به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۱۵۷۰۵۲
خطیر:

بهتر است سوپرجام برگزار شود

گروه ورزشی: معاون ورزشی باشگاه استقلال می‌گوید که برای تیم‌های پرسپولیس و استقلال و هوادارانشان بهتر است نتیجه بازی لغو شده سوپرجام درون زمین تعیین شود.
بهتر است سوپرجام برگزار شود
علی خطیر، معاون ورزشی باشگاه استقلال در خصوص شرایط این تیم اظهار کرد: باید از مدیریت و دوستانی که قبلا در باشگاه بوده‌اند تشکر کنم. از ۱۰ روز قبل هم که ما کار را شروع کردیم بحث اصلی باشگاه فقط موضوع نقل‌ و انتقالات بود.خیلی از بازیکنان جدا شده بودند و خیلی‌ها هنوز قراردادشان را ثبت نکرده بودند. باشگاه می‌خواست قرارداد بازیکنانی را که با باشگاه به توافق رسیده بودند به ثبت برسانند.او ادامه‌ داد: ما با لیستی که از سرمربی تیم گرفته بودیم، برای جذب بازیکنان خارجی مذاکره کردیم و ظرف ۱۰ روز با دو بازیکن خارجی و همچنین مرتضی تبریزی قرارداد امضا کردیم. چیزی که وینفرد شفر می‌خواست انجام دادیم تا باشگاه به آرامش برسد. تیم ما، تیم واقعا خوبی است. این قول را می‌دهیم که روز به روز بهتر شویم.خطیر که در برنامه "تهران ورزشی" رادیو تهران صحبت می‌کرد، در مورد موضع باشگاه استقلال در مورد بازی لغو شده سوپرجام نیز اظهار کرد: تا جایی که من می‌دانم ما اعتراض خود را ارسال کرده‌ایم. برای هر دو تیم و هوادارانشان بهتر است که بازی انجام شود و نتیجه‌ درون زمین تعیین شود.از فدراسیون فوتبال می‌خواهم که با دید بازتر و بالاتری به این موضوع نگاه کند. فتحی برای انتقال پول به دست آمده از انتقال مجید حسینی به ترکیه سفر کرده است. او فردا (سه‌شنبه) بر می‌گردد و موضع باشگاه را اعلام می‌کند.

او در مورد مشکل جابجایی پول انتقال مجید حسینی به باشگاه ترکیه‌ای هم تصریح کرد: متاسفانه نمی‌توانیم به راحتی این پول را وارد ایران کنیم. البته سفارت ایران در ترکیه برای حل این موضوع کمک می‌کند. بخشی از این پول هم قرار است به حساب بازیکنان خارجی تیم واریز شود.خطیر در مورد شرایط مامه تیام اظهار کرد: ما به هیچ عنوان هیچ بازیکنی را به زور در باشگاه نگه نمی‌داریم. ما در اولین مرحله به آقای تیام این اخطار را دادیم که شما بازیکن استقلال هستید و باید در تمرینات حضور داشته باشید. تیم عجمان هم نباید با این بازیکن وارد مذاکره می‌شد.تیام اگر می‌خواست از باشگاه برود باید با ما وارد مذاکره می‌شد تا با او سر این مساله به توافق برسیم. در حال‌ حاضر چند مدیر برنامه وارد این مذاکره شده‌اند و ما هم سر این موضوع شکایت خود را به فیفا ارائه داده‌ایم تا آخرین لحظه حق خودمان و هواداران را می‌گیریم.او در مورد محرومیت دو بازیکن این تیم یعنی سجاد آقایی و الله‌یار صیادمنش هم گفت‌: این فیلمی که در فضای مجازی پخش شده از سوی روابط عمومی باشگاه استقلال منتشر شده است. ما این فیلم را چندین بار مشاهده کرده‌ایم. آن اتفاق یک شادی طبیعی گل است و هیچ عمدی در آن صورت نگرفته است.ما از بازیکنان هم درباره این اتفاق توضیح خواسته‌ایم و قرار است در کمیته‌ اخلاق سر این مساله به نتیجه‌ برسیم. این بازیکنان استعداد فوتبال ایران هستند و نباید به خاطر چنین مسائل و حاشیه‌هایی جلوی پیشرفت فوتبال آنها گرفته شود.


معاون معاون ورزشی باشگاه استقلال در ادامه‌ درباره اظهارنظر الیاس حضرتی، نماینده مجلس شورای اسلامی مبنی برا این که بدهی‌های استقلال، ۱۷۰ میلیارد تومان است، اظهار کرد: این مورد که باشگاه استقلال بدهی دارد شکی نیست.او گفته است که باشگاه ۱۷۰ میلیارد تومان بدهی دارد اما خود من در جریان این داستان نیستم و نمی‌دانم او با چه منطقی ۱۷۰ میلیارد تومان را محاسبه کرده است.وی در مورد بدهی‌ مالیاتی باشگاه نیز بیان‌ کرد: گفته می‌شود که باشگاه حدود ۸۰ میلیارد تومان بدهی مالیاتی دارد. ما وقتی می‌توانیم مالیات با چنین مبالغی داشته باشیم که بتوانیم درآمدزایی داشته باشیم و سود کنیم.هم باشگاه ما و هم باشگاه پرسپولیس هیچ درآمدزایی نداریم که بخواهیم این مقدار بدهی مالیاتی داشته باشیم. امیدوارم که اداره مالیات و نهادهای بالاتر این مشکل را هر چه‌ سریع‌تر حل کنند.خطیر در مورد حاشیه‌هایی که در دو بازی استقلال و پرسپولیس برابر استقلال خوزستان و تراکتورسازی نزد هواداران به وجود آمد، اظهار کرد: این اتفاقات بالاخره در فوتبال رخ می‌دهد. ما به کانون هواداران و لیدرها بر سر این مساله گوش‌زد کرده‌ایم که از دادن هر گونه شعار نژادپرستانه و جنگ بین استان‌ها پرهیز کنند.باید سر این مسائل یک فرهنگ‌سازی صورت بگیرد تا شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم. باید ببینیم چه کاری انجام داده‌ایم و چه کاری نکرده‌ایم چون این کار یک کار ریشه‌ای است و باید سر این مساله بیشتر برنامه‌ریزی کرد.
مرجع : ایسنا