به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۱:۵۶
 
۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب : ۱۷۱۰۱
شريعتمداري: از روحانی دور از انتظار بود!

اين مكالمه‌تلفني‌«تأسف‌بارترین» بود!/عكس

گروه سياسي: روزنامه افراطي كيهان تيتر اصلي يكشنبه خود را عليه سفر آقاي روحاني با عنوان «امتياز نقد داديم، وعده‌هاي نسيه گرفتيم» منتشر كرد و حسين شريعتمداري مدير كيهان در يادداشتي با عنوان «چه دادیم و چه‌گرفتیم؟!» به شدت آقاي روحاني را به زير سئوال برده است. بخش‌هايي از اين نوشته را در زير بخوانيد:
...لحن ملایم رئیس‌جمهور محترم کشورمان و نشانه‌ها و پیام‌هایی که از خواست جدی ایشان برای فرو ریختن دیوار بلند بی‌اعتمادی میان ایران و آمریکا حکایت می‌کرد نه فقط غیر از «وعده‌های نسیه» و لفاظی‌های بی‌پشتوانه مقامات آمریکایی هیچ دستاورد دیگری به دنبال نداشت بلکه به گونه‌ای که اشاره خواهیم کرد کفه مواضع‌ طلبکارانه و خواسته‌های باج‌خواهانه حریف را نیز سنگین‌تر کرد.

...متاسفانه نرمش رئیس‌جمهور محترم کشورمان در مقابل حریف، تنها به لحن ایشان در گفتار خلاصه نشده بود بلکه جناب روحانی - شاید بی‌آن که متوجه باشند و یا بخواهند - در برخی از مواضع خود به گونه‌ای سخن گفتند که از دیپلمات‌ کارکشته و پرسابقه‌ای نظیر ایشان دور از انتظار بود. آقای روحانی در پاسخ به خبرنگار سی.ان.ان که نظر ایشان را درباره «هولوکاست» پرسیده بود، به اظهارات قبلی خود دراین‌باره اشاره کرده و گفتند؛ من دیپلمات هستم و نه مورخ و دراین‌باره - هولوکاست - باید مورخان نظر بدهند.

این در حالی است که جناب روحانی می‌توانست با استفاده از این پاس - به قول والیبالیست‌ها - آبشار محکمی بر زمین حریف بکوبد و در ادامه پاسخ خود اضافه کند «البته تعجب می‌کنم که چرا به هیچ مورخی اجازه تحقیق و بررسی در این زمینه داده نمی‌شود.» این پرسش می‌توانست توپ هولوکاست را در میدان حریف بیندازد و جناب روحانی باید می‌دانستند که ممنوعیت تحقیق درباره هولوکاست یکی از پاشنه آشیل‌های به شدت آسیب‌پذیر صهیونیست‌ها و غرب است.

...باید از رئیس‌جمهور محترم و هیئت‌ بلندپایه همراه ایشان پرسید که آیا می‌توانند فقط به یک نمونه از واکنش مثبت و حاکی از امتیاز مقامات رسمی حریف که در پاسخ به «نرمش»! جناب روحانی ارائه شده باشد اشاره کنند؟! اگر پاسخ منفی است - که منفی است - دستاورد سفر چیست؟!

... آخرین بخش از سفر نیویورک که باید آن را تأسف‌بارترین پرده و بزرگترین امتیازی دانست که رئیس‌جمهور محترم کشورمان به حریف داده است، مکالمه تلفنی ایشان با رئیس‌جمهور آمریکاست که در آخرین دقایق حضور رئیس‌جمهور کشورمان در نیویورک و هنگام ترک آمریکا به سوی ایران صورت پذیرفته بود.

۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۰۸:۳۲
اگر مخالفت نمی کردید عجیب بود حسین مخالف (137332)
seyed
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۲:۰۸
چندوقتیه شریعتمداری رو تو صداوسیما نمیبینیم.فکر کنم خود صداوسیما هم فهمیدن که این آقا جز مخالفت و افراطی گری مغلطه کردن هیچکاری بلد نیست (137502)
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۳:۰۹
آقای شریعتمداری چقدر در خط مقدم جبهه بوده اید.آیا درد موج انفجار و ترکش و تیر را چشیده اید؟ما که بودیم و چشیدیم.آیا نظر شمامورد تایید مقام معظم رهبری هست یا نه؟ (137567)
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۰۸:۳۳
باید از آقای شریعتمداری پرسید دماغ سوخته کیلویی چند؟! (137333)
شريعتمداري
Brazil
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۱:۳۶
كيلويي سه هزار ميليارد تومن! (137484)
داریوش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۰۸:۳۴
با سلام تا امثال شریعتمداریها در ایران هستند این کشور همچنان عقب گرد خواهد نمود. امیدواریم رهبر معظم انقلاب نماینده شایسته وفهیمی برای این روزنامه برگزیندد تا مردم ودولت از شر منفی بافی های امثال شریعتمداری برای همیشه راحت شوند .
بامیدآن روز (137334)
ناصر(موج نو)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۰۸:۳۷
بابا برو حالت خوش نیست.
به همت ملت ایران شماها دیگه نمیتونید کاری کنید.ملت ایران پشت سر روحانی ایستاده.روحانی همینجوری برو جلو پشتت محکمه (137336)
مريم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۰۸:۳۸
شريعتمداري برو .......80 درصدمردم ايران به تو وتفكرات تو احتياجي ندارند تو مثل يك زخم يد خيم فقط روح و روان مردم ايران را آزار ميدهي. (137337)
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۰۸:۳۹
خدایا یه عده مثل شریعتمداری نباشن توی ان مملکت اتفاقی می افته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (137338)
نويد قائدي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۰۸:۳۹
معلوم جناب شريعتمداري چه احساسي پيش خود دارند كه خيال مي كنند نماينده كل ملت و مردم ايران هستند
شما از طرف گروه خود و روزنامه خود حرف بزن و مرتب از واژگان ملت ايران استفاده نكنيد نظرات ملت ايران مشخص و معيين است و با 18 ميليون راي به صندوق ريخته شد (137339)
یه دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۰۸:۴۱
یه شخصیت کارتونی بود تو سفرنامه گالیور اسمش یادم نیست. اون همیشه میگفت من میدونم موفق نمیشیم.حالا حکایت شریعتمداری و دارودسته ایشون هست.
ملت ما قرار نیست که همیشه تاریخ با ملت ها قهر باشه که. امروزه ایجاب میکنه که از راه دوستی و اشتی با کشورها دربیایم که ملت ما ایقد زجر نکشه از این تحریمها.
البته جناب شریعتمداری و حضرات ... چه میدونن تحریم و گرانی و نداشتن ناهار و شام و ... چیه. چون با پول باد اورده دوره احمدی نژاد دارن کیف دنیا رو میکنن (137340)
حمیذ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۰۸:۴۳
خدا را شکر که مورد خشم کیهان واقع شده! این نشون میده مسیر درسته!!! (137341)
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۰۸:۴۴
حاج حسین اگه یه موقع شما رییس جمهور شدی،از شما در مورد هولوکاست سوال کردن، همون چیزی رو که دوست داری جواب بده!!!!!!!
به تو هیچ ربطی نداره آقای روحانی چی میگه و چیکار میکنه. (137342)
ایلیا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۰۸:۴۴
خداوند همه افراطیون را به راه راست هدایت فرماید .
8 سال هولوکاست هولوکاست کردین چه دردی از ملت دوا شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (137343)
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۰۸:۴۷
اين ادم كي ميخاد از خواب بيدار شه نميدونم.
خواهش ميكنم ديگه حرفي ، عكسي ، خبري از ايشون ، همفكراش و روزنامش نذارين.اگه ميخاستيم كيهان بخونيم كه بهاررو نگاه نميكرديم.
ديگه اعصاب اينا رو ما نداريم. بذارين مردم شاد باشن حالا كه همه چي كم كم داره به اميد خدا درست ميشه. (137344)
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۰۸:۴۸
هر وقت تو رئیس جمهور شدی همون مزخرفاتی که مد نظرت هست بگی . 8 سال از این حرفات یکی دیگه زد کشور رو به فلاکت نشوند . مردم رو بیچاره کرد.
کاش میشد کیهان و کیهانیان رو به نسبت جمعیت خود و طرفداراش به یه جزیره ای کویری چیزی فرستاد تا برای خودشون مملکت تشکیل بدن بعد هر کاری خواستند بکنند . یه استان 30 -40 کیلومتر مربعی (137345)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۰۸:۵۳
حسین دقت کن (137348)
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۰۸:۵۵
از آقای شریعتمداری بیش از این انتظار نمی رود.گویا ایشان هنوز در شوک انتخابات اخیر میباشد. (137350)
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۰۸:۵۹
از حضور رئیس ستاد جلیلی در معترضین و کفش پرتاب کنندگان به رئیس جمهور کشورمان معلوم است بازندگان انتخابات کجایشان میسوزد. آقای شریعتمداری ملت به شما و افکار متوهمانه و دشمن طلبانه تان نه گفتند. 8 سال هر کاری دلتان خواست به سر این ملت آوردید و هر کس اعتراض کرد سر از کهریزک یا اوین درآورد چند صباحی سکوت کنید و به خواست ملت احترام بگذارید. در حال حاضر این فقط شما و اسرائیل و منافقین هستید که از تنش زدایی در روابط خارجی خشمگین هستید. پیوندتان مبارک! (137352)
قرمز پر رنگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۰۹:۰۱
واکنش جناب شریعتمداری قابل پیش بینی بود ولی نکته ای که مهم است این که خود شریعتمداری هم می داند که این تحلیل ها دیگر در جامعه خریداری ندارد
تحلیل های بسیار متناقض ایشان در قبل و بعد انتخابات تاریخ ساز ریاست جمهوری را خوانده ایم و از آن ها پارادوکس، بیش از آن که متعجب شویم خندیده ایم
حکایت ایشان حکایت همان کسی ست که از اسب افتاده ولی زین را محکم گرفته است و گویا قرار نیست باور کند که منافع ملت را می توان با دیپلماسی محقق ساخت بدون آن که چنگ و دندان نشان دهیم (137355)
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۰۹:۰۲
آقای شریعتمداری اجاره بدین رئیس جمهور محترم کارشون را انجام بدن، مردم ایران از این سفر راضی هستند. مغازه بقالی نیست که صحبت نقد و نسیه میکنید. (137356)
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۰۹:۰۶
آقا یه سوال دارم. چرا کیهان نظر سنجی نداره؟
ما فقط میتونیم تو سایتهای اصلاح طلب نظر مخالف خودمون رو نسبت به دیدگاههای متحجرانه سایتهای تندرو درج کنیم.
زنده باد اعتدال زنده باد روحانی و................ (137357)
fatemeh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۰۹:۰۸
سخنان اوباما در سازمان ملل نسبت به سخنان آقای روحانی به مراتب نرمش و چراغ های سبز های بیشتری داشت. به نظر من اوباما خیلی بیشتر از آقای روحانی در ابعاد مختلف کوتاه اومد. قطعا امتیازات ما بسیار بیشتر بود. (137360)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۰۹:۰۹
يكي نيست اين برادر حسين رو ساكت كنه!
خدا وكيلي دائم رو اعصابمون راه ميره! (137361)
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۱:۴۵
مخالفت برادرحسین صحت ودرستی کارآقای روحانی راثابت می کند. (137492)
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۰۹:۱۷
شما کار به سیاست نداشته باش روزنامت چاپ کن (137368)
دوستدار نظام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۰۹:۱۸
آقاي شريعتمداري دست از اين همه حرف هاي بيخود برداريد هلوكاست را احمدي نژاد در دنيا مطرح كرد و گرنه هيچ كس نميدانست هلوكاست يعني چه و اين حرف ها باعث شد سازمان ملل به سود اسراييل در مورد هلوكاست راي بدهد (137370)
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۰۹:۱۹
اعتماد به نفس شریعتمداری در حد تیم ملی است.
مردم به همین سخنان نه گفتند حال شریعتمداری میاد میگه روحانی باید مثل احمدی نژاد حرف نی زده!!!!!.
ضمنن کجای صحبت تلفنی امتیاز دادنه؟؟؟؟؟ (137371)
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۰۹:۲۴
شريعتمداري اگر شريعتمداري اي كه شما ميگيد شده بخاطر بزرگنمائي هاي شما هست كه تقريبا صداي قسمتي از مردم را منعكس ميكنيد وگرنه كسي كه پايگاه مردمي نداره حرفهاش هم ارزشي نداره
همچنانكه فروش روزنامه كيهان هم بسيار ناچيزه (137376)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۰۹:۲۵
من نمیدونم این سیاست دینی و اسلامی ما چطوره ، که این بابا به صورت مشخص و بی پرده خلاف نظر غالب مردم مینویسه ، ولی روزنامه اش از پول همه ی مردم تامین میشه!

نباید شریعتمداری و طرز فکرش حذف بشن ، اما باید اندازه ی وزن سیاسیشون ( 7 درصد یا 11 درصد در بهترین حالت ) حرف بزنن! نه اینکه از پول کلی میلیون نفر آدم بخورن و به همون کلی میلیون نفر آدم فحش بدن! (137377)
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۰۹:۲۸
آقای شریعتمداری چراتاسف بار؟این صلابت کشور عزیزمان ایران را می رساند که در منطقه به جای رسیده که رهبر ابر قدرت جهان تلاش میکند با آن ارتباط برقرار کند این قدرت ما نه ضعف ما .این عقلانیت مسئولین کشورمان است که از فرصت سوزی نکنند واز فرصتهای پیش آمده استفاده بهینه ی بعمل آورند که انشاا... شاهد شکوفائی بیشتری در آینده نه چندان دوری در کشورمان باشیم . (137379)
ثصث
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۰۹:۳۰
بابا ول كن انقدر فكرت را مشغول نكن منافع ميز ايجاب ميكند (137381)
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۰۹:۳۱
آقای شریعتمداری اصلا توقع نداشتیم که شما از سفر ریاست محترم جمهوری (که با رای حداکثری و مقبولیت بالا پیش مردم انتخاب شده اند) ابراز خرسندی کنید . اصلا لذت این سفر و خصوصا اتفاقی که در واپسین لحظات افتاد(اشاره به تماس تلفنی اوباما و روحانی) این بود که مورد پسند شما نیست و تجربه به کررات نشان داده هر کجا که اکثریت ملت و مردم ایران خرسند و شاد بوده اند شما موضع گرفتید و ابراز نارضایتی کردید و بر عکس هر کجا که منافع ملت در خطر بوده شما شادمان و خنده بر لب داشته اید . حالا هم به خوبی درک می کنید که اکثریت قریبا به اتفاق مردم ایران خواهان بازتر شدن فضا و ارتباط با جهان غرب هستند و این بار هم نیز طبق معمول با نظر ملت مخالفید . اما تا ماهیت حضرت عالی بیش از پیش برای مردم روشن نشده به ضرب المثل زیر توجه داشته باشد

"خواهی بیشتر از این نشوی رسوا همرنگ جماعت شو . (137385)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۰۹:۳۱
خب جناب آقای روانی این حرفا رو که احمدی نژادم میزد که ما رو به این وضع انداخت پس چرا مردم روحانی رو انتخاب کردن میرفتن به جلیلی رای میدادن (137387)
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۰۹:۳۴
آقا جون دوره رییس دولت همه کاره هیچ کاره بسر اومد الان رییس جمهور صادق و متخصص در سیاست است تحلیل کیهان هم آبکیه چون تحلیل ها و پیش بینی های صد منی این روزنامه هیچوقت درست از آب در نیامده اینکه اجازه ندی از موضوع هولوکاست بر علیه ایران و فشار بر آن استفاده کنند کوتاه اومدنه ؟!!! واقعا تحلیلهای چپ اندر قیچی !!!!! (137388)
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۰۹:۳۵
خدایا ما را از شر افراط و افراطیون و ح. ش. راحت کن. بلند بگو آمین! (137389)
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۰۹:۳۷
ول کنین بابا روزنامه ای که صفحه هاش جز اینکه باهاش سبزی و شیشه پاک بشه ارزش تحلیل داره تحلیلای این روزنامه هم مثل اسمش کیهانی روزنامه تخیلی سیاسی من موندم چرا این شریعتمداری رو هنوز کمپانیای هالیوودی کشف نکردن میدونی چه اواتارایی میشه با متنای این دوست عزیز نوشتو چه اثرایی خلق کرد (137392)
ایرانی1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۰۹:۴۱
روحانی مچکریم.شما درکارنماینده ورئیس جمهورملت ایران دخالت نکن.به قول آقای احمدی نزادت آب را بریز همونجا (137395)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۰۹:۴۷
این روزنامه به نوعی داره با احساسات و امید های جامعه بازی می کنه. باید به جایی جوابگو باشه. اصلا به چه حقی جو رو خراب می کنه این خود مصداق بارز فتنه گری است آقای شریعتمداری. (137400)
حسام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۰۹:۴۸
کاش دوستان بهاری متن این تیتر رو میخوندن بعد دربارش اضهار نظر میکردن / هنوز هم پیکر جوانان نازنین این مملکت که توسط عیادی امریکا در جنگ کشته شدن داره تشیع میشه بدون اینکه آمریکا کوچکترین عذرخواهی ار 400هزار خانواده شهید وهزاران جابناز این مملکت کرده باشه بعد ما بیایم با یک تماس همه چیزو یادمون بره به قول امام آمریکا شیطان بزرگه ونباید فریب حربه های شیطانو خورد . در ضمن بد نیست دوستان اضهارات وزیر خارجه آمریکا رو بعد ازاین تماس بخونن (137402)
احمد
Australia
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۲:۴۴
آقای حسام خان مگه تو تاریخ ایران همین یک جنگ صورت گرفته؟ مگه فقط آمریکا مخالف ایران بود پس روسیه؛ آلمان؛فرانسه؛انگلیس؛عربستان؛خود عراق و غیره چی مگه از ایران عذرخواهی کردند؟ مگه همین سوریه و رهبران فلسطین تو جنگ هشت ساله نمیگفتن ایران دوست ماست اما عراق برادر ماست چونکه ما همه عربیم؛ خیانتی که روسیه(شوروی) به ایران کرده هیچ کشوری نکرده؛ بسه آیه یاس خوندن؛ به امید ایرانی آباد و پایدار و درود بر سایت مردمی بهارنیوز (137526)
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۴:۵۳
دانشمند اظهارات درسته! (137671)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۰۹:۵۰
اگر این سفر دست آوردی نداشت شما اینهمه عصبانی نمی شدی جناب آقای شریعتمداری.همین. (137406)
behzad
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۰۹:۵۱
سیاست غلط امثال این اقا کشور را به ورطه نابودی کشید که الان اوضاع مردم اینقدر بد شده وبا مشکلات بسیار بسیار زیاد و طاقت فرسا دارند زندگی میکنند.حال که رهبر انقلاب دستور نرمش ومدارا داده،این خشک مغزها کاسه داغتر از آش شده اند وبه اصطلاح دلسوز نظام!!!!
کاش انقدر فکرشان باز بود که همه چیز را به نفع خودشان نمیخواستند...
شریعتمداری دهنتو ببند و به رای ونظر مردم احترام بذار.بیشتر از این گوشت خودتو با این مزخرفا تلخ نکن
روحانی مچکریم (137407)
arash
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۰۹:۵۹
زنده باد حسن روحانی ...... نام روحانی برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد شد...... (137410)
shahrokh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۰:۰۰
اين برادر حسين هم يكي از اوناييه كه اگه با آمريكا رابطه برقرار بشه، نونش آجر ميشه. حق داره نگران و آشفته باشه! (137412)
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۰:۰۶
ملاحضه کرده اید اعتراضات برادر حسین همسو با اعتراضات اسراییل همسو هست
هر دو از رابطه ایران و امریکا نگرانند
بنا بر این رابطه ایی بین برادر حسین و اسراییل هست (137418)
مهدی 92
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۰:۰۷
کسی که نه دغدغه زندگی مردم در آرامش دارد و نه به فکر ایجاد صلح و ثبات در دنیا باشد باید هم همه چیز را در ضربه زدن ، آبشار و اینجور چیزها ببیند. (137419)
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۰:۱۰
ای بیچاره کیهان (137421)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۰:۲۱
پول بیت المال و می گیرن علیه مردم حرف می زنن ، عجب!!!!

انتظار دارن مردم از گشنگی بمیرن (137426)
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۰:۲۲
داش حسن شریعتی که از شریعت فقط اسمشو یدک میکشی
میگن گرهی که با دست باز میشه نیازی به دندون نداره. اگر شما گفتمان بدون افراطی و تندی رو بلد نیستی دلیلش نمیشه که دیگران بلد نباشن و یا نشه.
در ضمن یک کم هم از رهبر تبعیت کن آقایی که پیرو خط رهبر میگی هستی. رهبر به روحانی اختیار تام داده. تو به درایت رهبرت شک داری؟ (137427)
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۰:۲۶
این قضیه هولاکاست هیچ دردی از دردهای ملت ایران را دوا نمی کنه آخه این چه موضوع پوچیه که سر نفی و اثباتش شلوغ می کنند . (137430)
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۰:۲۹
بله , تاسف بارترین قسمت است چون دوستان آقای شریعت سودشان از رانتها و تحریمها روز بروز کم تر میشود و دشمن تراشان هم بدون دشمن خواهند مرد . (137434)
سعید
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۰:۳۱
اخه کی کیهان میخونه، فک کنم کیهانو فقط رفیقای اقای شریعتمداری میخونن (137437)
يكي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۰:۳۲
خوشحاله بد بخت، بذاريد برا خودش حال كنه كه يك جايي مي‌تونه نظرتاشو بگه، مردم ايران به جز عده معدودي كه ش س ت ش و م غ ز ي داده شده‌اند مي‌توانند به خوبي فرق خوب و بد را تشخيص بدهند، و هميشه اين موضوع را ثابت كرده‌اند. ما هم تحمل شنيدن حرف مخالف را داريم نه مثل مخالفان افراطي كه تحمل ندارند. (137438)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۰:۳۲
خدایا کی میشود ازدست این روزنامه افراطی کیهان (که البته فقط به دنبال منافع خود میباشد) خلاصی یابیم......؟؟؟؟؟؟ (137439)
نامی
United States
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۰:۳۶
حتی اگر امتیاز به آمریکا داده باشیم بهتر از آن است که امتیاز به امثال حسین شریعتمداری بدیم.دارو دسته این آقا با حصار آهنین دور خود چه سودها که از دلالی عدم رابطه با آمریکا نبرده اند. ما به آقای روحانی رای داده ایم وایشان را در تصمیم گیری هایش حمایت می کنیم .کیهان هم اگر ناراحت است آب خنک بنوشد. (137443)
مرادیان
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۰:۳۸
به قول ما کردها موقع عصبانیت با از آب یخ استفاده کرد. (137444)
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۰:۵۲
به نظر کامل میذاشتید قضاوت بهتر بود.اینجوری اصل نقل صحیح و منصفانه رعایت نشده (137450)
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۰:۵۴
با همين تفكرات افراطي بود كه در طي هشت سال هشتاد سال اين مملكت به عقب رانده شد. (137452)
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۱:۰۴
چرا دستاوردهای مهم این سفر که انشالله خیر برای ملت ما ست را کم ارزش نشان میدهی ؟کیهان (137459)
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۱:۱۹
مگر ما چی دادیم ما هم وعده دادیم تنها در کلام بود در زمان اربابت محمود جز فحش دادن و شنیدن و جز مسخره کردن احمدی نژاد چیزی عاید ما شد آخرش به تحریم رسید .......... ندیدی محمود اربابت نقدا تحریم ها را باکمک تو و اربابنت هواداران محمود آن کسان هم فکر روش محمود چی به سر ملت آوردند نقدا تحریم را تقدیم ملت کردند ................................. (137469)
مسلمان ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۱:۲۳
این نشریه معلوم الحال که سالهاست باهزینه ملت وبیت المال آب به آسیاب دشمن می ریزد،اکنون که پس از8سال از کما (پس ازسالهای تهمت وفحاشی دردولت اصلاحات) خارج شده ،شایدبه دلیل بیماری متوجه نمی شودکه درمقابل رهبری وآرا ملت ایستاده است؛وگرنه گزارشات مسرت بخش دروغ ومصوبات کذب 8سال اخیر را -کپی -نمی کردند. (137475)
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۱:۴۱
کاش ایشون را برای حفظ اسلام میفرستادند سوریه ! (137488)
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۱:۴۲
زمانی که رییس جمهورمحبوب کیهان پیام تبریک به اوبامادادوجواب نگرفت عزت ملی مخدوش نشد؟زمانی که مردم اسراییل دوست خوانده شدند به دستاوردهای انقلاب دهن کجی نشد؟زمانی که رییس جمهورمحبوب ایشان درمجامع جهانی برای صندلیهای خالی سخنرانی کردعزت وغرورملی وانقلابی پایمال نشد؟زمانی که سفرنیویورک به سفرتفریحی وسیاحتی خانوادگی رییس جمهورساده زیست تبدیل شدحقوق ملت پایمال نشد؟این زمانهاازدیوارصدادرآمداماازبابصیرتهاوفتنه ستیزان صدایی برنخاست. (137490)
کاوه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۲:۲۰
امتیاز داد که با اوباما حرف زد؟ چه امتیازی؟ امتیاز نقد داد و وعده نسیه؟ آقای شریعتمداری خودت را بیش از این نزد مردم منفور نکن البته انسانهایی مانند شما از عادی شدن روابط ایران و آمریکا متضرر می شوند و طبیعی هم هست که شما اینگونه بگویید اما یادتان باشد که همیشه هم اینگونه نخواهد بود که بتوانید هر چه دلتان خواست بگویید آنهم از کیهانی که از پول بیت المال ارتزاق می کند. شما مرا یاد یک شخصیت تلویزیونی می اندازید. اسمش اصغر ترقه بود فکر کنم در مراد برقی بازی می کرد. او یک تکیه کلام داشت " مخم و مخم, مخالفم" . (137511)
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۲:۲۵
حالا اگر دیدار حضوری داشتند چی کار می کرد؟ مهم نیست روحانی تحت تاثیر کیهان زرد قرار نمی گیره (137516)
محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۲:۳۳
گربه دستش به گوشت نميرسيد ميگفت پيف پيف. (137521)
....
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۳:۰۳
آقای شریعتمداری شما اگه حرفتون خریدار داشت روزنامتون رو مجانی وبه زور بین مردم بخش نمیکردین (137554)
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۳:۱۶
شریعتمداری و نتنیاهو همصدا، مخالفین سرسخت رابطه ی ایران و امریکا !!!!
ماشالا حسین، ماشالا بی بی !!!
دو چرخِ یک گاری !! (137581)
مجيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۴:۳۵
به حرفاي اين بابا گوش نكنيد همه مي دونن .. تو اين اتفاق 2 نفر حسابي سوختن يكي نتنياهو يكي همين شريعتمداري ····· (137655)
لاله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۴:۵۱
آخی بیا حاج حسین آقا این آبو بگیر بش احتیاج داری! (137668)
ممد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۵:۴۴
پس مخالفاتون کوشند نکنه سانسورکردیدآخه هیچکس منفی نداده امروزیه خبریه (137735)
افشین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۶:۳۰
از بهار نیوز تقاضا دارم ازاین فرد مطلبی نذارن تا یه موقع توهم کسی بودن بهش دست نده و م ما حرفای پوسیده ایشان رو و چهرشون رو نداشته باشیم. (137781)
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۷:۵۳
فكر كنم يه رابطه قوم وخويشي داره با نتنياهو. ميگين نه دوروز ديگه اسرارش برملا ميشه (137901)