به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۲۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : ۱۳۹۷۵

جهانگیر‌زاده: ازعلنی‌شدن پشت‌پرده‌هانگرانند

گروه سياسي: عضو کمیته حقیقت‌یاب مجلس با بیان اینکه کمیته حقیقت‌یاب حادثه قم از اتهام‌زنی نمی‌هراسد، گفت: جای تعجب است که برخی قصد دارند در گزارش کمیته حقیقت‌یاب شبهه ایجاد کنند و به نظر می‌رسد که آنها از علنی شدن ماهیت غائله قم نگران هستند.
جهانگیر‌زاده: ازعلنی‌شدن پشت‌پرده‌هانگرانند
جواد جهانگیر‌زاده در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به تلاش کمیته بررسی کننده حادثه ۲۲ بهمن قم، تصریح کرد: جای تعجب است که برخی قصد دارند در گزارش کمیته حقیقت‌یاب شبهه ایجاد کنند و به نظر می‌رسد که این افراد از ماهیت تحقیق درباره غائله قم و علنی شدن محتوای گزارش ناراحت هستند. نماینده ارومیه در مجلس، با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی از همه جایگاه‌های حاکمیتی در کشور دفاع می‌کند، گفت: اگر این اتفاق علیه دیگر روسای قوا نیز رخ می‌داد مجلس بررسی آن را به طور قاطع بررسی می‌کرد، بر این اساس دلیل نگرانی و ناراحتی برخی افراد مشخص نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، تاکید کرد: برخی معترضان به گزارش کمیته حقیقت‌یاب حادثه ۲۲ قم، مباحثی و اشکالاتی را نسبت به این گزارش مطرح می‌کنند که به نظر می‌رسد اطلا‌عاتشان از اطلاعات کمیته بررسی‌کننده مجلس بیشتر است و با قاطعیتی سخن می‌گویند که نشان می‌دهد پشت پرده ارتباطاتی وجود دارد که آنان را سخت نگران کرده است.

جهانگیر‌زاده، تصریح کرد: در مورد حادثه قم، هتک حرمت به شخص آقای لاریجانی به عنوان یکی از شخصیت‌های اصولگرا در کشور یک موضوع است و موضوع اساسی دیگر بی‌احترامی به جایگاه ریاست مجلس و به منتخب مردم در یک مکان مقدس و متبرک است که مجلس را برای بررسی قاطع و صریح این اتفاق مجاب کرد. فرمایشات و تذکرات رهبر معظم انقلاب پس از وقوع حادثه ۲۲ بهمن قم، مجلس را مصمم کرد تا به سمت ریشه‌یابی این اقدامات سازماندهی‌ شده و مستمر برود تا مانع از تکرار این حوادث هزینه‌آور برای نظام جمهوری اسلامی ایران شود.

عضو کمیته حقیقت‌یاب مجلس، گفت: کمیته حقیقت‌یاب کار را در نهایت دقت و با کیفیت انجام داده است و از اتهام‌زنی هراسی ندارد و بر این اساس روند طبیعی و قانونی گزارش کمیته در مجلس طی خواهد شد و این گزارش فارغ از اتهام‌زنی‌ها در صحن علنی مجلس قرائت و متخلفان به دستگاه قضا معرفی می‌شوند.

۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۲:۴۹
امیدوارم مجلس قانون را فدای مصلحت اندیشی و یک عده خاص نکند. (95162)
گوگول
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۴:۲۵
من طرفدار اصول گراها نیستم ولی آقای لاریجانی مورد ظلم واقع شد. از یک ایرانی اصیل چنین کارهایی بعید است. (95242)
میثم
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۵:۴۹
من طرفدار گفتمان اصلاح طلبی هستم ودر بیشتر موارد با رفتار و مواضع لاریجانی موافق نیستم اما اینکه بعضی اوباش معلوم الحال که زیر نظر برخی مسئولین قدرت طلب اقدام به تخریب رییس مجلس و توهین به وی باشند اقدامی به شدت زننده است و مصرانه تقاضا دارم به عنوان یک شهروند که این متخلفان را به مردم معرفی و رسوا نمایید (95301)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۷:۲۹
مهم نیست همیشه شعبون یه بار هم رمضون (95391)