به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۹:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب : ۴۶۷۶۳۴

5 هتلی که می‌توانند جایگزین آکوا فانتزی برای اقامت مسافران تور کوش آداسی باشند

گروه گردشگری: فقط به هتل آکوا فانتزی اکتفا نکنید! کوش آداسی شهریست که دارای چندین هتل با امکانات رویایی و پارک آبی است؛ پس تنها انتخابی که از این جهت پیش روی شماست آکوا فانتزی نیست. این مسئله را باید در نظر بگیرید که قیمت تور کوش آداسی هتل 5 ستاره بالاست و سفری پرهزینه اما لوکس پیش روی شما خواهد بود. اگر انتخاب شما هتل های لوکس و لاکچری با پارک آبی در کوش آداسی است، همراه ما باشید تا با بهترین هتل‌هایی که با آکوا فانتزی برابری می‌کنند آشنا شوید.
5 هتلی که می‌توانند جایگزین آکوا فانتزی برای اقامت مسافران تور کوش آداسی باشند
هتل سی ال سی گلف اند اسپا (Hotel CLC Kusadasi Golf & Spa)
یکی از بهترین هتل های کوش آداسی، هتل سی ال سی گلف اند اسپا است که دارای یک پارک آبی بزرگ و مجهز است. قیمت تور کوش آداسی هتل 5 ستاره اگرچه بالاست؛ اما اقامتی فوق لوکس و پرهیجان را در پارک آبی این هتل تجربه خواهید کرد. بعد از آکوا فانتزی این هتل از نظر مسافران بهترین هتل با پارک آبی کوش آداسی شناخته شده است. جالب است بدانید فضای این هتل آنقدر لوکس و مجهز است که با اقامت در آن دیگر نیازی نیست برای تفریح به بیرون از هتل بروید. سرسره‌های و وسایل بازی پرهیجان در پارک آبی این هتل حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد. از امکانات دیگر این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
o   حمام آفتاب
o    سالن بدنسازی
o    استخر سرپوشیده
o    اتاق‌هایی با امکانات رفاهی کامل
o    زمین گلف، تنیس و مینی گلف
o    و...

هتل راماد کوش آداسی (Ramada Resort Kussadasi & Golf)
هتل راماد یکی دیگر از بهترین هتل های کوش آداسی با پارک آبی سرپوشیده است. پارک آبی این هتل طوریست که به راحتی می‌توانید با کودک خود هم به آنجا رفته و به تفریح بپردازید. این پارک آبی به صورت اختصاصی برای مهمانان هتل است و همین مسئله باعث می‌شود تا خلوت باشد و با خیال راحت بتوانید از امکانات این پارک استفاده کنید. امکانات این هتل فقط به این پارک آبی خلاصه نمی‌شود. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
۶o استخر روباز
o    یک استخر سرپوشیده
o    حمام بخار
o    سالن ماساژ و سونا
o    زمین گلف و تنیس
o    و...
هتل پالم وینگز کوش آداسی (Palm Wings Beach Resort Kusasasi)

هتل پالم وینگز جایگزین هتل آکوافانتزی در تور کوش آداسی

اگر به دنبال سفری لوکس در یکی از زیباترین هتل های کوش آداسی هستید، پیشنهاد می‌کنیم این هتل را انتخاب کنید و یک دل سیر از سفر خود لذت ببرید. این هتل 5 ستاره از همه جهات یک اقامت راحت و مهیج را برای شما فراهم می‌کند و در پارک آبی آن نهایت هیجان را تجربه خواهید کرد. لاین هتل یک مجموعه بزرگ با ظرفیت پذیرش بیش از 800 مسافر است و اتاق های آن به طور کامل مجهز هستند و در زمان اقامت در آن‌های هیچ چیز کم ندارید. این هتل با مرکز شهر کوش آداسی 15 کیلومتر فاصله دارد. از جمله امکانات مهم و رایج این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
o    سالن ایروبیک
o    جت اسکی
o    اسکی روی آب
o    والیبال ساحلی
o    بیلیارد
o    رستوران و کافه های متنوع و...

هتل لانگ بیچ کوش آداسی (Long Beach Bay Villas Hotel Kusasasi)
از دیگر هتل‌ های 5 ستاره کوش آداسی که پارک آبی دارد، این هتل است. این هتل بی‌نظیر یک پارک آبی اختصاصی بسیار زیبا و مجهز دارد. سرسره‌هایی با شیب تند اوج هیجان را در شما ایجاد می‌کنند. محیط این هتل دنج و آرام است و برای سفری لذت‌بخش انتخابی مناسب خواهد بود. از جمله خدمات دیگر این هتل مجهز به پارک آبی کوش آداسی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
o    اتاق های تمیز و مجهز
o    لاندری روم
o    رستوران و کافه های متعدد
o    سالن های ورزشی
o    و...

هتل آتلانتیک هالیدی کلاب (Atlantique Holiday Club – All Inclusive)
در نهایت آخرین هتلی که در میان هتل های لوکس و دارای پارک آبی کوش آداسی می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، هتل آتلانتیک هالیدی کلاب است. این هتل خدمات All Inclusive دارد که همین باعث شده نسبت به هتل های دیگر برتری داشته باشد. اتاق های این هتل رو به دریا با چشم‌اندازی فوق‌العاده هستند که هر بیننده‌ای را به وجد می‌آورد. اتاق های این هتل بسیار مدرن هستند و امکانات کاملی دارند. از دیگر امکانات خاص این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
o    امکانات ورزشی و تفریحی
o    چند رستوران و بار
o    استخر و سالن ورزشی
o    استخر روباز و حمام ترکی
o    وسایل بازی مجهز و متنوع
رزرو تور کوش آداسی هتل 5 ستاره با بهترین قیمت از لحظه آخر

رزرو تور کوش آداسی هتل 5 ستاره با بهترین قیمت از لحظه آخر

قیمت تور کوش آداسی هتل 5 ستاره در لحظه آخر مناسب‌تر از همه جاست! بنابراین به جای پرداخت هزینه بیشتر این تور را در سایت لحظه آخر با بهترین قیمت رزرو کنید. لحظه آخر مجری انواع تور کوش آداسی از آژانس های گردشگری معتبر است که شما می‌توانید قبل از رزرو تور امکانات، قیمت و خدمات آن‌های را با هم مقایسه کرده و سپس اقدام به خرید نمایید. برای رزرو این تور به سایت گردشگری لحظه آخر مراجعه نمایید و پس از دریافت مشاوره رایگان از آژانس مربوطه به صورت آنلاین تور مدنظر را ررو نمایید.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها