به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۴۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۱۶ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب : ۶۲۶۶۴

پاسخ عضو مجلس خبرگان به مصباح يزدي

گروه سیاسی: عضو مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه "انقلاب و مسئولان ما مردمی هستند"، گفت: اگر مردم ارزش نداشته باشند نه انقلاب ارزش پیدا می‌کند و نه مسئولان نظام.
پاسخ عضو مجلس خبرگان به مصباح يزدي
حجت‌الاسلام هاشم هاشم‌زاده هریسی،  درباره سخنان آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی در یادواره شهدای مؤسسه امام خمینی(ره) که گفته بود « جامعه ما لیاقت چنین رهبری را ندارد»، اظهار کرد: البته بنده سخنان آیت‌الله مصباح را نشنیده‌ام و نمی‌دانم با چه لحن، مقدمه و منظوری این حرف را زده است، اما مردم ما مردم خوب و قدرشناسی هستند.نماینده آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه "انقلاب ما مرهون مجاهدت‌های مردمی است"، گفت: ما باید حرمت مردم را حفظ و از حقوق آنها پاسداری کنیم. باید احترام و محبت در جامعه ما حاکم باشد. هاشم‌زاده اضافه کرد: من این مطالب را به‌ صورت کلی عرض می‌کنم و با صحبت‌های آیت‌الله مصباح کاری ندارم؛ باید مسئولان به مردم، اعتماد و محبت کنند و مردم هم متقابلا به مسئولان اعتماد و احترام بگذارند.

این نماینده مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: اکثریت مردم ما نسبت به انقلاب اسلامی، نظام و رهبری وفادار هستند.طبیعی است که در میان مردم، اقلیتی هم وجود دارد که با نظام و رهبری مخالف هستند ولی آنچه باعث مقاومت ایران در برابر آمریکا و قلدرهای جهان شده است، پشتوانه و حمایت‌های مردمی است. وی با بیان اینکه "باید از مردم بابت مشکلات و گرانی‌های عذرخواهی کنیم که هم‌چنان با وجود این سختی‌ها در مسیر پیشرفت کشور قدم برمی‌دارند" خاطرنشان کرد: انقلاب و مسئولان ما مردمی هستند و اگر مردم ارزش نداشته باشند نه انقلاب ارزش پیدا می‌کند و نه مسئولان نظام، نه اینکه آنها را "بی‌لیاقت" بخوانیم.
مرجع : آنا