به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۲۳ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب : ۳۸۰۸۹۸
نظرات و دیدگاه‌ها

شروع اصلاحات گسترده پس از فروکش کردن ظاهری اعتراضات!

شروع اصلاحات گسترده پس از فروکش کردن ظاهری اعتراضات!
سیدهاشم فیروزی
🔹در راستای تقویت رابطه ملت با قوای نظامی و انتظامی :
افزایش ۴۰ درصدی بودجه این قوا و رسیدن اعداد به بیش از ۲۰۰ هزار میلیارد تومان و البته تغییر فرماندهی فراجا از سردار اشتری به سردار رادان👌.
🔹در راستای تقویت رابطه رسانه ای ملت با صدا و سیما :
افزایش ۴۲ درصدی بودجه صداوسیما نسبت به سال گذشته آن هم در بی مخاطب ترین شرایط👌. 
{یحتمل رفقای انقلابی ما نرخ دستمزدهایشان بالارفته است. ارنه الان که هیچ سلبریتی هم با صدا و سیما کار نمی کند که پول یامفت بگیرد!حالا شما بشین امثال مهران رجبی و دیگرانشان را تمسخر کن. جادوی پول و بودجه را لمس نکرده ای که هیچ مثل من اگر لاقل فقط بویش هم به دماغت(بافتحه)می خورد, اکنون دماغت(با کسره) زائل میگردید}
🔴بودجه صدا وسیما در سال ۱۴۰۲ نزدیک به ۸ هزار میلیارد تومان است! 
برخی دیگر از برش های سفره انقلاب در بودجه سال بعد
🔹در راستای تقویت رابطه ملت با نهاد روحانیت :
شورای عالی حوزه علمیه 3200 میلیارد
مرکز خدمات حوزه های علمیه 6400 میلیارد
سازمان تبلیغات اسلامی 2350 میلیارد
جامعه المصطفی 900 میلیارد
مجموعا:
13.6 هزار میلیارد تومان
🔴البته بازسازی رابطه ملت با نهاد روحانیت بجز توسعه اقتصادی، توسعه ارتباطی نیز نیاز دارد. باور کنید ملت سخن حق این قشر را نشنیده است. فلذا صدا و سیما و آموزش و پرورش و تمامی دستگاه ها و ارگانها می‌بایست بوظیفه اعطای تریبون عمل کنند. 
یقینا سپس سخن حق آقایان در جان ملت اثر خواهد گذاشت. شما فکر کردید در زمان پهلوی چرا ملت آنگونه پشت سر روحانیون بودند؟ خیر آقا سخنان این جماعت شبه روشنفکر را گوش نکنید. در آنزمان روحانیت تریبونهای بیشتری داشت. مهجورترین و مظلومترین قشر پس از جمهوری اسلامی همین نهاد روحانیت است. 
🔴به این علوم انسانی اسلامی و بی نهایت پژوهشگاه و کرسی دانشگاهی و حضور همزمان در تمامی شبکه های صدا و سیما و بی نهایت تولید و چاپ کتاب و مقاله و بی نهایت مناسک جدید التاسیس با سکانداری روحانیت هم بسنده نکنید:
همه اینها برای نهاد روحانیتی که دارد برای این ملت بزرگ با جمعیت ۸۴ میلیونی و اقتصاد ۵۰ میلیارد دلاری و برای کل جهان با جمعیت ۸ میلیاردی و اقتصاد ۵۰ هزار میلیارد دلاری سردمداری می‌کند کم است. 
🔹در راستای اعطای سهم ملت و ضرورت رفع گسلهای فراوان اقتصادی و اجتماعی 
اولا بنا بر مصلحت عمومی و جلوگیری از سیل تورم نرخ یارانه اعطایی بملت در سال بعد تغییر نمی کند و ثابت خواهد ماند. 
آنهایی هم که این ثبات را با افزایش ۴۰ درصدی بقیه موارد مقایسه می‌کنند. تنها عده ای جاهل هستند که علم اقتصاد و جلوگیری از تورم را ندارند. 
ثانیا آقای حداد عادل اعلام داشت با گسترش سفره انقلاب البته تنها از منظر معنوی خانمهای بدحجاب نیز زین پس انقلابی هستند. خوب الهی شکر🤲. 
«من به خانم‌هایی که حجاب ضعیف دارند و وفادار انقلاب اسلامی هستند، سلام و درود می‌فرستم.» انصافا بی انصافی ست اگر اظهارنظر اخیر آقای حداد عادل را ناعادلانه فرض کنید. سفره ای پهن است و همه دورهم. عده ای قلیل با شعارسرایی و توسعه اقتصادی و دیگرانی کثیر با شعاردرمانی و توسعه معنوی 👌. 
علی ایحال آنان که در خواب هستند و شروع رفرم و اصلاحات را نمی بینند خداوند از خواب بیدارشان نماید! 
✅«يأتي علي الناس زمان الصابر منهم علي دينه كالقابض علي الجمرة ؛پیامبر اسلام: زمانی بر مردم می‌آید كه ماندن بر دین حق مانند نگه داشتن گلوله آتش در دست است». حالا فقط عده ای ساده دل این حدیث و روایت را در ساحت های غیرمادی فهم می‌کنند. اصلا بگذار راحتتان کنم. می‌دانید چرا سر حسین ابن علی را بریدند؟ 
سفره سکه‌های زرآلود پسر مرجانه را یادتان هست در مختار؟
مگر شوخی ست اقلیت دار الخلافه و قدرت بی حسابش را به حسین ع و اکثریت بدهند. هرچه بوده و هست در طول تاریخ عنصر قوام بخشش قدرت بوده و اقتصاد ولاغیر. می‌دانید خیلی حوصله تبیین فلسفی و نگارش علمی هم دیگر نیست. چون سوگند به تعداد خدای مورد پرستش همه ادیان جایی برای حرف جدید خیلی نمانده است. آخر چه دیگر می‌شود گفت جز همین تشویشها! 
نقدا همه باید بدانیم موتور پیشران وضع موجود در پشت پرده شعارهای پر طمطراق و داغ و ایدئولوژیک چیزی جز قدرت و اقتصاد نیست. 
بسم رب الپول! 
هنگامی که خدای آنان می‌شود پول، مگر دیگر برای کسی مهم است که یک رسانه با مخاطبین زیر ۲۰ درصد چرا باید اینقدر پول از جیب آن ۸۰ درصد دیگر بردارد! 
هنگامی که شریانهای میلیارد دلاری پتروشیمی و معادن و... در اختیار باندها و جریانهاست، {.............}*
* جمله آخر متن به دلیل ملاحظاتی توسط سایت سانسور شد!
برچسب ها: اعتراضات اصلاحات
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها