به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۰۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۱۲ ساعت ۰۸:۰۲
کد مطلب : ۱۵۳۷۷

فتنه‌افراطیون‌براي‌اختلاف‌افکنی دولت‌ومجلس

گروه سياسي-رسانه‌ها: سايت آينده نوشت: طیف افراطی که در سالهای اخیر بسیاری از دلسوزان نظام را با ابزار اتهام و برچسب از میدان به در کرده بود، با اقبال مردم کشورمان به "اعتدال" همچنان در صدد فتنه انگیزی است و در تازه ترین رویکرد خود، اختلاف افکنی بین مجلس و دولت را هدف قرار گرفته است.
فتنه‌افراطیون‌براي‌اختلاف‌افکنی دولت‌ومجلس
این در حالی است که حسن روحانی و علی لاریجانی، روسای قوه مجریه و مقننه، هر دو معتقد به رویکرد اعتدالی هستند که اولین ملاقات بعد از اعلام نتایج انتخابات میان آن دو، پیامی آشکار از همگرایی دو قوه مهم کشور در این راستا داشت. با این حال چهره های نشان دار افراطی که از این روند راضی نیستند، همچنان به تلاشهای خود در راستای ضربه به رویکرد اعتدالی و نیز بر هم زدن روابط مجلس و دولت ادامه می دهند.

در تازه ترین اقدام، سایت منسوب به مسوول دفتر حدادعادل، مصاحبه ای با چهره جوان کارشناس در کلیه امور سیاسی و هسته‌ای و... و امید فردای حسین شریعتمداری انجام داده و به نقل از وی از نامه‌ای تند خبر داد که دکتر لاریجانی به رئیس‌جمهور نوشته و از وی به خاطر انتصاب دکتر نجفی گله کرده است. اگرچه کسانی که با مشی رئیس مجلس آشنایند، از ابتدا چنین مطلبی را بعید می‌دانستند، به ویژه که وی به دلیل سابقه همکاری با دکتر نجفی از توانمندی‌های وی آگاه است و آن گونه که برخی نزدیکان لاریجانی می‌گویند، به نظر می رسد وی تمایل به رای اعتماد به نجفی داشته است.

البته چیزی نگذشت که خانه ملت، ارگان مجلس شورای اسلامی چنین نامه ای را تکذیب کرد. این مصاحبه و ادعای نادرست مطرح شده در آن، بیش از همه در رسانه منسوب به علیرضا زاکانی، دیگر نماینده افراطی مجلس منتشر شده بود که در جریان رای اعتماد، میدان دار کوبیدن وزرای پیشنهادی بود. گفتنی است جریان افراطی در ادامه فعالیتهای خود، این روزها هجمه به گزینه وزارت علوم را در دستور کار دارند و در حالی که دکتر توفیقی هنوز به تازگی سکان این وزارتخانه را در اختیار گرفته، هر روز در حال مساله آفرینی علیه وی هستند.

۱۳۹۲/۰۶/۱۲ ۰۸:۲۶
این گروه از روی کارآمدن مدیران لایق می ترسن!
چون باعث می شه ضعف های مدیریتی خودشون آشکار بشه! (120746)
۱۳۹۲/۰۶/۱۲ ۰۸:۳۱
ان شائ الله در انتخابات بعدی مجلس به زباله دان تاریخ می پیوندند (120747)
معتدل
۱۳۹۲/۰۶/۱۲ ۰۹:۴۸
من از یه قضیه متعجبم که در دولت جدید چرا اجازه انتشار اکاذیب به نشریات و سایت های خبری میدهند..... (120770)
رضا
۱۳۹۲/۰۶/۱۲ ۰۹:۵۴
دقیقا مشکل اینها اقبال مردم به اعتدال ونتیجه انتخابات در 24 خرداده.بایدمواظب بود وهوشمندانه با این قبیل حرکتها ورفتارها برخورد نمود (120779)
۱۳۹۲/۰۶/۱۲ ۰۹:۵۵
این آقایان قدرت را از کف داده اند و بدجور نگران آینده کاری خویش و گاف هایی هستند که در زمان مدیریتشان روی داده و نمی خواهند دستشان رو شود. (120780)
۱۳۹۲/۰۶/۱۲ ۱۰:۰۴
كاسبان فتنه شدن سرانش. (120782)