به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۳۴
 
۲۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ ساعت ۰۰:۲۱
کد مطلب : ۱۱۱۰۷۱

مقصر «فیش‌ها» كشف شد؛ میرحسین!

گروه سیاسی: خطیب جمعه شیراز در اظهار نظری منحصر بفرد مدعی شد که حرکت‌هایی مانند پول‌شویی و فیش‌های نجومی و سوءاستفاده کلان از مقررات و از بین بردن اعتماد مردم، نتایج و دنباله‌ی فتنه ۸۸ است!
آیت‌الله اسدالله ایمانی در خطبه‌های نماز جمعه ۱۸ تیرماه شیراز، با اشاره به قرارداشتن در آستانه سالروز ۲۳ تیرماه و خنثی شدن فتنه ۱۸ تیر ۷۸، گفت: اگر آن روز با قاطعیت با عناصر فتنه برخورد شده بود شاهد فتنه ۸۸ نبودیم و اگر با عوامل فتنه ۸۸ هم برخورد مناسب انجام شده بود امروز شاهد این حرکت‌ها نبودیم. ایمانی با اشاره به تاکیدات رهبری در باره ی این موضوع، گفت: با سکوت، صحبت، موضع‌گیری حتی با گرایش، نکند فتنه را تایید و تقویت کرده و آن را عادی نشان دهیم، فتنه ۸۸ برای براندازی نظام بود. مگر نگفتند انتخابات بهانه است. اصل نظام را نشانه گرفته بودند. معتقدیم که باید بر اساس مصالح نظام و آینده نظام اجازه ندهیم چنین مسائلی اتفاق بیفتد و وحدت جامعه را هدف بگیرند.

ایمانی تصریح کرد: امروز دلار آمریکا و پوند انگلیس توسط گروه‌های زیرزمینی مدلینگ و مانکنینگ خیابانی ترویج داده می‌شود تا قداست حجاب و ارزش عفاف را از میان بردارند. تنها این ظواهر نیست، پشت این موضوع دست‌هایی است. مجموعه‌ای از این دست‌ها چند وقت پیش توسط نیروهای وزارت اطلاعات و سپاه مشخص شدند. وی با یادآوری تذکرات گذشته خود مبنی بر لزوم توجه به آنچه زیرپوست شهر می‌گذرد، گفت: باید دید که چه تشکیلاتی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی خط می‌دهند که در خیابان‌ها چطور ظاهر شوند و در مجالس رقص مختلط و مجالس لهو و لهب چگونه حاضر شوند.

ایمانی همه مسئولان را در این موضوع مسئول دانست و تاکید کرد که باید مجاری زیرزمینی و پنهان این فسادآفرینی که قداست و هنجارها را می‌شکند و افراد را با ظاهر و وضعیتی اسف‌بار راهی خیابان‌ها و فروشگاه‌ها و پارک‌ها می‌کنند و قصدشان آلوده ساختن جامعه است، شناسایی شوند. امام جمعه شیراز، تصریح کرد: این موضوع محدود و منحصر به شیراز نیست و حتی در شهر مقدس قم هم دلارهای زیادی هزینه می‌کنند تا حجاب و حیاء و قداست را بشکنند و مسئولان در این موضوع باید هوشیار باشند و ریشه ماجراها را دنبال و تعقیب کنند.