به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۴۳
 
۱۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۲۱ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۲۷۷۳۸
اولين مقصد؛ خوزستان

سه‌شنبه سفرهاي استاني دولت روحاني كليد مي‌خورد

گروه سياسي: نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی از سفر روز سه‌شنبه رئیس‌جمهور و هیأت دولت به استان خوزستان خبر داد.
سه‌شنبه سفرهاي استاني دولت روحاني كليد مي‌خورد
سیدشریف حسینی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به این که استان خوزستان میزبان اولین سفر استانی رییس‌جمهور خواهد بود، گفت: رییس‌جمهور به همراه اعضای هیئت دولت، سه شنبه هفته جاری به این استان سفر خواهند کرد. وی افزود: از آنجا که این سفر اولین سفر استانی رییس جمهور در دولت یازدهم محسوب می‌شود، هنوز هیچ چارت مشخصی در این باره تعیین نشده است. نماینده اهواز ادامه داد: جلساتی بین نمایندگان مجلس و استانداری در این باره برگزار شده است، اما هنوز تصمیم گیری برای سفر رییس‌جمهور به شهرستان انجام نشده است. شریف حسینی تصریح کرد: به احتمال زیاد جلسه هیئت دولت در روز چهارشنبه با حضور وزرا در استان برگزار می‌شود، اما هنوز این مسئله نهایی نشده است.
محمد شريعتمداري، معاون اجرایی رئیس جمهور نيز با تایید آغاز سفرهای استانی دولت تدبیر و امید گفت: رئیس‌جمهور اين هفته آینده به استان خوزستان سفر می کند.

۱۳۹۲/۱۰/۲۱ ۱۳:۵۳
به همه شهرهای خوزستان سفر می کنه؟ یا فقط اهواز؟ (197903)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۱ ۱۴:۴۸
آنچه که دراین رهگذر مهم میباشد اینست برای خوزستانی که بیشترین درآمد کشور راتامین میکند چاره ای اندیشیده شود تا در جهت بهبود وضعیت آلودگی هوا - بهداشت ودرمان - جاده های بین شهری - ترمینالهای اتوبوسهای بین شهری - فرودگاه - کمبود پل رودخانه کارون و... اقدام اساسی وعملی انجام پذیرد (197928)
۱۳۹۲/۱۰/۲۱ ۱۵:۴۵
واقعا که! والا این اردبیل ما با اینکه استان نسبتا کوچیکیه ولی دستکم ۱۰تا شهرستان داره! حالا ببین خوزستان با اون عظمتش چندتا شهر و شهرستان داره!! اینجور که شما انتظار دارین،رئیس جمهور بدبخت باید همه کاراشو تو پایتخت ول کنه و یه یک ماهی اونجا در خدمت حضرات باشه!!! (197951)
۱۳۹۲/۱۰/۲۱ ۲۰:۳۳
از کلمه سفرای استانی متنفرم چون یاد بعضیا میفتم (198072)
۱۳۹۲/۱۰/۲۱ ۲۲:۱۳
یک اشکالی که حزبهای اصلاحات و سازندگی دارن این هستش که فکر میکنن یک سر و گردن از مردم بالاتر هستند و اینکه دارن واسه ما ریاست میکنن لطف میکنن
آقا این وظیفه شماست (198136)
۱۳۹۲/۱۰/۲۱ ۱۴:۲۱
فعلا رئیس جمهور با کلیدش همه چیز رو بسته به سفر های استانی به که چی بشه سفرهای استانی فقط جنبه تفریح داره (197917)
۱۳۹۲/۱۰/۲۱ ۱۹:۲۲
به نظر میاد فقط چشم و گوش شما بسته مانده! (198048)
۱۳۹۲/۱۰/۲۱ ۱۴:۵۰
اگه بخاد ب همه شهرها سفر كنه بايد رودكي دست بكار بشه..... (197929)
مجلسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۱ ۲۱:۲۱
از رو دست محمودی کپی کرده که........!!! (198093)
۱۳۹۲/۱۰/۲۱ ۱۵:۰۵
قدمش روی سرماست و امید مردم از ریس جمهور امید و تدبیر هم چنان پابرجاست با وجود موقیت خاص استان از نظر تولید ثروت چه در بخش نفتی و کشاورزی و غیره باز هم این استان در وضیعت نامطلوب عمرانی و اشتغال زایی قرار دارد با امید به اینکه این سفر مثل سفرهای مسولان گذشته که فقط رسانه ای بودجه تعیین کردند و گرهای از مشکلات مردم حل نشد نباشد ومشکل کارون که روزی از پر اب ترین رود ایران است وامروز به دلیل سیاستهای غلط و مشبوه برخی ها خشک شده را بر طرف کند و حق به حقدار برگردد و اب کارون دوبار ه به غارت نرود وبرای پر اب کردن رودی در یک یک جا از ایران رودی را خشک نکنیم (197935)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۱ ۲۰:۳۲
من هم با شما موافقم و از اقای روحانی درخواست میکنم که با جلوگیری از طرحهای غیرکارشناسی و مخرب انتقال اب از سرچشمه های رود کارون،خوزستان را از نابودی نجات دهند. (198071)
۱۳۹۲/۱۰/۲۱ ۲۳:۵۱
در صورتیکه دولت اقای روحانی مشکل کم ابی و خشکی رودخانه کارون را با ارایه راهکارهای علمی و منطقی حل کنند و از طرحهای غیرکارشناسی انتقال اب-که خواسته برحق مردم خوزستان است-جلوگیری کنند،انگاه میتوان مدعی شد که تدبیر دولت امید،حق را به حقدار رسانده است. (198183)
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۱ ۱۵:۴۲
اقای رییس جمهور،
با خبرهای خوش برای شیره جان مردم خوزستان(کارون عزیزمان) بیا.
با تدبیر برای حل معضلات خوزستانیها(الودگیهای هوا،اب شرب و کشاورزی،امنیت و اشتغال و...) بیا.
با ارمغان"امید"برای خوزستان بیا... (197950)
۱۳۹۲/۱۰/۲۱ ۱۷:۱۴
اگر چه دیر شروع شد اما خوبه .سنگ تمام بگذاریم (197991)
مهرماه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۱ ۱۷:۱۹
به همه شهرها سفر نکنه بهتره.....
غیر ازاینه که برای هر سفر به هر شهرستانی باید میلیونها پول خرج شه؟؟
تجربه سفرهای 8ساله محمود یادمون نرفته (197996)
۱۳۹۲/۱۰/۲۱ ۲۱:۵۷
اینکه میخوان به چندتا شهر سفر کنن خیلی اهمیتی نداره،مهم اینه که برای حل معضلات مردم خوزستان و ارتقا شاخصهای استان برنامه ریزی بشه و این برنامه ها در یک بازه زمانی معین اجرایی بشن. (198121)
مهرزاد - اهواز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۱ ۱۸:۴۸
سلام - چه جناب شیخ خوش قدم ( به اذعان موافقان و موافقان ) به همه جای استان سفر کنند و چه نه ، از خداوند بزرگ خواهانیم که فقط خودش توجّه ویژه ی همیشگی دولتمردان کنونی را به تمامی نقاط استان محرومِ [!!؟] زرخیز و بسیار با ارزشمون سرازیر بفرمایید ، تا بالاخره یه روزی از اینهمه بی عدالتی های آشکار و شدید و اینهمه عقب ماندگیهای ناشایست و خجالت آور و اعصاب خوردکن اندکی کاسته بشه >>> " إن شاء اله " ... ... ... ... ... ... ... ... ... ........... (198036)
۱۳۹۲/۱۰/۲۱ ۲۳:۵۶
مردم بهترین شاهدان عملکرد دولتها هستند و درباره عملکرد اقای روحانی و احقاق حقوق مردم خوزستان در اینده ای نه چندان دور به قضاوت خواهند نشست. (198185)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۱ ۲۱:۲۴
یادمه احمدی نژاد که سفرهای استانی رو راه انداخت، می گفتیم این چه کاریه! همش برای تبلیغاته! ای آقایون هم خیلی نقدش می کردن!!!!!!! (198096)
ایمان
United States
۱۳۹۲/۱۰/۲۱ ۲۱:۳۶
اهواز بی قراره .. قدمش روی چشم ماست (198101)