به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۲۳
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۱۶ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب : ۱۴۴۱۳

آیت‌الله موسوی اردبیلی: مطالبات مردم در مباحث سیاسی و امنیتی به طور جدی حل و فصل شود

گروه سياسي: یک مرجع تقلید تاکید کرد: مطالبات مردم در مباحث سیاسی و امنیتی و رفع تنگناها و تضییقات حاصل شده باید به طور جدی حل و فصل شود چرا که تا این مطالبات مورد توجه قرار نگیرد و به ثمر نرسد، مردم قانع نخواهند شد.
آیت‌الله موسوی اردبیلی: مطالبات مردم در مباحث سیاسی و امنیتی به طور جدی حل و فصل شود
آیت الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی در دیدار جمعی از اعضای بنیاد امید ایرانیان در استان خراسان رضوی با قدردانی از اقدام اخلاقی عارف در زمان انتخابات ،گفت: راه اندازی شعبه بنیاد امید ایرانیان در استان خراسان رضوی کار خوبی است ولی سخت و دشوار است ولی از آن جا که اهداف عالیه‌ای را تعقیب می‌کنید این دشواری‌ها را به راحتی پشت سر خواهید گذاشت. وی با توصیه به استفاده از از افراد نخبه و تحصیل کرده در بتیاد امید ایرانیان، خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات اساسی جامعه فعلی ایران، فقدان تفکر و نگرش حزبی در بین مسئولان و بخش هایی از نخبگان و روشنفکران است.

آیت الله موسوی اردبیلی همچنین با اشاره به پیروزی دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری،وی را فردی کاردان و با تجربه دانست و گفت: شرایط اجتماعی و سیاسی در ایران بسیار متغیر است و ما نیاز به ثبات داریم. سیاست تنش زدایی مفید، خوب و لازم است ولی بروز تنش در روابط خارجی، عللی دارد که لازم است آن عوامل و ریشه‌ها شناسائی و از میان برداشته شود و نشان داده شود اراده و عزمی واقعی برای حل و فصل مسائل و مشکلات اصلی مردم، از جمله مسائل اقتصادی و تحریم‌ها وجود دارد، که بدون دست کشیدن از اصول و با تدبیر لازم مشکلات حل و فصل شود. وی در ادامه با بیان اینکه اگر می خواهیم تغییرات حاصل شود باید در عمل به تحقق وعده‌ها صادق و راستگو باشیم ،تصریح کرد:انشالله مطالبات مردم در مباحث سیاسی و امنیتی و رفع تنگناها و تضییقات حاصل شده به طور جدی حل و فصل شود چرا که تا این مطالبات مورد توجه قرار نگیرد و به ثمر نرسد، مردم قانع نخواهند شد.

۱۳۹۲/۰۵/۱۶ ۱۵:۰۶
تا کنون کدام یک از مطالبات امنیتی مردم محقق شده که این بار محقق شود. پرونده ستار بهشتی، پرونده کهریزک و افرادی که چندین سال است دنبال فرزندان خود می گردند. تا کی این همه بی قانونی!!!؟ تا کی یک عده خود را فراتر از قانون خواهن دانست و جوابگوی هیچ کس نخواهند بود!!!!؟ (105746)
۱۳۹۲/۰۵/۱۶ ۱۵:۰۶
نمیشه خودتون و خسته نکنید (105747)
(امین)
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۵/۱۶ ۱۵:۱۴
آقای روحانی گفتند که دولت یازدهم بیش و پیش از هر چیز به معیشت مردم و اقتصاد توجه خواهد کرد

درسته که اقتصاد مهم است ولی خواست اغلب اصلاح طلبان توسعه سیاسی می باشد
الان طبق آمارها تورم نزدیک 70% است اگر دولت یازدهم معجزه کند بر فرض 40% از تورم کم شود آن وقت تورم می شود 30%که باز هم بسیار بالاست

مشکلات اقتصادی خیلی فراوانه و اگر فقط دولت یازدهم بخواهد به مشکلات اقتصادی توجه کند علاوه بر اینکه حمایت اصلاح طلبان را از دست می دهد قشر فرودست جامعه هم نفعی نخواهد برد

بهتره دولت اعتدال به فکر توسعه سیاسی هم باشد
که متاسفانه با وجود چنین وزیر کشور و وزیر فرهنگی می شود گفت این خواسته مغفول مانده است (105753)
مازیار
۱۳۹۲/۰۵/۱۶ ۱۹:۴۱
توسعه ی سیاسی جز همون فصل سوم قانون اساسی است که آقای روحانی به اجرای اون تاکید داره.نگران نباش. (105988)
۱۳۹۲/۰۵/۱۶ ۱۹:۴۳
ممنون خواهم شد اگر تعریفی از توسعه سیاسی داشته باشد (105989)
۱۳۹۲/۰۵/۱۶ ۱۹:۴۴
علی جنتی از حامیان موسوی در انتخابات 88 بود.بنابراین نگران وزیر ارشاد نباش.آدم بدی نیست.نقطه ی مقابل احمد جنتیه. (105991)
امیر
۱۳۹۲/۰۵/۱۶ ۲۰:۱۹
هنوز برای قضاوت در مورد این که مغفول مونده یا نه خیلی زوده. (106022)
کریمی
۱۳۹۲/۰۵/۱۶ ۱۵:۱۵
تنها چیزی که در پیشگاه مسئولین همیشه مغفول باقی مانده همان مطالبات اجتماعی وسیاسی مردم است که انشالله دراین دولت برای آن جایگاه ویژه ای دیده شود . (105756)
۱۳۹۲/۰۵/۱۶ ۱۵:۱۶
با تشکیل دولت جدید وزارت اطلاعات باید فیلمها و عکسهای روز عاشورای 88 رو بازبینی کنه و افراد رو شناسایی کنه حاضرم شرط ببندم هیچ کدوم از اون افراد طرفدار میر حسین موسوی و جنبش سبز نبودند اونا وابستگان جریان انحرافی بودند که با آتش زدن شهر قصد ضربه زدن به سکوت جنبش سبز رو داشتن کلی مدارک و عکس فقط در اینترنت موجوده .مثال: شخصی که داره تابلوی بانک رو میکنه پیداش کنند ببینند اصلا رای داده؟ قبل از انتخابات طرفدار چه جریانی بوده.به خدا قسم فتنه 88 رو جریان انحرافی دامن زد.جبهه ما سکوت بود. (105757)
سعید
۱۳۹۲/۰۵/۱۶ ۱۵:۲۳
ما همانطور که یکپارچه با یک تفکر رای دادیم همانطور هم بعد از انتخابات باید پشت تفکرمان باشیم (105767)
۱۳۹۲/۰۵/۱۶ ۱۵:۴۰
اينا خودشون امنيتي ميکنن (105778)
۱۳۹۲/۰۵/۱۶ ۱۵:۴۶
بهتر از ایشان به مباحث دینی خود بپردازند تا سیاست (105781)
۱۳۹۲/۰۵/۱۶ ۲۲:۳۷
دقيقا عين آقاي مصباح يزدي و شاگردان. (106077)
اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۱۶ ۱۶:۰۰
حضرت آیت الله از این سخنان نگویید تا تلویزیون شما را هم نشان دهد...! (105799)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۱۶ ۱۶:۰۹
انشاءالله (105814)
ایرانداد
۱۳۹۲/۰۵/۱۶ ۱۶:۱۱
یکی از مشکلات مهم ایران این است که هیچکس سر جای خودش نیست. مثلا همین آیت الله موسوی اردبیلی(مد ظله العالی) چرا خیلی وقت است که امام جمعه تهران نیست!؟ در حالی که یکی از دلسوزترین افراد این انقلاب است. (105817)