به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۰۴
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب : ۱۴۶۹۰

کریمی: اسم او را اشتباهي"عادل" گذاشتند

گروه ورزشي: بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز در آخرین اظهار نظرش به مسائلی از جمله شکستن طلسم نبردن در تبریز، استفاده از توپ‌های جام جهانی در لیگ برای کمک به تیم ملی، قانون اشتباه کسر امتیاز و برنامه 90 اشاره کرد که در این بین به انتقاد از عادل فردوسی‌پور مجری این برنامه فوتبالی هم پرداخت.
کریمی: اسم او را اشتباهي"عادل" گذاشتند
به گزارش مهر، علی کریمی پس از تساوی تیم فوتبال تراکتورسازی برابر مس کرمان ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: باید در این دیدار پیروز می‌شدیم و 3 امتیاز را می‌گرفتیم ولی از موقعیت‌های خود استفاده نکردیم. امیدوارم در بازی‌های آینده طلسم نبردن در زمین خودمان را بشکنیم. وی با اشاره به اینکه این امتیازها در آینده به درد تراکتورسازی می‌خورد که نباید آنها را به راحتی از دست داد، افزود: ما شرمنده هواداران شدیم که در این مدت به خوبی از ما حمایت کردند زیرا نتوانستیم از امتیاز میزبانی برای رسیدن به پیروزی استفاده کنیم.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد اینکه انتقاد از سن بالایش را با عملکرد خوب خصوصا در بازی با ذوب‌آهن و سپاهان پاسخ داده، خاطرنشان کرد: آنهایی که نمی‌توانند در مورد مسائل فنی صحبت کنند، بحث سن بالای بازیکنان را مطرح می‌کنند. بطور مثال خاویر زانتی با 42 سال سن در اینتر میلان فیکس بازی می‌کند. متاسفانه در ایران بازیکنی نداریم که از نظر آمادگی بدنی 100 درصد باشد و همه بازیکنان نهایتا 70-80 هستند.

وی در ادامه در مورد وضعیت توپ‌های آلشپورت هم تاکید کرد: توپ‌های سال پیش بهتر بود اما اگر ایرادی هم وجود دارد، مربوط به همه تیم‌ها است و فقط یک تیم ضربه نمی‌خورد که تا این اندازه به آن اعتراض می‌کنند. البته من پیشنهادی برای سازمان لیگ دارم که در سال جام جهانی از توپ‌های آدیداس که در آن مسابقات مورد استفاده می‌شود، در بازی‌ها بهره برده شود. این اتفاق باعث می‌شود بازیکنان تیم ملی از نظر فنی و ذهنی با توپ‌ها آشنا شده و به تیم ملی هم کمکی شود.

کریمی در مورد کسر امتیاز از تیم‌ها به خاطر فحاشی تماشاگران یادآور شد: این قانون متفکرانه نبوده است زیرا ممکن است یک تیم 100 نفر را اجیر کرده و در ورزشگاه شعار دهد تا از تیم مقابل امتیاز کسر شود. باید کارها اصولی باشد زیرا حل مشکلات ورزشگاه‌ها با کار فرهنگی امکان پذیر است نه با زور. از كريمي سئوال شد: شما گفته بودید عادل اگر عادل باشد فیلم‌های آرشیو خود را در می‌آورد و مشخص می‌کند از بین شما و علی دایی چه کسی ثبات دارد و چه کسی ندارد... وی در این خصوص اظهار داشت: من برنامه 90 هفته پیش را ندیدم و دیگر هم آن را نگاه نمی‌کنم زیرا می‌دانستم عادل آن فیلم‌ها را نشان نمی‌دهد.

کاپیتان پیشین پرسپولیس همچنین گفت: قبل از این چرا فردوسی‌پور در درگیری من با رویانیان خیلی مسائل را نشان داد اما امروز... به نظر من عادل اصلا عادل نیست و پدر و مادرش اشتباهی اسم او را عادل گذاشته‌اند. پیش از این روی این برنامه شک داشتم و امروز شکم تبدیل به یقین شد.

۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۲:۳۳
آقای کریمی

شماره برنامه 90 دوشنبه گذشته رو ندیدی چرا الکی قضاوت می کنی ؟؟

اتفاقا عادل مصاحبه شما و علی دایی رو نشان داد . اما بهتر بود شما که ندیدی حداقل از دو نفر سوال می کردی که نشان داده یا نه بعدا به فردوسی پور انتقاد میکردی و میگفتی عادل نیست . (112102)
ایرانداد هوادار روباتی پرسپولیس
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۴:۱۸
برنامه ی نود چیه؟منضور برنامه نود درصد تو خنده بازاره ایا؟ (112183)
شهاب
United States
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۷:۱۲
منظور کریمی آرشیو حرف های علی دایی بود نه اون گزارش که نشون داد
شما حداقل متن رو خوب میخوندی بعد نظر میدادی

از كريمي سئوال شد: شما گفته بودید عادل اگر عادل باشد فیلم‌های آرشیو خود را در می‌آورد و مشخص می‌کند از بین شما و علی دایی چه کسی ثبات دارد و چه کسی ندارد... (112370)
ایرانی
United States
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۳:۰۳
ای دل غافل !!
بابا چرا شماها انقدر به سروپای هم میپیچین سرتون تو لاک خودتو نیست !!
آخه علی جان کریمی اگه آرشیو رو نشون میداد فرداش میگفتن عادل طرفه تو هستش از اونور دایی هم کلی حاشیه سازی میکرد که میخوان من رو تخریب کنن !
حتما به صلاح بوده که نشون نداده!! (112117)
منتقد
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۳:۱۰
عادل،عادل نیست
این حرفت را قبول دارم (112119)
niko
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۳:۱۴
داش علی کریمی...تو سالار تموم قصه هایی (112122)
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۳:۳۲
با اینکه علی کریمی دوست دارم ولی فردوسی پور ی چیز دیگس. (112137)
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۳:۳۳
این که همه جدیدا صداشون در اومده نشون میده عادل داره کارشو درست انجام میده (112138)
محمد
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۳:۴۳
فردوسی پور فقط در مواردی که خودش دوست دارد وارد می شود و مسئله را باب میل خود پی گیری می کند نه آنطور که حقیقت باشد نمونه بارز آن نظر سنجی های یکسویه و غلط و غیر علمی آن می باشد که فقط قصد القا در مخاطب را دارد . (112147)
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۳:۵۲
خداييش پاك تر از عادل تو فوتبال نداريم. (112156)
دکتر طیوبی
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۳:۵۲
علی دایی .... علی دایی ...
پرسپولیس امسال قهرمان میشه
برا بعضیـــا سنگین تموم میشه (112157)
ایرانداد !!
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۷:۱۴
علی کریمی فقط عشقه استوره ی ایران.
به 6 اومی رازی ام (112373)
ایرانداد
۱۳۹۲/۰۵/۲۷ ۰۳:۳۱
فکر کردی مثلا با املاء غلط کلمات میخوای منو خراب کنی!؟ اینقدر حقیری که خودت شخصیتی نداری و اسم منو مینویسی؟ بنویس اگه کمکی به شخصیت اجتماعی تو میکنه بنویس.خداوکیلی دارم فقط بهت میخندم.اسامی این آقا بدمک و هوار است.و یک استقلالی. البته استقلالی با شخصیت توی این سایت زیاده و آبروی هرچی استقلالیه بردی. (112806)
ا_اندايش
Europe
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۴:۰۲
از نظرمن ازلحاظ شخصيتي وزنه جناب علي دايي خيلي سنگينترهستش نسبت به جناب علي كريمي (112167)
نیوشا کاتیوشا
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۴:۱۰
عادل امسال چسبیده به طرفداری تراکتوری ها

هم از قلعه نوعی بدش میاد هم از پرسپولیس دایی

میخواد یه کاری کنه این دو تیم قهرمان نشن
ولی پرسپولیس قهرمان میشه (112174)
ایرانداد ربات پرسپولیسی
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۴:۱۵
حیف اون از مهدوی کیا اینم از کریمی.
خان دایی از کریمی استفاده کن وگر نه من هوادار تراکتور میشم ها. (112178)
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۶:۳۳
به عنوان يه پرسپوليسي و يه طرفدار علي كريمي ... ميگم اصلا درست نيست علي كريمي در كنار كسي مثل دايي كه ثبات هم نداره باشه ! (112322)
ایرانداد
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۹:۱۱
این کسی که اسم منو مسخره کرده, لااقل مرد باشه اسم خودشو بنویسه. (112483)
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۴:۱۸
با این گفته کریمی مخالفم،فردوسی پور به کارش می رسه و شفاف سازی می کنه و بعضی ها هم می بینند اسرارشون فاش می شه به اون اعتراض می کنند. (112180)
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۴:۱۸
با این که کریمی بازیکن خوبیه ولی آدم کینه ای هستش. (112181)
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۴:۱۹
من فکر کردم کریمی حداد عادل می گه. (112184)
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۴:۱۹
عادل فردوسی پور عادل هست. (112185)
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۵:۱۴
این علی کریمی دیگه واقعا داره از حد می گذرونه! (112230)
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۵:۱۶
زنده باد فردوسی پور (112232)
طرف دار پرسپولیس
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۵:۲۹
کریمی جان توشده ای تبردشمنان پرسپولیس باهوش باش که بیشتردوستت داشته باشیم (112245)
ایرانداد
۱۳۹۲/۰۵/۲۷ ۰۱:۱۶
دشمن پرسپولیس رویانبان ودایی اند (112763)
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۶:۳۳
آقای کریمی داری راه فیروز کریمی رو میری (112325)
فرداد
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۷:۵۴
تنها راه از بین بردن فرهنگ فحش دادن در استادیوم ها حضور بانوان در ورزشگاهها است که انها که فحش میدهند با وجود خانمها دیگر این کار را نمیکنند یا اگر انجام دهند با واکنش بقیه روبرو میشوند (112425)
ایرانداد
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۹:۰۹
من پرسپولیسی تیرم. ولی از دایی بدم میاد. علی فقط کریمی. زنده باد ارتش سرخ. اونی هم که اون بالا اسم منو مسخره کرده میدونم که جناب روبات (بدمک کیسه حمامی) است. زنده باد ارتش سرخ. (112480)
مهران
Europe
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۹:۲۶
تاحالا هر سرمربي كه اومد پرسپوليس يجورايي همشون با شما جناب كريمي مشكل داشتن يعني آقاي كريمي همه دروغ ميگن و باشما مشكل شخصي دارن؟! اينجوري هم كه شما ميگيد نيست. (112497)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۲۰:۰۱
کریمی عزیز من خیلی دوستت دارم تو رو خدا وارد این حاشیه ها نشو و تو زمین ثابت کن که بهترینی
حاشیه سازی برای بعضی ها نون داره به همین خاطر وقتی وارد حاشیه میشی اونا لذت می برند کارت رو بکن و زیاد به دیگران فکر نکن بزار هر چی دلشون میخواد بگن تو همیشه تو قلب مردم هستی (112511)
محمد پرسپوليسي
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۲۱:۰۶
اين آقاي كريمي چي از جون پرسپوليس مي خواد ؟ آقا بازي ات را بكن . پرسپوليس از همه تون بزرگتره شما اگه براي خودتون كسي شدي به خاطر نام مقدس و بزرگ پرسپوليه (112536)
سعید
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۲۳:۱۴
وقتی عادل عکس شمارا نشان می دهد عادل است ولی اگر نشان ندهد عادل نیست بابا ول کنید (112659)