به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۹:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۱۵ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب : ۵۳۶۵۸
روزنامه ایران در یک نگاه

وداع اهالي فرهنگ با استاد کاتوزیان

گروه سیاسی: روزنامه ایران با انتخاب تیتر حمایت از دولت وظیفه همه است به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای خبرگان رهبری اشاره کرده است.
وداع اهالي فرهنگ با استاد کاتوزیان
در این مطلب آمده است: رهبر معظم انقلاب با تأکید بر لزوم حمایت همه جانبه از مسئولان خاطرنشان کردند: به لطف خداوند همه مسئولان در دولت، قوه قضائیه و سایر دستگاه‌ها در حال کار و تلاش هستند و دولت محترم نیز در این یک سال کارهای زیادی انجام داده و توفیقات فراوانی داشته است. عکس یک این روزنامه نیز به تقدیر رییس جمهوری از قهرمانان ورزشی اختصاص دارد. در ذیل این عکس نیز به نقل از دکتر روحانی یادآوری شده که ورزشکاران، نسل آینده را به زندگی پرنشاط سوق دهند.

ناصر پیران نیز در بخش اول دفتر روزنامه ایران در مطلبی با عنوان رهبری و راهبرد حمایت از دولت با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با اعضای مجلس خبرگان رهبری آورده است: گفتار رهبر معظم انقلاب در محفل خبرگان حاوی صریح‌ترین عبارات در ارزیابی عملکرد دولت یازدهم است.

بیژن ذوالفقار نسب از سرمربیان سابق تیم‌های لیگ برتری کشورمان نیز در مطلبی با عنوان حضور سبز در مدار صفر ورزش در بخش یادداشت این روزنامه نوشته است: به شخصه بسیار خوشحالم از این که مراسم تقدیر و تشکر از قهرمانان ورزشی در کشور باب و سنت شده و دیروز هم طبق روال هر ساله این اتفاق خوشایند افتاد. این رسم سالهاست که وجود دارد و خوشبختانه در این دولت هم انجام شد. می‌توان حضور سبز دکتر روحانی در مراسم را که روحیه بخش و سرآمد خیلی از کارها است، به فال نیک گرفت.

رایزنی‌های فشرده ایران و آمریکا در ژنو٬ اعلام جزئیات وام ازدواج و مسکن٬ رفع بحران آب، مطالبه خراسانی‌ها از دولت٬ اعزام نخستین گروه زائران حج٬ وداع اهل فرهنگ با استاد کاتوزیان٬ جشن بخشندگان زندگی و بازی مثل زندگی است از دیگر تیترهای این روزنامه است.