به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۱:۴۳
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۴/۳۱ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : ۱۳۹۲۰
دكتر محمدرضا عارف:

اعتلاي‌کشور از مسیر اصلاح‌طلبی ممکنست

گروه سياسي: دكتر محمدرضا عارف با صدور پیامی به نشست انجمن اسلامی معلمان استان اصفهان تاکید کرد:یکی از ملزومات استقرار و دوام گفتمان اصلاح طلبی، توسعه سازمان‌های مردم نهاد و احزاب است. متن این پیام که توسط جعفر توفیقی قرائت شد، به شرح زیر است:
اعتلاي‌کشور از مسیر اصلاح‌طلبی ممکنست
لازم می دانم میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) را به شما عزیزان تبریک و تهنیت عرض کنم و امیدوارم طاعات و عبادات‌تان در ماه مبارک رمضان قبول درگاه حق قرار گرفته باشد. در ابتدا پوزش بنده را از عدم توفیق جهت حضور در جمع بزرگتان پذیرا باشید. امیدوارم در آینده‌ای نزدیک توفیق حضور در جمع شما عزیزان را بدست آورم.

امروز که با عنایت خداوند متعال و حضور پر شور و شعور مردم و سعی و تلاش شما عزیزان، حماسه سیاسی ۲۴ خردادماه تحقق یافته است، رسالت شما عزیزان برای پیگیری مطالبات به حق مردم بیش از هر زمان در تاریخ کشورمان اهمیت یافته است. استقرار و دوام گفتمان اصلاح طلبی، هدفی جز دستیابی به آرمان های انقلاب و زندگی آبرومندانه و شرافتمندانه برای همه ایرانیان ندارد و یکی از ملزومات آن توسعه سازمان‌های مردم نهاد و احزاب می­‌باشد. به نظر ما،ارتقاء و اعتلای کشور و انقلاب از مسیر اصلاح طلبی ممکن و قطعی است.

نتیجه ترویج گفتمان اصلاح طلبی نظارت مردم و مشارکت آنان در همه امور است که از مسیرهای شناخته شده قانونی و مدنی میسر است. انجمن اسلامی معلمان هم به دلیل قدمت و اصالت خود و هم به دلیل اینکه توسط والاترین انسان های جامعه یعنی"معلمان" هویت می یابد، و هم به این دلیل که تربیت آینده سازان ایران عزیز را عهده دار است یکی از مهمترین تشکل های قانونی و مدنی است که سهم بسیار مهمی در اعتلای جامعه ایران بر عهده دارد. این مسیر بسیار حیاتی و البته دشوار برای کشور ، همت و تعهد نیروهای دلسوز کشور نظیر شما عزیزان را می‌طلبد. من نیز به عنوان معلمی کوچک و عضوی از دریای خروشان مردم و جریان اصیل اصلاح طلبی، همراه شما خواهم بود.

ما
۱۳۹۲/۰۴/۳۱ ۱۷:۲۷
جاااااااانم عارف . . . (94526)
جاوید
۱۳۹۲/۰۴/۳۱ ۱۷:۲۹
عجب کاریزمایی داره این دکتر عارف (94528)
۱۳۹۲/۰۴/۳۱ ۱۸:۱۰
ولی به نظر من طرز صحبت کردن و کلا شخصیت و کاریزمای روحانی برتره (94548)
۱۳۹۲/۰۴/۳۱ ۲۳:۰۳
دوست گرامی اینها مگه الان رقیبن (94625)
مرتضی
۱۳۹۲/۰۴/۳۱ ۱۸:۴۰
فقط خدا میدونه که چه حرفهایی تو دل این مرد بزرگ از اقدامات و حواشی قبل از انتخابات و ائتلاف هست و به بخاطر حفظ وحدت و منافع مردم دم نمیزنند
درود بر اسوه ی اخلاق پروفسور عارف (94552)
۱۳۹۲/۰۴/۳۱ ۲۳:۰۲
درود بر او،ولی حرفها رو باید به مردم بگه (94624)
بروجرد
۱۳۹۲/۰۴/۳۱ ۱۷:۴۱
اقای عارف دوست داریم ولی از سر دلسوزی و برادرانه و به خاطر اینکه شما رو انسانی روشنفکر میدونم به شما میگم که امیدوارم با به به و چه چه هدفدار اصولگراها نسبت به خودتون و با القا اینکه به اجبار سید خاتمی شما وادار به انصراف از صحنه انتخابات شدید نسبت به سید خاتمی جبهه نگیرید و کدورتی در بین شما پیش نیامده باشد این اقایان با طرح این حرفها که شما باید رهبری اصلاحات را در دست بگیرید در پی اختلاف بین شما و اقای خاتمی اند . اقای عارف عزیز هوشیار باشید (94537)
۱۳۹۲/۰۴/۳۱ ۱۹:۱۳
آقاي عارف خواهشا توقعات را پايين بياريد الان بايد وزرت علوم را قبول كنيد و شروع به كار كنيد اينكه شما فقط ميگوييد معاونت اولي صحيح نيست شايد روحاني كس دگري را خواسته باشد (94559)
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۴/۳۱ ۲۰:۳۹
انسان عاقل همیشه با آگاهی صحبت میکنه. کی ایشون شرط گذاشتن؟! شما کی هستی که به ایشون توصیه میکنی که چیکار کنند؟؟؟ دکتر عارف اگر مثل بعضیا دنبال پست و مقام بود که از انتخابات انصراف نمیدادند
در حال حاظر هم تمام تلاششون در جهت وحدت و رفع مشکلات هست (94597)
۱۳۹۲/۰۴/۳۱ ۲۳:۰۱
آقا مرتضی گرامی به نظر شما آیا مردم حق ندارند که به حاکمان توصیه کنند؟فرق شما با آنها که می گویند ما قیم مردم هستیم در چیست."با من به شیوه ستمگران سخن نگویید .من برتر از آن نیستم که خطا نکنم"اما علی (نقل به مضمون)وقتی امام علی درباره خود اینگونه با تواضع اینگونه می گویدو می گوید ایراد حکومت من را بگویید تکلیف بقیه معلوم است (94623)
دانیال
۱۳۹۲/۰۵/۰۱ ۰۳:۴۷
دکتر عارف منشی بسیار بالاتر از این بحث ها داره که بخواد شرط بذاره من باید فلان بشم اگه این طور بود که اصلا انصراف نمی داد دکتر عارف در آخرین مصاحبه شون با رسانه ها گفتند که بنده هیچ پیشنهادی از دکتر روحانی دریافت نکرده ام و قبلا هم اعلام کرده بودند که آماده خدمت گزاری می باشم پس لطفا با بی اطلاعی جوسازی نکنید و اتحاد رو بر هم نزنید (94683)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۴/۳۱ ۱۹:۳۴
دوستانی که روحانی و عارف رو در تقابل باهم قرار میدن بدونن در واقع این همون چیزی است که اصولگرایان تندرو سو استفاده می کنند. (94561)
۱۳۹۲/۰۴/۳۱ ۲۳:۲۶
باید واقع بین بود دوستان عارف و روحانی رو در تقبل باهم قرار نمیدن مشکل جای دیگری است. (94634)
علی
۱۳۹۲/۰۴/۳۱ ۲۰:۱۲
حق آقای عارف در کابینه حداقل وزارت علوم است (.... این دانشجو. . . . در دوران او به سیستم آمورش عالی این کشور شد تا 30 سال ذیگه قابل جبران نیست. چرا؟ برای اینکه این به اصلاح "استاد" هایی که به زور چپوندن به دانشگاهها تا 30 سال دیگه خواهند بود!) (94574)
۱۳۹۲/۰۴/۳۱ ۲۰:۲۵
اسحاق جهانگيري معاون اول شد
رفسنجاني و روحاني،عارف رو دور زدن
از اصلاحات استفاده كردن براي رأي،اما زير حرفشون زدن
حيف رأيي كه دادم
عاشقتم خاتمي،عاشقتم عااااااارف
ياعلي (94586)
دانیال
۱۳۹۲/۰۵/۰۱ ۰۳:۴۸
اشتباه میکنید (94684)
۱۳۹۲/۰۴/۳۱ ۲۲:۵۵
آقای عارف اگر بر سر اصول با رقبا معامله کنید و یا مانند آقای خاتمی بر روی مواضع خود ایستادگی نداشته باشید منتظر ظهور یک احمدی نژاد دیگر باشید (94620)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۱ ۰۱:۵۷
اصولا اين مملكت دنبال شايسته سالاري هست!!دنبال وزير امورخارجه ايي كه يك كلمه انگليسي بلد نباشه وهميشه نياز به مترجم وجود داشته باشه كه يك شغلي هم براي يكي جور شه!!احتياج به رئيس جمهوري داره كه موجبات خنده وشادي روئساي ساير كشور رو به ارمغان بياره مثلا ازش بپرسن حالت چطوره بگه يس يس و كلي تو دانشگاه هاروارد بهمون بخندن!!احتياج به وزيرهايي داره كه هركدومشون يك زماني لباسهاشونو با رئيس جمهور رو يك بنداويز خشك ميكردن داره !!كه كاملا كاردان وفعال هستند ومدارك دكتراي هاواييشونم موجوده ديگه از هوا اومده با وجود چنين نيروهاي پرمايه ايي چه نيازي به اقاي عارف عزيز با دكتراي برقشون هست ايشون شان وشخصيتشون بسيار بالاتر از اين حرفهاست كه هم رده اين افراد باشند (94674)
دکترعباس حاتمی
۱۳۹۲/۰۵/۰۱ ۰۶:۳۶
آقای عارف باارائه لیست ازنیروهای اصلاح طلب واصولگرای معتدل درصددورودبه مجلس دهم باشند (94691)