به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۸:۴۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب : ۱۳۷۰۹

جواد نكونام از الشارجه امارات سر درآورد!

گروه ورزشي: در حالی که این روزها بحث‌های زیادی در خصوص اختلاف نظرهای کاپیتان تیم ملی فوتبال با استقلال به گوش می‌رسد، رسانه‌های اماراتی از عقد قرارداد جواد نکونام با تیم الشارجه طی ساعات آینده خبر دادند.
جواد نكونام از الشارجه امارات سر درآورد!
روزنامه الرویه امارات در این زمینه گزارش داد: در چند ساعت آینده شاهد عقد قرارداد جواد نکونام و باشگاه الشارجه امارات هستیم که در نتیجه آن دومین بازیکن ایرانی به لیگ امارات می‌پیوندد تا در ششمین دوره لیگ این کشور به میدان برود. این عقد قرارداد با نکونام پس از عقد قرارداد خلعتبری با باشگاه عجمان صورت خواهد گرفت. خلعتبری یک ماه پیش به این تیم پیوست. انتظار می‌رود که امروز جواد نکونام بازیکن تیم ملی ایران وارد امارات شود تا توافقات نهایی را با باشگاه الشارجه امضاء کند و در لیگ فصل ۲۰۱۴ - ۲۰۱۳ برای این تیم به میدان برود.

پیش از این مدیر برنامه‌های نکونام چندین دیدار را با مدیرت باشگاه الشارجه داشت تا این که طرفین به توافق نهایی رسیده‌اند. در طی چند هفته اخیر به علت اختلافاتی که در زمینه مسایل مالی وجود داشت این انتقال به حالت تعلیق در آمده بود. بازیکن تیم ملی ایران خواستار دو مییلون دلار (۷/۴ میلیون درهم امارات) برای عقد قرارداد یک ساله با تیم شارجه شده بود، در حالی که باشگاه الشارجه پرداخت ۵ میلون درهم به وی را پیشنهاد کرده بود.

طبق اعلام این روزنامه اماراتی، این توافق نهایی پس از مذاکرات بین باشگاه شارجه و خود نکونام رخ داد که در نهایت به امضای قرارداد طی چند ساعت آینده منجر خواهد شد. این بازیکن ملی‌پوش ایرانی پیش‌تر در تیم الوحده و یک فصل هم به عنوان بازیکن قرضی در سال ۲۲۰۷- ۲۰۰۶ در الشارجه بازی کرده و پس از آن راهی تیم اوساسونا اسپانیا شد. علاوه بر نکونام تیم الشارجه بازیکن برزیلی که از تیم بوتافوگو خریداری شده است، را به هواداران تیم خود معرفی خواهد کرد.
مرجع : مهر

حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ۱۳:۳۲
. . . . اگر هم این اقا به امارات بره خیانت به هر ایرانی کرده (91250)
۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ۱۹:۲۵
ورای این مسئله، این روزها از کلمه تعصب سرخ و آبی حالت تهوع میگیرم! آقایان تا لحظه آخر تیم هاشان را میپیچانند و قرارداد نمی بندند تا پیشنهاد بهتری برسد با پول پر و پیمان! بعدش هم می گویند تعصب آبی و قرمز دارند. اون از انصاریفرد عشق قرمز و این هم از نکونام عشق آبی! فتل هم خوش خیالانه ترقه در میکنه از خودش. دم دایی گرم که کرک و پر انصاریفرد را چید و گفت برو پی کارت. با فوتبالیست های پول پرست باید چنین رفتار کرد. (91530)
۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ۱۳:۳۵
کاپیتانتونم که فروختتون! (91251)
۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ۱۴:۴۹
مهمتر اينه كه حاج دكي فتل گند زد به يكي از بهترين بازيكناي تيم ملي ك ميتونست سالها تو اروپا بمونه (91300)
محمد
۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ۱۳:۴۹
باوجود اینکه امارات نام لیگ فوتبال خود را به خلیج جعلی و مجعول عربی تغییر داده از بازیکنان ایرانی انتظار میرفت ازپیوستن به لیگ آن کشورخودداری میکردندحال جای تأسف و بی شرمیه که بازیکن باشگاه استقلال وکاپیتان تیم ملی بخاطر مادیات با احساسات ایرانیان بازی کنند و به امارات بروند مردم بطور قطع این بازیکن را تحریم کرده و مسئولان باشگاه استقلال وتیم ملی با تبعیت از ملت ایشان را باید از باشگاه خود و تیم ملی اخراج نماید (91265)
امیر قمی
۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ۱۵:۳۵
واقعا جای تاسف دارد لعنت بر عمارات (91325)
۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ۱۷:۰۵
عمارات جمع کلمه عمارت است
امارات جمع کلمیه امیر بمعنی پادشاه (91397)
۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ۱۴:۰۳
چی شد پس؟ اونایی که خلعتبریو بی غیرت و وطن فروش می گفتن؛ تحویل بگیرین اینم کاپیتان تیم ملّی. تازه خلعتبری قبل از تغییر نام لیگ امارات قرارداد بسته بود. (91275)
۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ۱۴:۲۴
این بحث جدی نیست و شایعه است. کاپیتان تیم ملی نمی تواند در امارات بازی کند. نکونام وطن فروش نیست.
بازی در لیگ دسته دهم ایران شرف دارد به بازی در لیگ امارات. . . . (91287)
مجید از روستای النجق مرند
۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ۱۴:۲۶
بعید نیست چون فوتبالیستهای امروز مثل رقاصه و خواننده های قدیم هستند امروز با کافه آپادنا قرارداد میبستند فرداش در کافه سوسن میخواندند- وطن- عشق به ایران یا عشق به پیراهن فلان باشگاه فقط برای فریب ما بدبخت بیچاره هاست - اگر به من روستایی صد میلیارد میدادند که بیا تیمهای اماراتی را تشویق کن نمیرفتم به خاطر عشق به ایران و خلیج فارس حالا این بازیکنان میلیاردر وطن را به چی می فروشند (91288)
۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ۱۴:۳۴
کاپیتان تیم ملی و بازی در لیگ که نام جعلی و ضد ایرانی گذاشته

حداقل مجازات نکونام محرومیت اتز بازی های ملیه

از ماست که بر ماست (91291)
بندرگناوه
۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ۱۴:۳۵
كيا بودن كه در مقابل خلعت بري از نام نكونام به عنوان غيرت ياد ميكردند؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (91292)
karim
۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ۱۵:۰۴
alan pul kojast (91307)
فرزاد
۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ۲۲:۳۷
حالا خلعتبری قراردادشو قبلاً بسته بود این. . . . چرا رفت امارات (91643)
۱۳۹۲/۰۴/۲۶ ۰۶:۵۲
یعنی به اندازه کیروش پرتغالی هم رگ غیرت ایرانی نداره؟ (91811)