به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۵۸
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ساعت ۱۶:۲۱
کد مطلب : ۱۴۱۹۵
منتجب‌نيا:حربه‌اصولگرایان بستن‌دست‌روحاني است

روحانی از حق مسلم خود و مردم کوتاه نیاید

گروه سياسي: قائم مقام دبیر کل حزب اعتماد ملی با بیان اینکه اصولگرا‌ها در انتخابات اخیر به شدت شکست خوردند، گفت: جای هیچ تردیدی نیست که رأی به آقای روحانی رأی به اصلاح‌طلبان و رأی به تفکر اصلاح‌طلبی بود و اصولگرایان هم این را می‌دانند.
روحانی از حق مسلم خود و مردم کوتاه نیاید
حجت الاسلام رسول منتجب نیا در گفت‌و‌گو با ایلنا، با اشاره به نزدیک شدن به موعد معرفی وزرای پیشنهادی دکتر روحانی به مجلس و کارشکنی برخی از اصولگرایان تندرو در این خصوص، اظهار داشت: معمولا حکومت‌ها باید به دنبال مطالبات مردم باشند و به خواست‌های مردم احترام قائل شوند، اما در کشور ما، یک جماعتی نه تنها توجهی به مطالبات مردم ندارند، بلکه اگر مردم حرکتی هم انجام دهند و خواست‌های خودشان را ابراز کنند، آن‌ها خودشان را به تجاهل زده و یا مسائلی را مطرح می‌کنند که از مسئولیت در برابر مردم فرار کنند.

وی تأکید کرد: اصولگرا‌ها در انتخابات اخیر به شدت شکست خوردند و همه دنیا می‌دانند که اصولگرا‌ها در این انتخابات اخیر، تمام امکاناتشان را بسیج کردند که کاندیدای آن‌ها رأی بیاورد؛ البته تلاش داشتند به وحدت نظر برسند و موفق هم نشدند و این هم یکی از دلایل شکستشان بود و البته نه همه دلایل و موفق نشدند. آنها ۴ الی ۵ کاندیدای متمایل به خودشان را داشتند؛ اما اصلاح طلبان توفیق پیدا کردند، متحد شده و همه پشت سر آقای دکتر روحانی قرار گرفتند و شعار آقای دکتر روحانی هم شعار اصلاح طلبی و برنامه‌هایش برنامه اصلاح طلبی بود و نامی از اصولگرایان در سخنرانی‌های ایشان وجود نداشت. من چندین سخنرانی ایشان را با دقت گوش کردم و ایشان حداکثر تحت نام و عنوان اصلاح طلبان و اعتدال گرایان به پیروزی رسیدند.

قائم مقام دبیر کل حزب اعتماد ملی افزود: اصلاح طلبی و اعتدال گرایی شعار اعلام شده از سوی آقای روحانی بود، اما برنامه‌هایی که اعلام می‌کردند همه برنامه‌ها و شعارهایی بود که اصلاح طلبان اعلام می‌کردند و مردم هم چون آقای روحانی را در این جهت دیدند که حرکت اصلاح طلبانه را دنبال می‌کند به ایشان روی آوردند؛ به خصوص اینکه شخصیت‌های بزرگی چون آیت الله هاشمی رفسنجانی و حجت الاسلام سیدمحمد خاتمی از ایشان حمایت کردند؛ شورای هماهنگی اصلاح طلبان از ایشان حمایت کردند و مردم هم به ایشان رأی دادند و آن رأی بالا را آوردند. بنابراین جای هیچ تردیدی نیست که رأی به آقای روحانی رأی به اصلاح طلبان و رأی به تفکر اصلاح طلبی بود و اصولگرایان هم این را می‌دانند.

منتجب نیا تصریح کرد: اصولگرایان چون در انتخابات شکست خوردند برای حفظ حیثیت خودشان و برای اینکه شکست را در ظاهر نپذیرند و به روی خود نیاورند، دست و پا می‌زنند؛ گاهی در مجلس اقدام به کارهایی می‌کنند که دست رئیس جمهور منتخب را در انتخاب وزرای دلخواه ببندد و گاهی توسط برخی گروه‌های اصولگرا یا حتی افراطیون اصولگرا و حتی گروه‌های خودسر برای آقای روحانی خط و نشان می‌کشند. هدفشان این است که آقای دکتر روحانی را تحت فشار قرار دهند و ایشان هم دستش برای انتخاب وزرای دلخواهش باز نباشد و ثانیا وانمود کنند که به هر حال ما شکست نخوردیم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: من بار‌ها گفتم، بازهم می‌گویم که هیچ اشکالی ندارد؛ انتخابات پیروزی و شکست دارد و اصولگرایان باید بپذیرند در این مقطع شکست خوردند و در این مقطع مردم به آن‌ها «نه» گفتند و کاندیداهای آن‌ها رأی نیاورند؛ چرا تجاهل می‌کنند و چرا بیراهه می‌روند؟ رسما اعلام کنند ما شکست خوردیم و در رفتار‌هایمان تجدید نظر می‌کنیم؛ کما اینکه در برخی دوره‌ها ما شکست خوردیم و اعلام هم کردیم. چه اشکالی دارد که آقایان شکست را بپذیرند و دست به این برنامه‌ها و کارشکنی‌ها نزنند؟

منتجب نیا خاطرنشان کرد: آقای دکتر روحانی نیز اگر بخواهد به پیمان خودش با مردم و خدا عمل کند و اگر بخواهد مطالبات مردم را دنبال کند، باید وزرایی را انتخاب کند که پاسخ گوی این مطالبات و نیازهای مردم باشند و در غیر این صورت، مردم دیدگاه‌شان عوض می‌شود. مردمی که رأی دادند اگر ببینند منتخبشان به خواسته‌‌هایشان عمل نمی‌کند آن‌ها نظرشان عوض خواهد شد و این دقیقا حربه اصولگرایان برای ناکارآمد کردن دولت آقای دکتر روحانی است. وی گفت: امیدواریم آقای دکتر روحانی با قوت و قدرت راه خدا و مردم را دنبال کند و جا نزند و احساس ضعف نکند، چرا که اگر احساس ضعف کند و در مقابل خواسته‌های ناحق کوتاه آمده و از حق مسلم خود و مردم کوتاه بیاید، فردا و فردا‌ها بازهم از ایشان خواسته‌هایی دارند و طلبکار می‌شوند؛ امروز وزرا را بر ایشان تحمیل می‌کنند و فردا استانداران و فرمانداران و مدیران کل‌ها و فردا‌ها برنامه‌های دیگر و پس از مدتی متوجه می‌شویم‌‌ همان آش و‌‌ همان کاسه است. از این رو آقای روحانی باید با توکل بر خدا و تکیه بر پشتوانه عظیم اجتماعی با قدرت خواست مردم را عملی کند.

قائم مقام دبیر کل حزب اعتماد ملی با اشاره به مخالفت‌های شدید اصولگرایان افراطی با معرفی حجت الاسلام علی یونسی به عنوان وزیر اطلاعات دولت آقای دکتر روحانی گفت: آقای یونسی وزیر اطلاعات آقای خاتمی بوده و مشی او مشی اصلاح طلبی است و به ایشان هم چیزی نمی‌چسبد و لذا فشار می‌آورند که ایشان را از میدان خارج کنند و از گزینه‌های مورد نظر حذف کنند. فکر نمی‌کنم آقای دکتر روحانی از معرفی ایشان برای حضور در کابینه عقب نشینی کند و اگر عقب نشینی کند که کار درستی نیست. من بعید می‌دانم که آقای روحانی که از سال‌های سال آقای یونسی را می‌شناسد و در قسمت‌های مختلف با ایشان کار کرده و کار ایشان را دیده و به ایشان به عنوان یک نیروی خوب و مدیر و مدبر اعتماد دارد و او را به عنوان یک فرد خوش فکر قبول دارد، با این خط و نشان‌ها و فشار‌ها میدان را خالی کند.

۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۶:۴۳
اگه از انتخاب یونسیم کوتاه بیاد دیگه چیزی میمونه! اصلا بده کابینه رو کامل حسین شریعتمداری انتخاب کنه تا دیگه خیال همه راحت شه (100775)
سعید
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۹:۲۱
جان هرکی دوس داری اینقدر اسم این حسین رو نیار (100954)
ازنظربینندگان یکی ازسایتها
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۲۱:۴۲
مثل اینکه ما رای دهندگان به دکتر روحانی رکب خوردیم.نزدیکان ایشان روزی سه بار مصاحبه میکردند که از گمانه زنی درباره کابینه خودداری کنیدتا دکترروحانی بافراغ بال بتونه تصمیم بگیره وفشارروی ایشان نباشه ولی مثل اینکه درغیاب نظرات طرفداران ایشان این فرصت دراختیار رقیبان ایشان افتاد که آرزوهای خود را برای کابینه درقالب گمانه زنی درسایتهایشان به طور وسیع انتشار دهند وخدای ناکرده نتیجه هم بگیرند.پس حالا که اینجوره ما هم وظیفه خودمیدانیم که کابینه پیشنهادی حداقلی خودرا(تاکیدمیکنم حداقلی) به ایشان پیشنهاد دهیم تاایشان بانظرات رای دهندگان به خودهم مطلع شوند.اشتباه ازخودمان بود که رکب خوردیم.
1-معاون اول:حجت الاسلام عبدالله نوری
2-وزیر صنعت، معدن و تجارت:اسحاق جهانگیری
3- وزیر نفت:بیژن نامدارزنگنه یاکاظم پوراردبیلی
4- وزیر اطلاعات: دکتر حجت الاسلام یونسی
5- وزیر کشور: حجت الاسلام مجیدانصاری
6- وزیرراه و مسکن و شهرسازی:کرباسچی
7- وزیر نیرو:دکتررضااردکانیان یابیطرف
8- وزیر آموزش و پرورش:احمدشیرزادیادکترالهه کولایی
9- وزیر خارجه: دکتر محمد جواد ظریف
10- وزیر بهداشت و آموزش پزشکی:محمدرضاخاتمی یادکترعلی شکوری راد
11-وزیر کارو امور اجتماعی:علیرضامحجوب یااحمدتوکلی
12- وزیر اقتصاد و دارایی: دکتر محمد باقر نوبخت یادکترفرشادمومنی
13- وزیر علوم و تحقیقات:دکترعارف یافرجی دانا
14- وزیرارتباطات:احمدرضامعتمدی یاجهانگردیاعارف
15- وزیر کشاورزی:عیسی کلانتری
16- وزیر دفاع: دریادار پاسدار حسین علایی یاعلی شمخانی یاترکان
17- وزیر ارشاد:احمدپورنجاتی یاحت الاسلام زم یامسجدجامعی یاحجت السلام هادی خامنه ای
18- وزیر ورزش و جوانان:صفایی فراهانی یاقالیباف
19- وزارت دادگستری:حجت الاسلام قدرت الله علیخانی
20- سازمان میراث فرهنگی و امور گردشگری:حسین مرعشی
21-رئیس بانک مرکزی:دکترمحمدنهاوندیان یاابراهیم یاوری
22-رئیس سازمان محیط زیست:دکتراسماعیل کهرم یاابتکار یامحمددرویش (101063)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۲۲:۳۹
با همه موافق هستم به جز دونفر:

وزیر کشاورزی:عیسی کلانتری به نظر من گزینه های بهتری از ایشان هم هست.

و قالیباف که اصلا نمی توانم تصور کنم چرا ایشان را هم در این لیست آوردید.؟!؟!؟ ایشان پستی نداشته باشند به صلاح مردم است. (101092)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۲۳:۴۴
عبدالله نوری یک سال وزیر کشور خاتمی شد، 5 سال حبس بریدن براش!! بذار بنده خدا زندگیشو بکنه... به اندازه کافی زندونا پره! (101128)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۶:۵۰
اصولگراها شکست خوردن؟؟؟؟ واالله اینجور که معلومه کسایی مثل ما که به روحانی رای دادیم سرمون کلاه رفته. ای کاش دکتر عارف انصراف نمیداد .ای کاش... (100786)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۸:۴۴
دقبقا. (100912)
اصلاحات
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۹:۴۸
ما تا اخر با روحانی هستیم بزرگ مرد اعتدال ایران. بس کنید این جنگ روانی و سهم خواهی رو باید به فکر کشور بود تا کی به فکر منافع حزبی هستین اولویت اصلی ایرانیان کاهش و حل مشکلات کشور با پشتیبانی تمام قد از دکتر روحانی عزیز. (100988)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۲۰:۲۳
این همه گفتیم روحانی اصلاح طلب نیستش کجا بود گوش شنوا واقعا حیف شد دکتر عارف (101017)
آرمین
United States
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۶:۵۱
روحانی از عارف گذشتی.خاتمی رو هم برای خوشایند افراطیهای مجلس دعوت نکردی.لیست کابینه ات هم که همه اصلاح طلبان رو نا امید کرد.اگه بخوای فقط به فکر راضی نگهداشتن اصولگرایان باشی میگوییم وعده ما انتخابات 96 (100787)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۲۲:۰۰
آره واقعا ما به همین حماقت خودمون میخوایم ادامه بدیم ، اگه انتخابات 96 بازم شرکت کنی به اسم اصلاح طلب ما بازم گول میخوریم! خیلی حال میده نه؟!!! (101076)
رسول
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۶:۵۲
امیدواریم این چنین شود چون ما به اصلاحات رای دادیم نه افراطیون (100790)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۹:۴۹
ما به روحانی رای دادیم نه به احزاب و گروها (100989)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۷:۰۳
مردم =اصلاح طلبان.بابا از هزار کیلومتری دروغ بودن سنگ دفاع از مردم به سینه زدنتون معلومه.شماها داغ از دست دادن قدرت رو دارید وبس (100799)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۷:۱۰
ای خدا !! ببین کار این مردم بدبخت فلک زده به کجا رسیده !! ببین برای کسب قدرت و شهرت چه ها که نمیکنن. تو این دوره زمونه همه باید مثل گرگ دهن به دهن خوابید تا از هم نوعت (هم وطنت )ضربه نخوری. ای خدا!! (100811)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۷:۱۴
من یک سوالی برام پیش اومده

اگه کسی رییس جمهور شد و در یک حوزه ای بهترین فرد و متخصص ترین فرد یک فرد از جریان اصولگرا بود باید ایشون رو انتخاب میکرد یا نه؟


این فقط یه فرضه و اگه کسی خواست جواب بده لطفا این فرض رو در نظر بگیره (100817)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۸:۳۰
قطعا خیر .
آقای روحانی و هر کس دیگری که موضوع به اصطلاح شایسته سالاری را پیش بکشه یا با مردم صادق نیست و یا سیاستمدار نیست . (100900)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۸:۳۰
هرگز یک اصولگرا با یک اصلاحطلب نباید و نمی تونن با هم کار کنند چرا که پایه ها م مبانی فکری و اعتقادیشون به هم نمی خوره.یک اصلاحطلب واقعی پایه های فکریش بر اساس دموکراسی برخاسته از تفکر قرارداد اجتماعی و هم چنین آزادی های لیبرالی هست و منشا قدرت رو در مردم جست و جو می کنه به عبارتی شص حاکم قدرت رو از مردم می گیره در حالی که یک اصولگرای وآقعی اصلاً اعتقادی به رای مردم نداره. . . .ا (100901)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۲۲:۳۴
احسنت. (101090)
علیرضاا
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۸:۵۲
تاحالا به این موضوع فکر کردین ؟
( کمی طولانیه ولی قابل تامل)
موضوعات میشه دو جنبه داشته باشند یکی به اصطلاح روی کاغذ و دیگری واقعیت .
فرض کنید به عنوان یکی از اعضای شورای شهر خودتان انتخاب شده اید و قبل از انتخابات به همه وعده دادید که مثلا من دست شورای قبلی را رو می کنم , قضایایی هست که باید با مردم حرف بزنم , رییس شورای شهر را از اصلاح طلبان انتخاب خواهیم کرد و ....
بعدش که رای آوردید . فکر می کنید : چکار کنم ؟ زن و بچه ات میگن : تو برای چی میخوای برای خودت درد سر درست کنی مگه تو رابین هودی ؟!
همسایه میگه : حالا که رای اوردی به فکر چند تا قوم و خویشت باش . وام خوب درست کن , از اطرافیان کسی را استخدام کن .حالا ایشاالله بقیه هستند که به فکر شعارای قبل از انتخابات باشند .
حرف من اینه که ما همه شاید بحث میکنیم مهاجرانی برگرده بشه وزیر ارشاد و بعد اون حتی نخواد برای رسیدن به هدف از خودش و از زندگیش مثل اعلمی یا نوری زاد یا علی مطهری مایه بذاره . من این مطلب را گاهی در باره رییس جمهور هم بعید نمی دانم .

مثال واضح تر : ما مجلس ششم که یادمون هست . وقتی اقایون به فکر ملت افتادند که بحث رد صلاحیت شان و تمام شدن خوشی شان رسیده بود .با پوزش از مخاطبان که طولانی شد . (100921)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۲۲:۳۳
واقعا

من نمی خواهم دفاع کورکورانه کنم از مجلس ششم انها هم معایب خود را داشتند.

ولی آیا در تمامی دوره های مجلس شورای اسلامی بهتر از مجلس ششم داشتیم.؟ (101088)
محسن
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۸:۵۷
عزیز دل : اگر کسی مطابق فرض شما متخصص ومتاهد وتوان مند در میان اصول گرایان باشد قبل از اینکه جناب روحانی انتخابش کند .یا اصول گرایان بهتر بگویم تمامیت خواهان خودشان تردش میکنند . یا خودش پشیمان میشود به خرد جمعی احترام گذاشته واز صف اصول گرایان خارج میشود .نگر میشود فردی با این خصوصیات خودش را از جریان رو به جلو جامعه برای تعالی جدا نمیکند (100926)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۲۲:۳۰
اینو خوب اومدی. (101085)
آرمین
United States
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۹:۲۳
این وضعیت فلاکت بار و اسفناک کنونی کشور حاصل 8 سال کاربهترین و متخصص ترین افراد جریان اصولگراست دیگه.تازه حکمشونم امام زمان امضا کرده بود.عزیز من مردم به اصولگراها نه گفتند.متوجه میشی؟ (100959)
(امین)
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۹:۲۶
در بین جریان اصولگرایان هیچ فرد متخصصی وجود نداره پس فرضیه شما از اساس اشتباه هست

فقط برعکس این مورد میشه اتفاق بیفته یعنی اینکه یک دولت اصولگرا از افراد متخصص در جریان اصلاحات استفاده کنه که چنین امری با توجه به منش اقتدارگرایانه و انحصارطلبانه طیف اصولگرا هیچ وقت نمی تونه اتفاق بیفته (100962)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۹:۵۰
بله باید استفاده کنه. فقط یک مساله هست، آن هم اینکه تندروی، در هر حزبی و به هر شکلی بسیار غیرقابل قبول است و طبیعتا افرادی که تندرو باشند (چه اصلاح طلب، چه اصول گرا، چه سبز و ...) خود به خود خصوصیتی که بیان شده یعنی "بهترین فرد و متخصص ترین فرد" نمی شود.

لیستی هم که در این سایت گذاشته شده (هرچند باید توجه داشت که غیررسمی است) لیست بدی نیست، و به نظر من خیانت روحانی به حساب نمی آمد، اما لیستی است که مشخص است افراد درجه چندم انتخاب شدند و در چند مورد افراد بهتری هم هستند که کنار گذاشته شده اند. انتقاد فعلی من به روحانی این است که نباید میدان را خالی کند برای یکه تازی آقایان، و در این حال از تشنج بی مورد هم پرهیز کند.
هنوز امیدوارم که این دولت، دولت تدبیر و امید بشود... و هنوز تا سال 96 و انتخابات بعدی، راه درازی در پیش است. (100991)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۹:۵۰
باید انتخاب کرد سیستم اجرایی و اداری کشور باید بر اساس شایسته سالاری باشه نه حزب گرایی (100992)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۹:۵۳
درسته کاملا باید بهترین فرد انتخاب بشه بدون توجه به گرایش سیاسی..ایران مهمتر یا احزاب و باندهای سیاسی (100993)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۹:۵۳
تاسف برانگیزه (100994)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۷:۲۲
شما نگران روحانی هستی یا منافع خودتی؟ دایه مهربانتر از مادر شدی؟ (100831)
بگوخُب
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۷:۲۹
حاج آقا خُب ما هم یک ماهه همین ها رو به آقای روحانی می گیم دیگه بگو خُب (100837)
خون دلها خورده ایم
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۷:۳۲
خیالتون راحت اگر آقایان خاتمی و هاشمی و روحانی کوتاه بیا بودند در 8 سال قبل کوتاه می اومدند (100840)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۸:۴۶
فعلا که آقای هاشمی و روحانی با توجه به کابینه یکی هستند و خاتمی را رها کردند. (100916)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۲۲:۴۷
دقیقا (101100)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۷:۳۶
قرار بود آقای روحانی دکتر عارف رابه عنوان معاون اول معرفی کند که به عهد نا نوشته اش وفا نکرد. من یکی که دور بعد بهش رای نمیدم. احمدی نژاد با تمام ویژگی های منفیش یک صفت خوب داشت اونم شجاعتش بود.وکسی جرات تحمیل کردن چیزی بهش نداشت. (100845)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۸:۵۰
موافقم، احمدی نژاد با وجودی که مملکت را به چنین فلاکتی در همه زمینه ها انداخته و مردم را به طرز زشتی خس و خاشاک خطاب کرد و منتقد و مخالف را بر نمی تابید ولی کوتاه نیامدنش در اکثر مواقع قابل تحسینه. (100919)
میرمحمود
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۷:۳۶
ما اهل کوفه نیستیم
کوتاه بیا هم نیستیم (100846)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۷:۳۶
چه عجب یه نفر دل رو به دریا زد و به جای اعتدال! گفت اصلاح طلبی (100847)
ماد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۷:۳۷
اگه اصلاح طلبا پيروز شدن چرا وزارت خونه هاي اصلي دست تندرو هاست.قبول كنيد عارف نبايد كنار ميرفت.اقاي خاتمي راي هاي روحاني در كردستان و سيستان و كرمانشاه كه بالاترين در كشور بود به نفع عارف بود كه رفت حساب روحاني.هنوزم ما تو شوكيم چرا عارف كنار كشيد در حالي كه راي هاش بيش تر بود..طرح معاونت اقوام اين راي ها رو به نفع عارف سرازير كرده بود.عارف نبايد كنار ميرفت...ما 84 هم بالاترين اراي معين رو تو كشور داشتيم..اين دوره اميدمون به عارف بود.شما رو نمي بخشيم كه عارف رو از ما گرفتين.عارف دوستت داريم.3 بار به غرب كشور سر زدي.تو كسي بودي كه درد ما رو ميفهميدي.يزد و استان هاي كردنشين تفاوت محسوس راي هاش بود كه اونو جلو مينداخت.با چه منطقي گفتين بكش كنار؟چرا قبول نمي كنين راي عارف بيش تر بود؟قبول كنين روحاني اصلاح طلب نيست و اشتباه كردين.نگاه كنين به كابينه....وزير علوم.ارشاد.فرهنگ.كشور.....همينو ميخواستين؟از ماست كه بر ماست. (100850)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۷:۴۹
فکر کنم برای این حرف ها کمی دیر شده، آقای روحانی عقب نشینی کرده و کابینه ای معرفی کرده که بسیار متفاوت است با آنچه که انتظارش بود.

آنهایی هم که قبول این مطلب که آقای روحانی آن پتانسیل لازم را برای ایستادگی در برابر اصولگراها نداشته، برایشان سخت است به خودشون وعده می دهند که اینطور نیست و کابینه خوبی هست و به به و به به، فقط نمی می بینند که یک اصلاح طلب واقعی در کابینه نیست حتی آقای عارف هم که حاکمیت با او مشکل چندانی ندارد در کابینه نیست. از مسجد جامعی و زم رسیدیم به جنتی.

واقعا متاسفم.

مشخص است که به چه سمتی می رویم. (100865)
(امین)
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۹:۴۲
روحانی از ترس اقتدارگرایان نه تنها کلیدشو بلکه خودش رو هم گم کرد (100979)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۸:۲۲
های های های (100895)
فردوس توسی
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۸:۳۱
کابینه مطرح در سایتها مسن بوده و بوی اصلاح طلبی نمیده! (100902)
مصطفی
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۹:۳۸
از روحانی خواهش می کنم شجاع باشد،مردم مثل کوه پشت شما ایستادند. (100972)
عاشق رهبر اصلاحات
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۹:۴۲
اقای روحانی امیدوارم حرف هایی که در سالن شیرودی زدی فراموش نکنی.با صدای بلند نام خاتمی را صدا می زدی... (100978)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۹:۴۳
عارف دوست داریم (100981)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۲۰:۵۴
متاسفم که به روحانی رای دادم....
وزیر علوم هم بذار همون دانشجو که بازم ازت تعریف کتند.... (101031)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۲۱:۳۲
خدايا, خداوندا ... تورا به حق اين شبهاى عزيزت نگذار سرنوشت اين ملت مظلوم بر سر جنگ قدرت اين نااهلان بر باد رود...
پس جايگاه اين اميدواريمان چه خواهد شد. نگذاريد دوباره چشمانمان پر از اشک و دستانمان خالى و نگاهمان به دوره هاى بعد باشد. (101056)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۲۳:۵۰
روحانی این رسمش نبود (101131)
صالح
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۲۳:۵۰
به نظر میرسه روحانی دولتی دقیقا همانند دولت هاشمی رفسنجانی را بسازد... (101133)