به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب : ۷۴۶۶۱

رنج جامعه از فقدان مهارت

گروه اقتصادی: قائم‌مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بیکاری و فقدان مهارت دردی است که ما از آن رنج می‌بریم.
رنج جامعه از فقدان مهارت
ابوالحسن فیروزآبادی در جلسه مشترک شورای اداری و فرهنگ عمومی استان ایلام اظهار کرد: با شروع به کار دولت یازدهم این کمیسیون جان تازه‌ای گرفته و در حال حاضر 45 هزار نفر تحت حمایت سازمان بهزیستی استان هستند و 270 هزار نفر هم از خدمات اجتماعی اداره تعاون، کار و رفاه استان برخوردار هستند. وی با بیان اینکه در اجرای طرح تحول سلامت اگر بیمه‌ها کمک نمی‌کردند اهداف محقق نمی‌شد، افزود: 75 درصد پرداختی‌ها در حوزه سلامت از محل بیمه صورت گرفته است.

فیروزآبادی ادامه داد: از شروع این طرح تاکنون بیش از 8 میلیون دفترچه صادرشده و تا آخر این دولت همه مردم کشور را تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی خواهیم برد چراکه مردم ما لیاقت خدمت بیشتر از این را دارند. قائم‌مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه طرح «مسکن امید» برای مسکن‌دار کردن بی‌بضاعت‌ها و مستمری‌بگیران با همکاری دیگر دستگاه‌ها در دست اجرا داریم، خاطرنشان کرد: امیدواریم در اجرای این طرح به استان ایلام بیش از میانگین کشور خدمت و توجه می‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه در حوزه آسیب‌های اجتماعی باید به این توجه جدی شود، افزود: بیکاری و فقدان مهارت دردی است که ما از آن رنج می‌بریم و استان ایلام درگیر این قضیه با آمار بالاست. وی با بیان اینکه استان ایلام دروازه عتبات عالیات است و می‌توان از این ظرفیت به‌خوبی برای اشتغال‌زایی و توسعه استان بهره گرفت، گفت: از طرح‌های که اشتغال‌زایی بالایی در استان ایلام ایجاد کنند حمایت جدی می‌کنیم.
مرجع : ایسنا