به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۰۵/۱۹ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب : ۴۵۹۳

راز طلاهاي چين در المپيک چیست؟

روزنامه ديلي ميل انگليس در گزارشي با عنوان اردوگاه‌هاي شکنجه کودکان المپيک در چين به راز موفقيت چيني‌ها در کسب تعداد زيادي مدال طلا در المپيک 2012 لندن پرداخت. فعاليت اين مراکز آموزش ورزش به کودکان در چين براي شکست ورزشکاران آمريکايي و کسب بالاترين تعداد مدال طلا انجام مي‌شود. در اين گزارش عکسي منتشر شده که کودکي را در سن چهار يا پنج سالگي نشان مي دهد که درد بسياري در صورتش آشکار شده و اين در حالي است که مربي ژيمناستيک در کنار او ايستاده و بر انجام صحيح حرکات نظارت دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


مهنام علامه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۶ ۱۳:۰۸
به نظر من این همه شکنجه کودکان درد اور است وقتی من به این عکس ها نگاه کردم بسیار غمناک شدم و از مسعولین خواهش مند هستم اگر می توانند کاری انجام دهند تا شکنجه ها کمتر شود (308860)
۱۴۰۱/۰۱/۰۱ ۱۸:۱۳
کاملا درست (385052)
۱۴۰۱/۰۲/۱۴ ۱۵:۳۱
اگه دقت کنی نوشته چین (386738)
۱۳۹۹/۰۲/۲۴ ۱۲:۳۹
به نظر من این مدل خوبه خیلی خوبه بچه ها از کودکی اموزش میبینند اجباری نیس که هر کی نمیخواد دیگه نمیره خب اجباری نیس که بزرگ میشن این همه مدال میگیرن (367035)
۱۳۹۹/۰۶/۰۴ ۱۰:۳۳
کاملا درست میگی منم با نظرت موافقم در هر صورت موفقیت سخته خیلی هم سخته و هر انسانی دیر یا زود این سختی ها را خواهد کشید حالا چه بهتر که در دوران کودکی باشه بزرگ شد سختی کمتری رو بکشه (369075)
سحر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۰۹/۱۸ ۱۰:۲۲
ببیبن مثل اینه که از سن دو سالگی بهتون ریاضی دانشگاه یاد بدن که موفق باشین.بچه دو تا هفت ساله ذهنش توان درک و تصور این عملیات ها رو نداره چون خیلی انتزاعیه و قابل دیدن نیس.این بچه ها ام نباید الان این تمرینا رو انجام بدن.اگر هم براشون مفید باشه به این فشردگی و شدت ،فقط باعث میشه غضروفهاشون زودتر ساییده بشه. (369996)
۱۴۰۳/۰۱/۰۸ ۱۵:۲۲
بله درسته (439555)
۱۳۹۹/۱۲/۲۵ ۱۹:۰۸
پای من ۱۸۰درجه باز میشه با ۱سال تمدین که رسته من ووشو هست و باز جا داره تا پام بازشه (370929)
۱۴۰۰/۱۲/۱۴ ۲۳:۰۲
آفرین (384184)
یسنا خنجری 💕🖤
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۲/۱۴ ۲۳:۰۲
من که راحت پا هام رو ۱۸۰ درجه باز می کنم
چون خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی آآآآآآآآسونننننن
من فقط ۴ سالم بود رفتم ژیمناستیک و فقط ۲ ماه طول کشید
و الان ۱۰ سالم (384183)
اندیا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۱/۰۱ ۱۸:۱۲
این شکنجه است نه ورزش جون اونارو گرفتین اول باید آن ها آموزش ببینند نه لنگ پا شو بگیرید و بکشید بچه خدا نکرده اون جاش که نمیخوام بگم پاره می شه و دیگر نمی‌تواند ژیمناستیک یاد بگیرند من با این تصویر گریه ام گرفت مخصوصا که‌ اون مرده که پای بچه ی ۴ ساله را فشار داد و اگر توجه کرده باشین بچه از گریه دق مرگ شد و اونا می خوان در بزرگ سالی هم زور دیگران را داشته باشند اونا ایی که زنده ماندند خدا دوستشان داشته خدا لعنت شون کنه (385051)
دیانا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۲/۱۷ ۱۹:۴۶
واقعا که نمی‌دونم چی بگم ولی حتی اونا عرضه همیو دارن والا ولی دیگه این شکنجس پارو بزور نباید باز کرد تا پاباز با 180 درجه بزنه میدونید چقدر داره به این دختر . به این پسر آسیب می‌زند واقعا متاسفم که چرا برای سربلندی دارن جون همروو میگیرن که چی ها سربلند بشن که چی؟ تو مسابقات اول بشن که چی ها؟ (386930)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۳/۰۳ ۱۴:۳۷
خیلی بده چرا کودکان بیگناه را اینقدر اذیت می کنند (430472)
بلک پینک
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۱/۰۵ ۰۰:۱۷
یعنی چی یه ادم بزرگسال با وزن ۶۰ کیلو با پا بره روی پای بچه چهار پنج ساله این دیگه خیلی بی انصافیه پای اون بچه خورد میشه میشکنه پاهاش فکر اینو کردن یه وقت پاهاش بشکنه ؟ خیلی بی رحمن (439551)
۱۴۰۳/۰۱/۱۵ ۱۱:۳۶
هر موفقیتی سختیهای خودش را دارد (439575)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها