به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۱۱۶۹۱۹
معاون نخست‌وزیر مالزی:

جنگ علیه افراط‌گرایی با زور ممکن نیست

گروه بین الملل: مالزی افزایش درآمدها، توجه به همه‌جانبه‌گرایی و تحقق توسعه را سه عنصر اصلی برنامه توسعه ملی کشورش خواند.
جنگ علیه افراط‌گرایی با زور ممکن نیست

 به گزارش پایگاه اینترنتی سازمان ملل متحد، احمد زاهد حمیدی، معاون نخست‌وزیر مالزی در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت که کشورش برنامه‌های متعددی با هدف تربیت جوانان متخصص و ورود آن‌ها به بازار کار دارد. وی ادامه داد:‌ با این حال توسعه پایدار می‌تواند تحت تاثیر منفی تغییرات زیست‌محیطی قرار گیرد.

معاون نخست‌وزیر مالزی در ادامه خاطرنشان کرد: جهان در سال‌های گذشته شاهد تهدیدهای جدی ناشی از تغییرات زیست‌محیطی بوده که این تغییرات فعالیت‌های اقتصادی و امنیت شهروندان را مورد تهدید قرار داده است.  حمیدی با اشاره به اهمیت صلح و ثبات در دنیا خاطرنشان کرد: جامعه بین‌المللی همچنان شاهد اقدامات وحشیانه برخی از بازیگران غیردولتی است.

وی ادامه داد:‌ با این حال نبرد علیه افراط‌گرایی تنها از طریق استفاده از زور و ابزارهای تنبیهی قابل انجام نیست و از همین رو است که مالزی برنامه‌هایی را با هدف افراط‌زدایی دنبال می‌کند که هدف آن تغییر افکار افرادی است که دارای اندیشه‌های افراطی هستند.

مرجع : ایسنا