مدیریت صحیح و همت والای کارکنان و همچنین برکت پول کارگران دانست که امکان خدمت‌رسانی به جمعیت 39 میلیون نفری افراد تحت‌پوشش را امکان‌پذیر می‌کند.
مرجع : مهر