به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۲:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب : ۷۷۱۳۵
مربی تیم ملی بوکس:

غیبت مظاهری در انتخابی‌ها موجه است

گروه ورزشی: مرحله اول مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس بزرگسالان با غیبت برخی نامداران همراه بود که مربی تیم ملی غیبت مظاهری و دلاوری را موجه می‌داند.
اکبر احدی در پاسخ به این سوال که دلیل غیبت علی مظاهری در رقابت های انتخابی چه بود؟ اظهار کرد: مظاهری واقعا بزرگواری کرد که به رقابتهای انتخابی آمد. او همراه مدارک پزشکی اش آمده بود و برای همه محرز شد که دلیل غیبت او موجه است. وی در مورد غیبت جاسم دلاوری، افزود: او از ناحیه کتف دچار آسیب دیدگی بود که در این باره با حسینی، نایب رییس فدراسیون هم صحبت کرده بود. البته متاسفانه برای یکی از بستگان او هم اتفاق ناگواری رخ داده بود که با این وجود باز هم به انتخابی ها آمد.

مربی تیم ملی بوکس با اشاره به این که سطح رقابت های انتخابی خوب بود و چندین چهره جدید خودشان را نشان دادند گفت: این رقابت ها در سطح خوبی برگزار شد و برای بوکس ایران امیدوارکننده بود. احدی در مورد حضور "ووینکو" سرمربی اوکراینی تیم ملی در ایران نیز گفت: اطلاعات زیادی از او ندارم و تنها می توانم برای او و تیم ملی آرزوی موفقیت کنم. امیدوارم او بتواند به بوکس ایران کمک کند. وی در پاسخ به این سوال که با آمدن این مربی اوکراینی آیا او هم چنان با تیم ملی همکاری خواهد کرد؟ گفت: هدفم خدمت به بوکس است و قرار است این اوکراینی سرمربی باشد و بنده هم اگر کمیته فنی صلاح بداند به عنوان مربی در کنار تیم ملی بوکس ایران هستم. مربی تیم ملی بوکس ادامه داد: در همین رقابتهای انتخابی شاهد بودیم که در پنج وزن (48 جعفر ناصری، 52 سجاد محمدپور،56 رضا کرزبر، 75 سجاد محرابی،81 علی دهقان) نفراتی که اول شدند همه در تیم ملی "الف" زیر نظر من تمرین می کردند. این ثابت کننده خیلی چیزهاست.
مرجع : ایسنا