به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۳:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب : ۱۰۷۱۶۲
فدراسیون فوتبال: کذب محض است

تکذیب برکناری کی روش

گروه ورزشی: فدراسیون فوتبال امروز (پنجشنبه) با انتشار اطلاعیه ای شایعه برکناری کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان را کذب محض دانست.
تکذیب برکناری کی روش
در متن این اطلاعیه آمده است: با توجه به انتشار خبری در یکی از سایت ها مبنی بر دستور مستقیم وزیر ورزش و جوانان مبنی بر برکناری کی روش، فدراسیون فوتبال اعلام می دارد این موضوع به هیچ عنوان صحت نداشته و کذب محض است. فدراسیون فوتبال در این اطلاعیه تصریح کرد: همانگونه که روز گذشته و پس از نشست مهدی تاج رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی فوتبال و در کنفرانس مطبوعاتی توسط رئیس فدراسیون اعلام شد، سرمربی تیم ملی مورد حمایت کامل فدراسیون فوتبال است و این فدراسیون تمام تلاش خود را به منظور حمایت همه جانبه و تامین خواسته های سرمربی تیم ملی انجام خواهد داد.

در ادامه آمده است: از سویی دیگر از مردم عزیز کشور تقاضا می شود تنها به مطالب عنوان شده توسط فدراسیون فوتبال و رسانه های معتبر که اخبار خود را با ذکر منبع اعلام می کنند، توجه داشته و هیچ توجهی به اخبار بدون منبع و ماخذ نداشته باشند. به طور قطع اخبار نخ نمای این گونه سایت ها به هیچ عنوان مورد توجه و پذیرش آحاد مردم عزیز و علاقمندان تیم ملی نخواهد بود.

روز گذشته (چهارشنبه) جلسه ای بین مهدی تاج رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی فوتبال برگزار شد که کی روش در پایان این نشست در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه با رئیس جدید فدراسیون شفاف سازی صورت گرفته است، گفت: مذاکرات با مهدی تاج فردا ادامه می یابد. وی اظهار داشت: جلسه خوبی داشتیم و برخی از مشکلات و شرایط غیر شفاف را از سر راه برداشتیم.

وی افزود: از نزدیک شاهد هستم که رئیس فدراسیون خیلی سریع به دنبال برطرف کردن مشکلات تیم ملی است و با وجود اینکه مدت کوتاهی است به عنوان رئیس انتخاب شده، تمام تلاش خود را به کار گرفته است. سرمربی تیم ملی فوتبال ایران عنوان کرد: امروز برنامه ها و شرایط تیم ملی را مورد بررسی قرار دادیم و به دلیل مشغله ای که رئیس فدراسیون داشت، ادامه صحبت ها و مذاکرات به فردا (پنجشنبه) موکول شد.
مرجع : ایرنا