به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۲۷
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب : ۶۹۰۴۵
پرسپوليس ديگر بايد به چه تيمي ببازد؟

پرسپوليس زلزله شبيه زلزله‌ زده‌ها شده!

گروه ورزشي: اوضاع و احوال اين روزهاي پرسپوليس به قدري بحران‌زاده است كه نياز به اشاره و تكرار نيست. پنج شكست متوالي در ليگ‌برتر و جام‌حذفي خود گوياي واقعيت‌هاي تلخ حاكم بر اين تيم پرطرفدار و محبوب پايتخت است.
پرسپوليس زلزله شبيه زلزله‌ زده‌ها شده!
اميررضا عنبرستاني

واقعيت اين است كه حميد درخشان نتوانست سرخپوشان را نجات بدهد و ظاهرا به خاطر بردن دربي پايتخت تا الان روي نيمكت پرسپوليس دوام آورده است. سئوال اين است با اين اوضاع بحراني او تا كي مي‌تواند روي نيمكت پرسپوليس دوام بياورد؟ تيمي كه او در نقل و انتقالات زمستاني بست، تيمي نبود كه بتواند انتظارات را برآورده كند. تزلزل در چارچوب دروازه، ضعف‌هاي هميشگي در خط دفاع، عدم قدرت لازم در خط مياني و از همه مهمتر نداشتن يك تمام‌كننده از پرسپوليس تيمي ساخت در حد و اندازه‌هاي يك تيم درجه دو! آيا اين است آن پرسپوليس بزرگ و رويايي؟! تيمي كه براي چند ثانيه نمي‌تواند توپ را در زمين بچرخاند پرسپوليس براي انجام يك فوتبال ساده عاجز است.

*‌ پرسپوليس و باخت به ملوان انتهاي جدولي!

حال در اين شرايط بهترين فرصت نصيب پرسپوليس شده تا در جدال با تيم انتهاي جدولي ملوان، بتواند با كسب 3 امتياز تا حدودي آرامش را لمس كند؛ اما اين اتفاق رخ نداد و شاگردان درخشان، در خانه و در مقابل 3 هزار هوادار خود به ملوان باخت تا همه را از خود نااميد كند. ملوان در 19 هفته گذشته خود دو برد به دست آورده بود كه هر دو مقابل پرسپوليس بود. آيا اين اوج حقارت براي تيم بزرگ و رويايي نيست؟

*‌ پرسپوليس و ركورد 5 باخت متوالي

با احتساب شكست برابر ذوب‌آهن در جام‌حذفي پرسپوليس صاحب پنجمين شكست متوالي خود شد. پرسپوليس در حالي صاحب اين پنج باخت متوالي شده است كه بعد از پيروزي مقابل استقلال داعيه قهرماني در ليگ و جام‌ حذفي داشت. پرسپوليس يك بار ديگر هم در تاريخ فوتبال خود پنج باخت متوالي را تجربه كرده كه مربوط به سال89 در دوران مربيگري دايي است.

*‌ پرسپوليس تنها تيم بدون امتياز نيم‌فصل دوم

شاگردان حميد درخشان با شكست برابر ملوان به تنها تيم بدون امتياز نيم‌فصل دوم تبديل شدند.
پس از اين نفت مسجدسليمان هم موفق نشده بود امتيازي در نيم فصل دوم كسب كند و در كورس با پرسپوليس شاگردان مكوندي موفق شدند صباي قم را شكست دهند! آيا ديدار سخت اين هفته مقابل پديده مشهد مي‌تواند پايان كار درخشان باشد؟

ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۰ ۰۹:۲۵
لنگ همین همین سالهای قبل هم به لطف داور وپول وزارت صنایع این حرفها وکمک فدارسونهای عابدینی ومصطفوی وغیره قهرمان میشد تیم فقط استقلال کبیر ضمنا بهار نیوز شما هم پرسپولیس تشریف دارید جهت دار ننویسید بیشتر خوانندگانت اس اسی هستند (289549)
sevda
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۰ ۰۹:۳۲
بدبختیامون تموم شده حالا باس بشینیم برا چن تا تیمه چفنگ دل بسوزونیم (289552)
هوادار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۰ ۰۹:۳۵
همون روزی که دایی با اشک از تیم رفت میشد همه این روزها رو دید . درخشان هم اکنون منفور ترین چهره نزد هواداران میلیونی پرسپولیس است (289553)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۰ ۰۹:۳۷
حاكم شهري كه خادم و گودرزي بود بر سر آن شهر رسوايي بود
كشتي چه ربطي به فوتبال داره خدا نميدونه شايد گودرزي بدونه (289554)
سعید
United Kingdom
۱۳۹۳/۱۱/۲۰ ۰۹:۴۰
آخه حمیدجان یکی از منتقدین صاحب نام کی روش هستن!!!

اینطور ننویسین

ایشوووووون خیییییییلی درک بالایی از فوتبال دارن

فقط تا حالا 5 تا تیم رو فرستادن دسته ی پایین تر!!!

ایرادی داره؟؟؟!!!!!

مهم اینه که ایشون از آقای کی روش می تونن انتقاد کنن!! (289556)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۰ ۰۹:۵۲
نویسنده عزیز دقت کن...نفت مسجدسلیمان در 2 بازی اخیرش 1 بار مساوی کرده-با پیکان - و 1 بار هم برد - با صبای قم - پس الکی ننویس :پس از اين نفت مسجدسليمان هم موفق نشده بود امتيازي در نيم فصل دوم كسب كند--- نفت مسجدسلیمان در 3 بازی اخیرش باخت نداشته است...آخرین باختش 13 آذر بوده و مقابل سایپا (289560)
نفت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۰ ۱۶:۲۰
هدف از منفی دادن چی بوده؟؟؟ (289838)
ss
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۰ ۲۰:۱۳
مهم اینه که پرسپولیس تنها تیم بدون امتیاز نیم فصل دومه، حالا نویسنده یه اشتباهی کرده (289918)
قاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۰ ۱۰:۰۳
عدم ثبات مدیریت ، بازیکنان بی کیفیت ، مربی بی دانش .........، چیزی شد که مسئوولین میخواستند که پرسپولیس بدون تماشاگر ، بدون دردسر بازیهایش تو استادیومها برگزار بشه............ (289571)
قبلاً فوتبال دوست
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۲۰ ۱۰:۲۹
از دهه ی شصت فوتبال ایران را دقیق پیگیری میکنم. خیلی هم به ورزشگاه می رفتم. وقتی بازیکنان آن دوران را مقایسه میکنم که چقدر به فوتبال و مردم عشق می ورزیدند می بینم ستاره های امروزی در مقابل آن ستاره گان، پلاستیکی هستند و بی مصرف. سید مهدی ابطحی پدیده بزرگی بود در تیم ته جدولی وحدت و فیکس تیم ملی ولی هرگز این تیم را ترک نکرد. عباس کارگر در پرسپولیس، چنگیز در استقلال، اهنگران در راه آهن و عزتی در هما. آنها واقعاً اسطوره بودند. حالا امروزی ها راببین. زیر ابرو برداشته، اهل خودنمایی و در کل هیچ. (289595)
یصی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۰ ۱۰:۳۲
این هم از منتقد کی روش (289598)
آزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۰ ۱۱:۲۱
بیچاره پرسپولیس که مربیش درخشانه، کارنامه مربیگری این آقا نشان دهنده سطح توانایی فنی ایشان می باشد!!! (289634)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۰ ۱۱:۲۲
درخشان جان مادرت برو (289635)
zahra
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۰ ۱۱:۳۴
اونوقت همین مربیها میشینن واسه کیروش تعیین تکلیف می کنند...خدایی رو که نیست!!!!!!!!!!! (289653)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۰ ۱۲:۱۲
شک نکنید اگر دایی بود وضعیت پرسپولیس این نبود (289686)
هوادار پرسپولیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۰ ۱۲:۱۴
پرسپولیس یه تیم مردمی هست،اما متاسفانه وزارت ورزش با حاشیه سازی در اطراف این تیم سعی در تضعیف اون داره ،چه کسی "سیاسی" رو وارد این تیم کرد؟ضرب المثلی هست که میگن آزموده را آزمودن خطاست.چرا پرسپولیس رو دوباره دست درخشان دادن؟پس نتیجه میگیریم وزارت ورزش درصدد تضعیف این تیم و همه ی اسطوره هاش هست.دلایلشم واسه اکثرمردم روشنه.درخشان،دایی و بازیکنان متهم شماره 2 هستند.اما مردم باید حواسشون باشه و دست از حمایت این تیم برندارن تا از تضعیف این تیم جلوگیری بشه. (289687)
رامین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۰ ۱۲:۴۸
واقعا این درخشان خجالت نمی کشه رو رو برم هرکسی بود رفته بود این همه مصاحبه می کرد پشت سر دایی که تیمو بگیره این لارو سرش بیاره --اه دایی خوب گرفتت آقای نرخشان .... واقعا متاسفم برا همچین آمایی که تو ایران هستند همینا هستند که ایرانو نابود کردن از جنس همون مرد رفته پررو (289702)
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۰ ۱۳:۳۳
درخشان علاقه ای به جذب بازیکن بزرگ نداره چون میدونه مدیریت نداره.خواهشا از علی دایی هم طرفداری نکنید که همواره بدترین آمارو با پرسپولیس داشته .دوم کردن تیم رویایی پارسال فقط از آقای دایی برمیومد.حسینی پولادی خلعتبری و..ضمن اینکه تیم رو اول فصل آقای دایی بست.مربی باهوش فقط یحیی است که تیم بحران زده پرسپولیس رو تو اون سال کذایی متحول کرد. (289736)
هوادارمرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۰ ۱۴:۵۱
خوب گفتی:
همونروزی که مرد ( دایی )با اشک ازتیم رفت میشدهمه اینروزهارودید .درخشان هم اکنون منفورترین چهره نزدهواداران میلیونی پرسپو لیس است . (289794)
جلال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۰ ۱۶:۰۵
من‌وقتی‌خریدهای‌پرسپولیس‌رو‌میبینم‌یاد‌شاهین‌بوشهر،میثم‌منیعی‌و
سقوط‌به‌دسته‌پایین‌میافتم‌ (289834)
فقط مربی مستبد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۰ ۱۶:۴۹
پرسپولیس احتیاج به یک مربی با نظم و اصولی داره که به بازیکنان نشون بده که بجنگند نه به فکر مدل مو و ماشین باشن (289845)
پیروزی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۰ ۱۹:۴۱
ازمسولین واگذاری تیمهای سرخابی می خوام پرسپولیس را به پیشکسوتان واگذارنکنید چون چندنفرازآنهازیادنرمال نیستند مثل«د» «م»و«ک»پرسپولیسرا نابودمی کنند. (289902)
آشنای همیشه غریب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۰ ۱۹:۴۴
واقعا حرف دل پرسپولیسی ها بود .. ممنون بهار .. (289904)