به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ ساعت ۱۷:۰۹
کد مطلب : ۱۳۲۸۰۸
سهیلا جلودارزاده

جلودارزاده: ما طرفدار آشتی ملی هستیم

گروه عکس: یک نماینده تهران و عضو فراکسیون امید با اشاره به پیشنهاد برخی اصولگرایان مبنی بر طرح آتش بس، گفت: اصولا آتشی از طرف ما و دوستان ما وجود نداشته که بخواهیم بس کنیم.
 سهیلا جلودارزاده  ما طرفدار آشتی ملی، گفت و گوی ملی و همکاری ملی بودیم. منتها بعضی از دوستان بر اساس باورهای غلطی که دارند مدام برای حفظ جایگاهشان در میان طرفدارانشان یک آتشی ایجاد می کنند و بعد می گویند بس!وی تصریح کرد: دلیل اینکه در این مقطع می گویند بس، به این دلیل است که امیدوار هستند جایگاههایشان را در مجموعه دولت از دست ندهند. بنابراین بخاطر حفظ این جایگاه ها و ادامه روش های بنیادین قبلی شان این مسئله را مطرح کردند در حالیکه ما هیچ وقت طرفدار آتش نبودیم.
 
این نماینده اصلاح طلب مجلس، خاطرنشان کرد: انسانهای درستکار و راستگو باید در بدنه دولت باقی بمانند و اگر این کار انجام نشود کلیت نظام زیر سوال می رود. امروز روزی است که خداوند نه رانتی بابت شهدا به ما می دهد نه می توان پارتی بازی گروهی کرد. امروز هرکسی در گرو اعمال خویش است و در خیلی جاها فساد آشکار شده و دست های زیادی رو شده است.نمی توان کسانیکه به ملت خیانت می کنند را نادیده گرفت.جلودارزاده یادآور شد: همانطور که آقای روحانی جلوی حقوق های نجومی را می گیرد و مبالغ را به خزانه باز می گرداند سایرین نیز باید آنچه که از ملت گرفتند را پس بدهند. چطور در حقوق های نجومی باید آن سخت گیری ها انجام شود اما در خصوص اختلاس چند هزار میلیاردی، دزدی های کلان و سو استفاده های غیر قابل تحمل از ملت سخت گیری صورت نگیرد؟ باید در اینجاها آتش ادامه پیدا کند تا ریشه فساد و دزدی از مجموعه نظام ما کنده شود. برای یک نظام اسلامی شرم آور است و باید این اصلاحات انجام شود.
 
وی افزود: اگر منظور از آتش بس این است که ما خلافکاری ها را ردگیری نکنیم، این پیشنهاد غلطی است که برادر ما دادند. اما اگر برادر ما معتقد است که این لکه های ننگ از نظام جمهوری اسلامی با همکاری همه ملت و همه جناح های سیاسی برداشته شود ما کاملا موافق هستیم. این منش و روش ما است و باید درستکاری در جامعه محقق شود.