به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۵۷
 
۳۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۳/۱۶ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : ۸۰۰۲۰
فاضل میبدی: سرافراز با ضرغامی تفاوتی ندارد

اتاق فکر صدا و سیما علیه مذاکرات کجاست؟

گروه سیاسی: عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: عده‌ای در صداوسیما در بحث هسته‌ای سیاه‌نمایی‌ می‌کنند و کلیت منافع ملی برایشان مطرح نیست.
اتاق فکر صدا و سیما علیه مذاکرات کجاست؟
حجت‌الاسلام محمدتقی فاضل میبدی در گفت‌و‌گو با ایلنا؛ درباره عملکرد صداوسیما به عنوان یک رسانه ملی در مواجه با موضوع‌های ملی از جمله مسئله مذاکرات هسته‌ای گفت: صداوسیما بخش کوچکی از جریان‌های فکر موجود در جامعه را نمایندگی می‌کند و گویا تنها برای آنها برنامه می‌سازد. مدیریت آقای سرافراز نیز تغییر محسوسی در رویکردها و برنامه ایجاد نکرده٬ بلکه حتی در برخی از حوزها شرایط بدتر شده است. وی ادامه داد: امروز دولت تدبیر امید در راستای شعارهای انتخاباتی و رای مردم٬ برای حل موضوع هسته‌ای حرکت‌هایی انجام داده و رهبری نیز از این اقدام دولت حمایت کرده‌اند و گزارش‌های مذاکرات به ایشان داده می شود.

این عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم اضافه کرد: متاسفانه گروهی کوچکی که در انتخابات شکست خورده‌اند و امروز اداره برخی از نهادها را به عهد دارند٬ با استفاده از امکاناتی که در اختیار دارند٬ در راستای جنجال سازی مداوم خود و عدم توجه قانون و رای مردم در روند همیشگی خود حرکت می‌کنند؛ این گروه سردمدار برگزاری تجمع‌های اعتراض‌آمیز غیرقانونی در سطح کشور هستند که هدفی جز حمله به دولت ندارد٬ اما متاسفانه همین گروه که در گذشته حمایت تمام قدی از دولتی داشتند که انواع فشارها و مشکلات را برای کشور ایجاد کرد٬ امروز از این موضوع در تجمع‌های غیرقانونی خود دم می‌زنند که دولت باید یک‌جا تحریم ها را بردارد٬ در حالی که آن را کاغذ پاره می‌دانستند.

فاضل میبدی بیان کرد: امروز در شرایط فعلی٬ برخی با نگاه جناحی به دنبال آن هستند که مذاکرات شکست بخورد تا همان گروهی که در دولت قبل کشور را به بیراهه برده بود٬ اداره کننده کشور شود و آنها به منافع محدود خودشان برسند. این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود: متاسفانه شاهد هستیم در برخورد با مسئله ملی مذاکرات هسته‌ای٬ رسانه‌ای مانند صداوسیما در جایگاه ملی خود خواسته یا نا خواسته با این جریان‌ها هماهنگ عمل می‌کند.

وی افزود: این موضوع در زمان دولت اصلاحات واضح بود که صداوسیما و برخی روزنامه‌‌ها سعی می‌کردند با پوشش خاص اخبار و برنامه‌ها٬ برای دولت مشکلی ایجاد کنند؛ امروز هم همین گروه و جریان کوچک که در صداوسیما نیز حضور دارند٬ مقابل دولت آقای روحانی حرکت می‌کنند و به خصوص در موضوع مسئله هسته‌ای سعی می‌کنند سیاه نمایی‌های را به تصویر بکشند٬ به‌گونه‌ای که کلیت منافع ملی برای این جریان مطرح نیست. عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: این گروه می‌خواهد با مایوس کردن مردم از شعارهای اصلی با اینگونه برنامه‌ها٬ دوباره قدرت را به دست گیرد٬ که به نظر من در موضوع هسته‌ای این عملکرد حتی در تقابل با سیاست‌های مقام معظم رهبری است.

وی گفت: همواره جریانی در صداوسیما حضور دارد، که به خواسته‌های مردم بی‌تفاوت بوده‌اند که با یک سویه عمل کردن تنها نظر خاص گروهی را پوشش داده‌اند. فاضل میبدی در پایان خاطرنشان کرد: رسانه ملی همواره باید منافع ملی را مد نظر داشته باشد و همه جریان‌ها و تفکرهای سیاسی در برنامه‌های آن وجود داشته باشد و نباید باعث شود صدای گروهی نسبت به گروه دیگر بلند تر شود و با این رویکرد در جایگاه ملی خود عمل کند.

اتاق فکر صداوسیما علیه مذاکرات کجاست؟

ایلنا در همین رابطه نوشت: در روزهای گذشته «برنامه تلویزیونی ثریا» با پخش سه مستند جنجالی علیه مذاکرات هسته‌ای جنجال‌ساز شده است؛ 26 فروردین 94 اولین قسمت از این مستندها که «سال‌های هسته‌ای» نام گرفته بود٬ روی آنتن رفت.

مستندی که نام آن «از هیروشیما تا لوزان» بود و مقدمه‌ای شد برای مستندهای بعدی. روز 18 اردیبهشت مستند دوم به نمایش درآمد که بی پرواتر به انتقاد از توافق هسته‌ای پیش روی پرداخته بود. «شطرنج با گرگ‌ها» نام قسمت دوم سلسله مستندهای سال‌های هسته‌ای بود. سرانجام هفته گذشته و با وجود انتقادهای فراوان دولتمردان٬ صدا و سیما قسمت سوم را با نام «سکوت استقلال، فریاد پیروزی» روی آنتن فرستاد تا سرافراز ثابت کند صدا و سیما هیچ علاقه‌ای به حمایت از دولت اعتدال‌گرای روحانی ندارد یا شاید دلواپسان٬ کنداکتور برنامه‌های سیاسی صدا و سیما را می‌نویسند!

در این سری مستندها سعی شده تا با استناد به اظهارات مقام‌های صیهونیستی درباره مذاکرات، هدف نهایی مذاکرات را سقوط نظام ایران معرفی کند. این استدلال البته بارها در روزنامه کیهان مورد استفاده قرار گرفته است و تیتر یک کیهان برگرفته از مقامات و رسانه‌های صیهونیستی بوده است. حمید بعیدی‌نژاد در صفحه ایستاگرام خود نسبت به این مستندها واکنش نشان داد و آنها را «خلافگویی با آنچه در مسیر مذاکره با قدرت‌های بزرگ رخ می‌دهد» خواند. ده سال پیش، در تیرماه 1384، جنبش عدالتخواه دانشجویی سرخوش از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری٬ با برنامه‌هایی مثل برگزاری تجمع برابر مرکز UCF اصفهان، راه را برای اجرای سیاست‌های تهاجمی احمدی‌نژاد در سیاست خارجی هموار می‌کرد.

جنبش عدالتخواه دانشجویی آن زمان به صراحت اصلاح‌طلبان را نقد می‌کرد و فضای بعد از خرداد 84 را فضایی آزاد می‌دانست و اعضای آن می‌گفتند: «هنگامی که جناح چپ حکومت را در دست داشت، فضای سلبی به وجود آمد؛ خدا را شکر می‌کنیم که این فضا برطرف شده و جنبش دانشجویی فرصت بی‌بدیلی پیدا کرده تا یک صدا عدالت را فریاد بزند.» برخی از اعضای همین تشکل٬ با وجود گزینش‌های پیچیده صدا و سیما با به تهیه کنندگی سیما رسیدند و گروه دیگر در تحریریه‌های روزنامه‌های حامی دولت٬ سرمقاله‌هایی در مدح اقدامات سیاسی و اقتصادی و فرهنگی دولت نوشتند.

پویانمایی «دارا و ندار» (که مثل «تا ثریا» به کارگردانی مجید آسودگان و تهیه‌کنندگی محسن مقصودی تولید شده بود) برنامه‌ای بود که به ادعای سازندگان آن «در مدت زمان کمتر از 10 دقیقه به تبیین تاریخچه شکل‌گیری فناوری هسته‌ای، پیمان نامه NPT، آژانس انرژی اتمی، پروتکل الحاقی و شورای امنیت با قالبی بسیار خلاقانه و طنزگونه و جذاب پرداخته؛ آنگونه که {همه اقشار} می‌فهمند!

مستند «مردی با آرزوهای دور برد» مستند دیگری بود که به تهیه‌کنندگی مقصودی و کارگردانی علیرضا بوالی تهیه شده بود. بوالی سال گذشته با حکم سرافراز رئیس شبکه خبر سیما شد. در تمام این سال‌ها این دست تهیه‌کنندگان یک رفیق همراه داشته‌اند؛ وجید جلیلی که یکی از فعالان فرهنگی فعال در جریان اصولگراست٬ همواره سعی کرده ارتباط خود را با برخی برنامه‌سازهای صداوسیما حفظ کند؛ ارتباطی که احتمالا جهت‌گیری سیاسی کارگردان‌های مستندهای خاص صدا و سیما را مشخص کند.

سید محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۶ ۱۵:۴۵
متاسفانه رسانه میلی در زمان آقای احمدی تژاد با برنامه های مختلف خود از ایشان و مذاکرات هسته ای آن زمان حمایت صد در صد کرد و امروز برعکس در زمان دکتر روحانی با برنامه های مختلف سعی میکند افکار عمومی را به سمت منافع خود بکشاند ولی مردم خود از بی عدالتی آگاه اند و گول اقلیت 7 درصدی را نمیخورند. (307150)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۷ ۰۰:۱۴
1 - رهبر انقلاب از دولت آقای روحانی حمایت کردند ولی به فرموده ی خودشان حمایت به معنای تأیید نیست و ایشان از همه ی دولت ها حمایت میکنند .
2 - اینکه عدّه ای بر برداشتن یکجای تحریم ها اصرار میکنند (که خود رهبری هم این موضوع را عنوان و تأکید کردند) ، منظور و تأکیدشان روی واژه ی "یکجا" است و نه "برداشته شدن" . یعنی اگر بناست تحریم ها برداشته شود باید به یکباره باشد و جناب فاضل میبدی نیز این را خوب میداند امّا مغلطه گری میکند ! (307250)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۶ ۱۵:۵۱
عقلا یه فکری به حال این صداوسیمای اقلیت بکنند (307154)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۶ ۱۶:۰۰
مااز اول هم می دانستیم سرافراز با ضرغامی فرقی ندارد. (307156)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۶ ۱۶:۱۱
متاسفانه بايد گفت رسانه اصول گرا، ولي با هزينه كل جامعه. (307158)
داش کریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۶ ۱۶:۱۶
انتخاب گزینشی سخنان امام راحل ره دررابطه با آمریکاوپخش آن از شبکه های صداوسیماوگل کردن ژست استکبارستیزی افراطیون درحالیکه درحال مذاکره با آمریکا هستیم همه وهمه درراستای به شکست کشاندن مذاکرات است.وریشه آن جزی جز بنام جبهه ی .....نیست.یک سوال دارم اگر به دنبال انرژی صلح آمیز هسته ای هستیم وبرنامه نظامی نداریم چرا یکی از ارگانهای .....ما بجد مخالف مذاکرات است؟ونقش این ارگان در تاسیسات هسته ای چیست؟افراطیونی که دم از ولایتمداری میزنند مگر آقاامسال را سال دولت وملت همدلی وهمزبانی معرفی نکرده ؟ (307160)
داش کریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۶ ۱۶:۲۱
چرادرحضور آقا درحرم امام شعارهای ضددولتی سر میدهند؟اینه همدلی وهمزبا نی؟اینه ولایت مداری؟افراطیون به این سوال پاسخ دهند.چه منافعی از تحریمها دارید که درروند مذاکرات تمام قدایستاده اید؟وقتی آقا می فرمایند من تیم مذاکره کننده را قبول دارم وحمایت می کنم .شما چکاره اید؟سنگی را دولتی که شماسرکار آوردید توی چاه انداخته واین دولت باهزینه های زیاد میخادازچاه بیرون آورد.چرا مقاومت می کنید؟اگر مذاکرات متوقف شود ویک اجماع جهانی علیه کشور شکل بگیرد وبه کشور حمله نظامی شود.خیالتان راحت می شود؟ (307161)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۶ ۱۶:۵۴
متاسفانه چنین است و با تغییر مدیریت در سازمان صداسیما هیچ تحول اعتدالی و اشتی جناحی در این سازمان و سیما دیده نشد کاش همه جریانها را با ی چشم می دید (307165)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۶ ۱۶:۵۵
کار صدا وسیما مربوط به اهنگری میمونه که پتک داغ رو از تنور در میاره بجای اینکه سر فلز رو بکوبه به گوشه کنار فلز میزنه چون اصلا گوشش به افکار جامعه نیست که چه میخوان (307166)
فردوس توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۶ ۱۶:۵۵
انشاا... در انتخابات اتی همه جناحها با یک چشم دیده شوند (307167)
داش کریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۶ ۱۶:۵۶
دلواپسان نگران بعداز توافق هسته ای هستند.چراکه بعدار توافق کاسبان استکبار ستیزی بساطشان برچیده می شود .دیگر چه جوابی به حامیان خوددر ارتباط با غرب وبویژه آمریکا بدهند.چه جوری وباچه بهانه ای مردم را روز 13 آبان به خیابان آورند.علت ناکارآمدی داخلی وبی مدیریتی خودراگردن که آندازند؟دیگر آمریکایی نباشداز تریبونها برسرکه فریاد بکشند؟اینهمه رسانه وتریبون ونهاد ومرکز وجودش ومعاشش به استکبارستیزی وابسته است.بنابراین باید مذاکرات شکست بخورد. (307168)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۶ ۱۷:۰۶
دولت باید بودجه صدا سیما را قطع کند .
دولت پول میدهد سیما تا علیه خودش فیلم بسازند
خسته نباشید دلاوران سیما
خدا قوت
راهتان را از مردم جدا کرده اید و مردم باهوشتر از شما دیگر قبولتان ندارند و فقط چشمشان به دکتر روحانی و دکتر ظریف است. (307171)
جوان اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۶ ۱۷:۰۸
متاسفانه صدا و سیما که عنوان ملی بودن رو یدک میکشه اصلا در این راستا حرکت نمیکنه و به تریبونی برای حمله و انتقاد نابجا به دولت و حمایت از گروه اقلیت پایداری تبدیل شده .
سانسورهای خبری هم یکی از نقاظ ضعف صداوسیما هستش که نمونه بارز اون در سخنرانی آقای خمینی دیده شد .
صدا و سیما باید مصداق بارز میانه روی و اعتدال باشه و رسانه ای باشه در جهت شفافسازی اوضاع کشور نه تخریب یک گروه و حمایت از گروه های دیگر . (307172)
یک ایرانی با شرف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۶ ۱۷:۱۰
اگه توجه کنید در شبکه خبر و شبکه یک اخبار که با این موضوع میرسه مجری ها با یک لحن خاص و با ناراحتی اخبارشان می گویند.واقعا شرم آوره .کاسبان تحریم بدبخت.کسی دیگه به این برنامه های مسخره توجه نمی کنه جز خود کاسبان تحریم.
باید فکر کاسبی دیگه باشند. (307173)
ایرانیم
Germany
۱۳۹۴/۰۳/۱۶ ۱۸:۲۱
سیاه نمایی چه سیقه ایه .............طبق توافقی که امضا شده تمامی اون مواردی که صدا و سیما گفته ، داخلش گنجانده شده بود نه بیشتر که سیاه نمایی شه

سفید نمایی رو کسانی دیگه دارن انجام میدن که منافع کشور شده بازی سیاسیشون برای انتخابات (307182)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۶ ۱۸:۳۹
این مستند ها کاملا واقعی هستند و اگر دولت قبول نداره نمیشه واقعیت رو منکر شد خود غرب هم گفته منظور ش از مذاکرات و توافق تغییر رزیم جمهوری اسلامی ایران هست (307184)
سمیرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۶ ۱۸:۴۷
یعنی واقعا شما انتظار داشتید با امدن سرافراز وضعیت صدا و سیمای میلی بهتر بشه؟ (307185)
دلخون
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۶ ۱۹:۰۴
شماچه قدرساده هستیدکه انتظارداریدصداوسیمادرکنارملت قرارگیرداونانونشون توبدبختی مردمه. (307187)
رزونده بسیجی 8سال دفاع مقدس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۶ ۱۹:۲۶
ما مردم از نحوه عملکرد صداوسیما راضی نیستیم ازمسئولین آن ازسیاستگذاران آن از دست اندرکاران آن راضی نیستیم چون با صداوسیما نیز سیاسی برخورد میشود تمام رفتار صداوسیمانیز سیاسی ست وکاملا واضح است انچه را که یک گروه خاص میخواهند به ان عمل میکنند نه انچه اکثریت مردم میخواهند امیدوارم روزی برسد که صداوسیما وظیفه انسانی اسلامی خودرا در راه رضای خدا ومردم انجام دهد (307190)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۶ ۱۹:۴۳
براستی اتاق فکر صداوسیما علیه مذاکرات کجاست؟ اینها مردم را منزجر کرده و البته به تظر میرسد همچون کیهان پشتشان به کوه قاف تکیه دارد ، هیچ تردیدی و ترسی در گسترش چتر سیاه نمایی، یاس و جنگ به خود راه نمیدهند . (307191)
ناشناس
United States
۱۳۹۴/۰۳/۱۶ ۱۹:۵۴
طفا درباره این دکتره شبکه یک تو برنامه (طرحی برای فردا) که داره علیه دولت و مذاکرات شعار پوچ میگه جواب بدید بهش.. (307193)
حمد
Spain
۱۳۹۴/۰۳/۱۶ ۱۹:۵۸
سلام، من یکی از کارمندان معاونت خبر صدا و سیما هستم و کاملا سخنان جناب آقای فاضل میبدی را تایید می کنم. انتظار می رفت آقای سرافراز شرایط محیطی و منطقه ای را بیش از این درک کند اما بنظر می رسد اینطور نیست. افرادی که در سخنان آقای میبدی به آنها اشاره شده سالهاست که رهبری و هدایت اتاق های فکر سازمان را در دست دارند و علیرغم فرارسیدن موعد بازنستگی همچنان به کار ادامه میدهند. با وجود این افراد طبیعی است که سیاستهای گذشته همچنان ادامه یابد و بلکه تشدید شود. (307194)
دانا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۶ ۲۰:۰۹
اگر غیر از این بود تعجب داشت مگر زمان مدیریت آقای ضرغامی 7 سال از 8 سال دولت نهم و دهم صدا و سیمای ملی جمهوری اسلامی بطور مطلق بلندگوی تبلیغاتی پاکترین دولت تاریخ نبود ...... (307196)
پردیس
Romania
۱۳۹۴/۰۳/۱۶ ۲۰:۲۸
آقای ترکان:ظاهرا مخالفان دولت یازدهم به لحاظ رسانه ای و اطلاع رسانی قوی تر از دولت یازدهم عمل می کنند.کاملا" درست است چون پول های یا مفت و باد آورده دولت محمود خان رسانه های قارچ گونه و بی حساب و کتاب را راه اندازی کردند تا اینجا ازش استفاده کنند..روحانی تیم رسانه ای قویتر از غارتگران بیت المال دارد و آن مردم هستند که آنها ندارند. (307205)
-------------
Romania
۱۳۹۴/۰۳/۱۶ ۲۰:۴۴
مردم باید با روابط عمومی صدا وسیما تماس بگیرند ونسبت به این کارت زشت دلواپسان درصداوسیما اعتراض کنند (307211)
سلام
Russian Federation
۱۳۹۴/۰۳/۱۶ ۲۱:۱۵
دوستان عزیز که انتظار تغییر در رویه صدا و سیما را داشتند باید به این نکته توجه میکردند که برای تغییر نیاز به افراد باسابقه و بزرگ است و اشخاصی که سابقه مدیریتی کلان ندارند قادر به ایجاد تغییر نبوده و فقط در نقش رئیس هستند. (307219)
آشنا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۶ ۲۱:۳۰
تنها آدم های شکم سیر این فیلم ها را می سازند و جماعتی که عقل خویش را به اینان سپرده اند ایشان را پیروی می کنند . (307224)
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۶ ۲۱:۳۹
صدا و سیما ؟! رسانه ای ملی ؟! رسانه ای که باید صدای آحاد و اکثریت مردم باشد , رسانه ای که باید بر اساس خواسته اکثریت مردم برنامه تهیه کند . اما متاسفانه در طول 6 سال اخیر این مجموعه (صدا و سیما) همه کاری کرد تا از مردم و خواسته های ملی فاصله بگیره و از ملی بودن به سمت میلی بودن حرکت کنه , برای اغلب مردم ایران دیگه صدا و سیمایی معنی ندارد , به همین دلیله که شبکه هایی نظیر بی بی سی و من تو الان در حال حاضر سیمای بسیاری از مردم هستند (307228)
تفرشی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۶ ۲۱:۴۳
فقط میتوان گفت متاسفیم کاری دیگری امکان ندارد (307229)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۶ ۲۲:۴۴
رسانه ملی واقعیات و بینات میگویید که خود دولت قبول دارد ولی دوست ندارد واقعیات گفته بشود دروغ که نمیگوید (307236)
مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۶ ۲۳:۰۲
با سلام متاسفانه صدا و سیما مدتهای بسیار مدیدی است که مشروعیتش از بین رفته زیاد هم نباید بهش توجه کرد چرا که سر و ته طرفداراش زیر 4میلیون نفرن ،در حالی که مخالفاش 70 میلیونه . (307240)
نجمه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۶ ۲۳:۲۴
متااااااااااااااااااسفم برای خودم!!! جایی هستم ک برخی معترضین مذاکرات حتی نمیدونن برجام چی هست....جالبه پرونده هسته ای ایران سال 2006رفت شورای امنیت بعد قطعنامه های متعدد...ولی حالا دلواپسان نگرانن...من دانشجوی ارشد حقوقم خیالم راحته ک اقای ظریف عزیز حقوقدانه...پس لطفا ساکت شین دلواپسان. (307242)
حسین -ج
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۶ ۲۳:۲۷
والا سر افراز از عزت اله ضرغامی هم تند رو تر است برنامه های تلوزیونش که این رو میگه این اقا حتی جلو پخش زنده مسابقات فوتبال و والیبال در شبکه 3 را هم در ماهواره گرفت کی ضرغامی این کار ها را می کرد (307245)
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۶ ۲۳:۲۸
افراطی گری این مقدس مابهاسنگ لای چرخ دولت میگذارند. (307246)
ناشناس
Romania
۱۳۹۴/۰۳/۱۷ ۰۰:۲۴
روحانی باید به جا وزیر خارجه پرونده هسته ای را به تیم صداوسیما میسپرد.تا الان مشکل حل شده بود (307251)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۷ ۰۱:۱۴
من دانشگاه مفید را خوب می شناسم گاه اساتید خوبی دارد اما این فاضل میبدی آخه چه سوادی دارد که بهار اینقدر علمش می کند؟ (307254)
ص
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۷ ۰۲:۳۳
چه عجب امیر از قم که فکر میکنم همه قم بلکه همه ایرانه پیدا نیست.؟!!! (307257)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۷ ۰۲:۵۳
این مستندایی که پخش شده جز واقیت چیزی دیگری نگفت.کار های اقای مقصودی واقعا عالی هست .
حقایقی که در مستندات ثریا پخش شده حقایقی را گفت که تیم مذاکرات پنهان کرده بودند.. (307262)
رضا
۱۳۹۴/۰۳/۱۷ ۰۷:۵۰
اداره کردن رسانه ملی با پول ملت و علیه منافع ملی (307270)