به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۲۸
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۲۳ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب : ۲۴۵۸۷

مسافران از هتل‌ها چه چيزي کش می‌روند؟

گروه حوادث: نتایج یک بررسی نشان می‌دهد که مسافران مالزیایی بیش از بقیه وسایل هتل‌ها را می‌دزدند.
مسافران از هتل‌ها چه چيزي کش می‌روند؟
بر اساس مطالعه جدید سایت TripAdvisor مسافران مالزیایی در زمینه کش رفتن وسایل هتل‌ها از متوسط جهانی بالاتر هستند. در نظر سنجی آنلاین این وب سایت گردشگری که در ماه‌های ژوئن و جولای سال جاری انجام شده است 69 درصد از پاسخ دهندگان مالزیایی گفته‌اند که به هنگام تحویل اتاق دست‌کم یکی از وسایل داخل اتاق هتل را بر می‌دارند. این در حالی است که بر اساس نتایج به دست آمده از نظرسنجی از 17 هزار نفر در سراسر جهان، متوسط جهانی برداشتن وسایل اتاق هتل توسط مسافران 65 درصد است. بر این اساس، از هر پنج هتل دار سه نفر (59 درصد) گزارش داده‌اند که میهمانانشان اغلب به هنگام ترک هتل اقلامی را از اتاق‌ها برمی‌دارند.

این مطالعه همچنین نشان می‌دهد که لوازم موجود در توالت از جمله شامپو، صابون و نرم کننده‌ها مهمترین اقلامی هستند که مسافران به هنگام ترک اتاق آنها را با خود می‌برند به طوریکه 45 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی گفته‌اند که چنین کاری را انجام می‌دهند. چای و قهوه نیز دیگر اقلام محبوبی است که مسافران آنها را بر می‌دارند و در رتبه بعدی لوازم التحریر موجود در اتاق هتل‌هاست که توجه مسافران را به خود جلب می‌کند. از دیگر نتایج این نظرسنجی این است که هفت درصد از شرکت کنندگان به برداشتن حوله هتل به عنوان یادگاری اعتراف کرده‌اند این در حالی است که 12 درصد از هتل داران از گم شدن حوله‌ها در هتل هایشان خبر داده‌اند. چوب لباسی، زیرسیگاری، لامپ، کنترل و حتی باتری کنترل نیز از دیگر اقلامی است که برخی از مسافران هتل‌ها به آنها رحم نمی‌کنند.
مرجع : ایسنا

۱۳۹۲/۰۹/۲۳ ۱۲:۱۷
یاد سریال فرندز افتادم...!!

راس گلر هم همینکارو می کرد!

:))) (187167)
مممممممممممممممممم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۳ ۲۲:۰۹
هتلها از بانک های ایران یاد بگیرند که به خودکارها طناب می بندند. و البته ملت با فرهنگ ما خودکارها رو هیچ وقت نمی برند. (187458)
مسافر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۳ ۱۲:۲۰
بهتر است به جای کلمه دزدی بگویند وسایل یکبار مصرف بهداشتی اضافی را که قبلاً پولشان حساب شده با خود می برند. (187168)