به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۱۵۵۰۸۸

ماجرای عروسی پسر سفیر ایران در دانمارک!

مرتضی مرادیان، سفیر ایران در دانمارک و فرزندش
مرتضی مرادیان، سفیر ایران در دانمارک و فرزندش
گروه سیاسی: حجت‌الاسلام سیدمهدی صدرالساداتی درباره‌ی پاک کردن یادداشت انتقادی‌اش راجع به مراسم عروسی پسر سفیر ایران در دانمارک، در صفحه‌ی اینستاگرام خود نوشت: «دیشب آقای آهنگران تقاضا کرد که عکس پست را بردارم که راضی نیست، بنده عرض کردم عکسها با رضایت خود شما گرفته و پخش شده است و از لحاظ شرعی و قانونی ایرادی به باز نشر وجود ندارد. سپس امروز آقای محسن مرادیان (داماد) در ارتباطی گفتند که کل عکسهای عروسی بدون اجازه پخش شده و هر کس پخش کرده هم مجاز نبوده که پخش کند ، بنده هم با توجه به اینکه دیدم ایشان خودش هم عکسی منتشر نکرده است، این حرف ایشان را میپذیرم و عکس را پاک میکنم. اما سؤال دوستمان بی جواب باقی ماند که آیا قرار است فاتحه جمهوری اسلامی را بخوانیم، یا این مسائل عادی و معمولی است؟.
 


پ.ن: شبیه این اتفاق در رابطه با پست خانواده اشراقی هم افتاد که عکاس گفت من راضی نیستم که عکس را شما بگذارید که چنین حقی شرعا و قانونا وجود ندارد و من بخاطر مسائل دیگری آن را موقتا گذاشته و پاک کردم، ضمن اینکه اگر یک موضوع خیلی مهم و حیاتی باشد و مهتر از عدم رضایت نشر عکس باشد، میتوان حتی با عدم رضایت هم پخش کرد، اما این موضوع خصوصیتی نداشته و نظیر آن زیاد است.
پ.ن۲: آقای محسن مرادیان گفتند: پدر در جزئیات مراسم نبودند و از دانمارک که آمدند در مقابل عمل انجام شده قرار گرفتند و الا ایشان انسان ساده زیستی هستند و ضمنا خرج مراسم با تخفیف نزدیک پنجاه میلیون بوده است.

دهقان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۰۴/۳۱ ۱۶:۵۱
هر دم از این باغ بری میرسد ... (360397)
۱۳۹۷/۰۴/۳۱ ۱۸:۳۴
نوش جانتان آقا . عروسی هم مبارک باشه فدای سرتون مهم نیست به سفارتخانه برسید اینها حاشیه است برای مسئولین خدوم و ساده زیست ما (360399)