به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۱:۴۰
 
۲۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ساعت ۰۸:۳۵
کد مطلب : ۱۵۵۸۸
ته‌مانده ادبيات لمپني همچنان ادامه دارد!

يك متن بي‌ادبانه و سخيف، سوژه ضدايراني شد

گروه سياسي: متن بي‌ادبانه، شنيع و خشونت‌طلبانه فردي كه خود را بخشدار سابق كيش (در دولت دهم) معرفي مي‌كند در باره حمله آمريكا به سوريه، سوژه رسانه‌هاي پرتيراژ غربي عليه ايران شد!
به گزارش بهارنيوز، روزنامه انگليسي «دي‌میل» در اين باره در تيتر اول سايت آنلاين خود نوشت: علیرضا فرقانی یک کارشناس مسائل سیاسی ایرانی و بخشدار سابق کیش در وبلاگ خود تهدید کرده است که اگر اوباما به سوریه حمله کند، ساشیا دختر ۱۲ ساله وی ربوده و مورد تجاوز قرار خواهد گرفت! ... توضيح اينكه اين نوشته با دو زيان فارسي و انگليسي در وبلاگ وي به نام «تك‌نوشته‌هاي تك» منتشر شده است.

متاسفانه اين فرهنگ و ادبيات موهن، كه در بين برخي سياسيون دولت سابق رواج يافته و ضربات زيادي به منافع ملي ايران وارد ساخته بود و خوشبختانه با روي كار آمدن دولت آقاي روحاني در حال حذف كامل از فرهنگ سياسي كشور عزيزمان است اما ظاهرا پسمانده‌هاي آن با اصرار ورزيدن بر ادامه اين ادبيات لمپني آن هم در عرصه ديپلماتيك و در فضاي مجازي!، سعي وافر دارند همچنان به منافع ملي ايران و ايراني چوب حراج بزنند.

زشتي متن فوق آنچنان است كه نويسنده در سطر اول مقاله بين‌المللي‌اش! چاپ آن را در رسانه‌هاي داخلي ممنوع اعلام كرده است! در واقع و به زعم اين فرد به اصطلاح كارشناس! انتشار نوشته موهنش، در ايران مناسب نيست و خود هم حكم داده‌اند كه رسانه‌هاي داخلي منتشرش نكنند اما انتشار جهاني متن سخيفشان حتما براي كشور، نظام و همچنين ملت ايران منافع بزرگي در بر دارد كه اميدواريم آقاي بخشدار سابق در پست بعدي‌اش به مزيت‌ها و حسنات آنها بپردازد!

گفتني اينكه نویسنده وبلاگ در معرفي خود چنين نوشته‌ است: «عليرضا فرقاني، متولد 62 کارشناس ارشد "مطالعات منطقه-خاورمیانه" مي‌باشد. در 14 سالگی وارد بسیج شده و از 17تا 21 سالگي در انصار حزب الله (شاخه مشهد) فعالیت سياسي خود را ادامه داد. از 1383 تحصيلات ميان رشته‌اي خود را در حوزه مدیریت استراتژيك پيگيري مي‌كند. از 1388 به تحریر مقالات در حوزه های تولید, تبیین و تحلیل پرداخته است. در تیرماه 1390 بخشدار کیش شد...»

جالب‌تر اينكه اين فرد 6 ماه پس از انتصابش پس از كتك‌كاري از اين مسئوليت (بخشداري كيش) بركنار شده بود (كه شرح ماوقع آن به نقل از خود وي در آن ايام در چندين مصاحبه با خبرگزاري فارس! تشريح و لينك همه آنها در وبلاگش قرار دارد كه يك نمونه آنرا در زير ملاحظه مي‌نماييد) در عين حال، همه اين‌ها نشان دهنده عمق كار كارشناسي در دولت قبلي در انتصاب مديران خود  هم دارد!

و سخن آخر اينكه واقعا بايد سپاسگزار خداوند متعال باشيم كه به ملت ايران ياري رساند كه با اتمام دولت قبلي و به روي كار آمدن رييس‌جمهوري با ادبيات فاخر، بر دوره ادبيات سياسي لمپني نيز خط پايان و بطلان كشيده شود گرچه هنوز هم تركش‌هاي باقيمانده از آن از جمله همين سوژه، براي كشور هزينه‌ساز مي‌شود.


۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۰۸:۴۴
عجب متن سخیفی بود.
باور کنید تمام لات های محل ما هم نمیتونستن اینجور بی ادبانه، به دور از هر گونه اخلاق و تربیتِ خانوادگی و دینی! متنی تهیه کنند.
خدا ما را از شر این دست نابخردان حفظ کند. آمین (122363)
ناصر
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۵:۴۳
دوستان به فیس بوک برید و برای آقای ظریف پیام بزارید تا از مردم ایران در جهان بابت این صحبتها رفع اتهام شود و گستاخی این نادان را به پای مردم شریف ایران ننویسند (122557)
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۸:۴۵
http://alireza-forghani.blogfa.com
به وبلاگ این ادم نامتعادل برید و به انگلیسی نظر خودتونو در مورد حرف های این شخص ناملایم بزنید (122672)
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۵:۵۴
خداوند دینش را از دست اینها نجات دهد که تفاوتی با سلفی های وهابی ندارند. (122571)
م ح س ن
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۹:۲۷
دوستان عزیزم خواهش می کنم به جای حرف عمل کنید و به سایت بلگفا و درگاه خدمات الکتریکی رفته و آدرس سایت و وبلاگ این شخص را داه و خواستار فیلترینگ شوید از شما خواهش می کنید به جای حرف عمل کنید.
ادرس وبلاگ این شخص :
http://alireza-forghani.blogfa.com

ادرس سایت:
http://alirezaforghan.com
همین مطالب منتشر شده در بهار در سایت و وبلاگ این شخص هست از بلگفا و درگاه خدمات الکتریکی به دلیل این مطلب خواستار فیلترینگ شوید.
blogfa.com
internet.ir
در هر دو سایت بالا در قسمت در خواست فیلتر و تخلف می توانید درخواست خود را ثبت کنید (122698)
م ح س ن
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۲۰:۰۵
دوستان عزیز لطفا جای حرف زدن عملی کار کنید من خیلی سریع بعد از این خبر از طریق درگاه اینترنتی وبلاگ ایشون را با عنوان کلمات رکیک و توهین به مقام های سایر کشور ها و الفاظ نا مناسب و تخریب دین مبین اسلام توسط این الفاظ و تهدید منافع 75 میلیون جمعیت با انعکاس مطالب این وبلاگ در سایت ها و روزنامه های بیگانه معرفی کردم. و بعد از نیم ساعت سایت فیلتر و همچنین مطالب اون از دسترس خارج شد یعنی با فیلتر شکن هم قابل دسترس نیست و کلا از دسترس خارج شد چه در داخل کشور چه خارج از کشور. به امید روزی که این افراد تریبونی برای زدن این حرف های سخیف و منزجر کننده نداشته باشند. (122727)
محسن
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۷:۱۳
شانس آوردیم سلاح اتمی نداره .حتمآ اول شلیک میکرد بعد هدف گیری . (122615)
م ح س ن
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۹:۵۳
عزیزان فیلتر شد. (122717)
shahab
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۸:۲۳
از وزارت خارجه خواهش میکنم که از خانواده اوباما عذرخواهی کنه و این آدمو توبیخ کنه. (122647)
افشين
Sweden
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۰۹:۰۰
بهار جان اول صبح اين چه خبريه گذاشتي؟ ديگه دوره ي لات بازي اونم در سطح بين المللي تموم شده! ببين چه كساني تو دولت عدالت محور حكومت ميكردن!!! (122364)
داود
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۵:۳۳
خدا نکنه جنگ بشه
ولی مطمئن باشید اولین کسایی که دنبال سوراخ موش میگردند همین تیپ ادمها هستند .
اینها هارت و پورتشون اونم از مدل بی تربیتی و لمپنی گنده گویی فقط تو رسانه ها و مستندهای ابکی است
و فقط برای جمع کردن رزومه و ... که تو جمع خودشون ارزشه

بزن بهار (122547)
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۸:۲۹
خداییش من موندم کیا منفی دادن!!!!؟ اینکه این آقا بسیجی و در دولت احمدی نژاد بخشدار بوده دروغه!!!؟ اگه از اصلاح طلبان بود حتما تا الان به جرم برهم زدن امنیت ملی دستگیر و زندانی و .... (122654)
درياچه اروميه
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۰۹:۰۷
من از طرف خودم و تمامي دكتر هاي روانپزشك ايراني از جامعه جهاني عذر خواهي مي كنم و به خدا قسم ما ايراني ها اينجوري نيستيم . (122365)
ایرانی
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۰۹:۱۶
هرچی خاک عالمه توسرش به خدااینایه مشت روانی هستن ای خداتاکی صدات کنم (122366)
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۰۹:۲۳
فقر فرهنگی .......... (122367)
قاسمي بجد
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۰۹:۲۸
اينها ايراني نيستند ! (122368)
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۰۹:۲۹
بيچاره ستار بهشتي ... ! (122370)
کارگر 500 هزارتومانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۰۹:۳۱
من کاری به وقایع پس از انتخابات 88 ندارم اما خداوکیلی مگه کروبی و موسوی در مقطع انتخابات 88 در خصوص انحرافات عمیقی که دولت احمدی نژاد در همه چیز این مملکت ایجاد کرد هشدار نداده بودند؟؟؟؟ اگر 4 سال این دولت به 8 سال تبدیل نمی شد چقدر میشد جلوی به اصطلاح کارشناسی این دولت را گرفت؟؟؟؟
همه هموطنانی که علی السویه به احمدی نژاد رای دادند بشینن و در خلوت خودشون فکر کنن که با دست خودشون با رایشون چه بلایی سر این مملکت آوردند. (122371)
فرهاد فرهمند مهر
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۸:۴۸
حرفت حسابه و 99% ملت ایران با حقّانیت سخنان ان دو مظلوم دربند موافق اند. (122677)
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۰۹:۳۴
تجاوز به یک دختر 12 ساله از زبان کسی که ادعای مسلمان بودن میکند.این شخص لیاقت انسان بودن ندارد. (122372)
داود
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۵:۴۱
این حرفش تفکرش نشون میده
نشون میده گروهی تو این مملکت اسلامی هستند (که ایشون از اونحا بالا امده) که که اگر پاش برسه برای پیشبرد اهدافشون و ... از همین کارهایی که میگه میکنه (122551)
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۵:۵۵
تهدیدش ضد دین است. (122573)
اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۰:۱۱
آیا منم می تونم در مورد حکومت بشار اسد نظر بدم؟؟؟؟؟؟ (122378)
ایوب
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۰:۱۵
متاسفم که چنین افرادی آبروی ایران و ایرانی را می برند. (122381)
بهنام
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۰:۲۳
هر ننه قمري نظرسياسي ميده،اين مصيبت مملكت ماست،صد رحمت به طالبان (122383)
هادی
United States
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۰:۲۷
ازکوزه همان تراود که دراوست (122384)
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۰:۲۹
متاسفانه این گروهک با ادعای زمینه سازی ظهور امام زمان، ضمن با منت گذاشتن بر سر امام، ممکن است هر جنایتی بکنند. لازم است سر آنها یازداشت و بازجویی شود و تمام عناصرشان در اقصا نقاط دنیا جمع آوری شوند چون همین طوری هزینه زا هستند برای ملت و نطام. (122385)
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۰:۴۹
كاش قبل از انتصاب در مناصب مهم، اگه پارتي بازي هم ميشه حداقل يك تست رواني از افراد به عمل بياد (122393)
محسن
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۰:۵۶
کتک زدن بده .اما چون ایشان از طرف خانواده تربیت نشده براش لازم بوده .شاید شابد انسان بشه .و خدارا شکر مسئولان کشورهای دیگر این ادبیات را ندارند .وگر نه هر روز جنگ بود (122399)
ناشتاس
Canada
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۱:۰۰
چقدر کشور و مردم ما از این به اصطلاح ادمها ضربه خورده و خواهد خورد هیچ کی هم نیست که با اینها برخورد کنه اتفاقا حرفهای ایشان جریحه دارشون می کنه و بیشتر مصمم به جنگ با سوریه خواهند شد .علی رغم میل باطنی دلم می خواد به خاطر تو دهنی به این ادمها جنگ شروع بشه ببینیم اینها چه شکری می خواهند بخورند (122401)
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۱:۱۲
تهدیدی که او کرده جدا از بی شرمانه و بی ادبانه بودن بسیار مضحک و خنده دار است . ما نمی گوییم که اقدامات آمریکا و اوباما و مواضع اونها درست و مورد تاییده اما در مورد مسائل بین المللی باید از ادبیاتی سنجیده و مناسب استفاده کرد تا سوژه سازی برای رسانه ها و کشورهای دیگر نشود . واقعا یاد فرمایش زیبای حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی افتادم که چند مدت پیش فرمودند که افراد غیر مسئول و غیر رسمی از اظهار نظرهای اضافه پرهیز کنند . البته بهتره که اینجور آدم ها رو زیاد هم بزرگ نکنیم چون به هیچ عنوان حرفاشون برامون اهمیتی نداره . برا ما فقط حفظ آبروی ایران و ملت ایران و حفظ آبرو و شان نظام و دولت حائز اهمیت است . (122403)
مزرعه
Germany
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۱:۲۱
خداییش به قیافه و ادبیاتش توجه کنید میفهمید که سرش تو کدوم آخور هستش .
شایسته سالاری یعنی این آقا با این سطح شعورش بشه بخشدار کیش ! (122405)
پورعزیزی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۱:۳۵
ضمن رد هرگونه توهین به افراد حقیقی و حقوقی خوب است مقداری هم به توهین های دوستان خود به مقدسات و مسولین نظام طی بیست سال گذشته خصوصا بعداز 76و88 هم بیاندازید و فقط دلتان برای آمریکایی ها نسوزد که خود عامل تجاوز به نوامیس مردم در عراق وافغانستان و....میباشند (122410)
محسن
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۷:۱۰
دوست عزیز : لشکر صدام وقتی پا تو خاک ایران گذاشت .اول قدم تجاوز و غارت بود . فراموش کردید طالبان سر شیعیان را تو بامیان بریدنند و تجاوز به به زنانشان را حلال کردنند . صهیونیزم بد است اما تا حالا شنیدی به یک دختر فلسطینی تجاوز کنند .امریکا وسایر کشورها همه دنبال منافعشان هستنند .ما چرا منافعمان را با کلام نسنجیده به حراج بگذاریم . (122611)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۱:۳۶
.................تو را به خدا قسم تا قبل از آبروریزی بیشتر این افراد را جمع کنید...فیس بوک برای ملت متمدن ایران فیلتر شده ولی برای این شخص نه!!! (122411)
علی بسیجی
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۱:۴۲
وقتی ادبیات رئیس جمهور او آن بود باید ادبیات وی هم این باشد
هیچ بسیجی اهل تجاوز نیست این شخص با این حرفها می خواهد به بسیج و انصار حزب الله بزند وی منافق است و بدنبال سوژه برای دشمنان است (122412)
ابوسعيدجنابي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۶:۴۹
توكه درست ميگي!!!! مردم ماهم گوش و چشمشون گل گرفته كه بتو مثبت ميدن (122604)
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۱:۵۳
اینا دست پرورده حسن عباسی هستند
چرا کسی بساط عباسی رو تعطیل نمی کنه؟ (122415)
آزاد
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۱:۵۵
خدایا به داد ما برس!!!!نمیدونم چه گناهی کردیم که که گرفتار این ادمهای..... شدیم.
بدبختی اینه که این دسته با داشتن یک حصار امن از هر گونه جواب و پیگرد در امان هستند. (122417)
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۱:۵۷
وقتی افراد بی سواد و بی‌مایه به جاه و مقام می‌رسند دیگه بیشتر از این نباید انتظار داشت که!!! ما هشت سال این ادبیات را از سرناچاری تحمل کردیم. (122418)
یا هووو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۲:۰۳
اینا همه از رئیسشون محمود خان یاد گرفتن.زمانی که هر چی بزبونش میومد میگفت و به هیچ کس هم جوابگو نبود!!! (122423)
دكتر
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۲:۰۵
واقعاً؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دستش درد نكنه كه موجبات تحقير ايراني‌ها را فراهم آورده، واي من هنوز باورم نشده. (122424)
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۲:۱۸
واقعاً هر کسی میتونه به این راحتی با امنیت کشور بازی کنه یا فقط...؟؟!!! (122433)
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۲:۲۱
اینکار محکوم میشه اما روزنامه و سایتهای غربی باید این درک را داشته باشند هر کسی در ایران هر اظهار نظری کرد سیاست رسمی مردم و کشور نیست. (122434)
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۸:۰۹
فکر می‌کنی منابعی که کیهان توی روزنامه‌ش میاره چیه؟ یه همچین آدمایی رو توی آمریکا پیدا می‌کنه... (122635)
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۲:۲۳
اینجوری که معلومه این آقا فقط یه ایراد داره و اونم اینه که تعادل روانی نداره. خدا شفا بده. (122435)
فرهاد فرهمند مهر
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۸:۵۶
آره یه مشکلی از کودکی و نوجوانیش داره، می خواد سر دیگران بیاره! (122683)
محسن
France
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۲:۴۱
اگر قانون درستی وجود داشته باشد ، اگر قانون اسلامی وجود داشته باشد باید ایشان را ( علیرضا فرقانی ) مانند افراد اصلاح طلبی که می نویسند و به جرم نشر اکاذیب و اقدام الیه امنیت ملی ( به گفته ی محاکمه کنندگان ) مجازات می شوند ، مجازات کنند. (122442)
م ح س ن
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۸:۲۰
اره داداش اگه عدالتی وجود داشته باشه باید بخاطر به خطر انداختن منافع 75 میلیون جمعیت این آدمو محاکمه کنن اما متاسفانه پلیس میره ستار بهشتی را.... (122642)
فرداد
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۲:۵۱
خدایا مارو نجات بده (122446)
ا_اندايش
Sweden
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۳:۰۱
مگه زنا جزء گناهان كبيره نيست آقاي به اصطلاح مؤمن؟؟ كه اين جور راحت حرفشو ميزني؟ (122449)
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۸:۳۰
مگه یادتون رفته ...
یکی از این اقایون گفته بود
سعید تاجیک که به فائزه هاشمی فحش داده بود ،اگه من بودم بدتر انجام میدادم....(منظورش چی بود واقعا؟؟/)
واقعا آقای هاشمی درست گفته که :
نظام مدافع فحاش لازم نداره (122657)
امیر
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۳:۰۸
این فیسبوک هم معضلی شده !!!! (122451)
نوشین رضاپور
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۸:۵۸
هیچ چیزی در دنیا معضل نیست، به شرطی که درست و اصولی و فرهنگمدارانه از آن استفاده شود. (122689)
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۳:۰۹
حرفهای این شخص ، شخصی و مربوط به خود اوسست و هیچ ربطی به ملت و دولت ایران ندارد و از اینگونه افراد در هر کشوری پیدا می شود. خدا را شکر که اینها از قدرت خلع شدند. (122454)
وحیدرضا
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۳:۳۷
این آدمها فقط اینجوری صحبت میکنند که جلب توجه کنند بیشتر از این هم از آهها توقعیی نیست شما نباید اصلا منتشر کنید (122461)
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۴:۰۳
خشونت و تحجر................. ايران تا اينا رو داره ديگه دشمن نميخواد. (122478)
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۴:۲۶
اسم این شخص روتو گوگل سرچ کردم ؛مقاله ها و مطالب این شخص رو خواندم ص ؛؛کشور با وجود چنین آدمی ؛دیگر به دشمن احتیاج ندارد بخدا این بشر ؛......خدا عاقبت مارا بخیر کند!!! باوجود همچین آدمهایی!!! (122488)
احمدی
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۴:۲۹
سلام

به عنوان یک ایرانی خیلی شرمنده شدم. این آقا اگر همانطور که در بالای وبلاگش نوشته تشنه شهادت است، تشریف ببرد سوریه چرا اینجوری به جنگ دشمن رفته. (122491)
علی
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۴:۳۳
آیا چنین افرادی که به حیثیت نظام لطمه وارد می کنند مواخذه هم می شوند؟ (122493)
نبات
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۴:۴۱
خدایا از دس این قوم.... راحتمون کن (122498)
میثم
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۴:۴۴
یه نصیحت هم به خبرگزاری؟ فارس کنم
تا کی می خواهید از افراطی ها حمایت کنید؟ به آغوش مردم برگردید قبل از آنکه دیر شود (122501)
محمد
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۴:۴۶
ایشون عضو قرارگاه عمار هستند.مردم قضاوت با خودتونه.افراطی ترین اصلاح طلب ممکنه این قدر بی اخلاق باشه؟وقتی که احمدی نژاد بی اخلاقی و به اوج می رسونه نباید از امثال این اقا تعجب کرد (122504)
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۵:۴۵
اصلاح طلب های افراطی هیچ وقت بی اخلاق نبودند...!! (122558)
عليرضا
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۲۰:۳۵
اول : از همه ببينيد چه موجودي است كه به هر نظري يك راي منفي داده است ! مثل اينكه از عمل شنيع تجاوز خوشش ميآيد. دوم : كساني كه راي منفي ميدهند وقايع كهريزك را به راحتي اثبات ميكنند ! سوم : افراطي ترين اصلاح طلب هم تاكنون چنين وحشيگري را تاييد نكرده است و اگر هركسي از هر جناحي چنين اظهار نظري بكند بي دين ، بي تمدن ، بي خانواده است . (122737)
محمد
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۲۳:۲۷
بدترین اصلاح طلب از بهترین اصولگرا با اخلاق تره (122835)
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۴:۴۷
بزرگان دروغ بگویند ، دروغ میان مردم رایج می شود . بزرگان شهوت قدرت بیابند ، تملق و چاپلوسی رواج می یابد . بزرگان بددهان شوند زیردستان لات و اوباش می شوند. پس لازم است بزرگان خود اصلاح شوند تا جماعت اصلاح پذیر شود. بزرگان یعنی دولتمردان . امیدواریم روحانی مثل ادبیاتش این کشور را به جای واقعی اش برگرداند (122505)
ناصر
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۴:۵۰
........... آبروی هرچی مسلمونه هم قطارای تو بردن (122510)
سینا صفوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۴:۵۵
جمله آخر متن موهن و سخیف ...... هدف ایشون رو نشون می ده...
"...افکار عمومی جهان حق بده که باید بهتون حمله و تجاوز می شد...."
خداییش اگر افکار عمومی جهان بعد از خواندن این مطلب نسبت به ایران چه قضاوتی خواهند داشت... ........... با این گفته ها :
1- مسئولیت هرگونه تجاوز و حمله تروریستی و غیره به آمریکا را برای ایرانیان محفوظ!! داشته است...
2- مسئولیت جان تمامی کسانی که تا سالها از سرماخوردگی!! هم از دنیا بروند رو بر ما بار کرده...
3 - بر خلاف نص صریح آیات و رفتار ائمه طاهرین که حتی مثله کردن جنازه دشمنان را محکوم می دانستند به قطع عضو افراد خانواده کسانی که احتمالا هیچگونه مسئولیت مستقیمی در حمله ندارند حکم داده است و به طریق کاملا ملموسی مسئولیت تمام جنایات تکفیری ها و وهابی ها در هر جای دنیا رو بر شیعه بار فرمودند...
4- هتک حرمت افراد و حتی خانواده های ایشان را به صرف دشمن دانسته شدن با ما امری پسندیده فرض کردند و طبیعتا این حق رو برای سربازان آمریکایی مستقر در گوانتانامو و
ابوغریب هم محفوظ خواهد ماند!!!!
5- و در آخر به افکار عمومی دنیا حق دادند که هرگونه تجاوز و حمله به ایرانیان!!! رو امری پذیرفته شده تلقی کنند! (122513)
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۵:۰۸
ادبیات و کارهای همین آدما ؛باعث شده که جوانان از دین گریزان بشن!! (122523)
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۵:۱۸
آخه ادبیات محمود هم از این بهتر نبود یکی نیست بگه بچه برو گل بازی کن تو را چه به سیاست با این ادبیات زشت خدا به داد خانوادش برسه آمین ... (122532)
محمودمحمدی
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۵:۲۳
جای تاسف است که چنین افرادبی ادب وبی فرهنگی بایدسخنگوی یک ملت بافرهنگ وتمدن چندهزارساله باشند.اینگونه افرادکم نیستنداما دولت محترم بایدجلوی یاوه گویی های آنهارابگیرد.درکشورفقط افرادی که قانون وظیفه تصمیم گیری را به آنهامحول نموده صحبت کنند. (122537)
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۵:۳۹
یک جوان ابله با استفاده از رسانه اینترنت یه غلطی میکند و متاسفانه تاریخ و فرهنگ یک ملت متمدن را لکه دار میکند آنها که دنبال سوژه های نشر فساد اخلاقی میگردند کجا تشریف دارند تا این مردک را بسزای عمل خود برسانند (122550)
امین
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۵:۴۲
و به این اراجیف اضافه کنید:
1- اون ممه رو لولو برد
2- آب رو بریز اون جائی که میسوزه
3- بگم بگم
4- توانائی مدیریت جهانی
5- هاله نور
6--------------------
خدایا ما چه گناهی کردیم که هنوز باید از دست اینا خجالت بکشیم. (122553)
مهدی 92
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۵:۴۶
یک سوال اینجا هست که اون روزنامه انگلیسی چطور برای انتشار مطالب این وبلاگ از بین میلیونها وبلاگ دیگر اینقدر آماده و سریع عمل کرده است؟ (122562)
مادر
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۵:۵۱
متاسفم نمی تونم چیزی بگم از تمام جامعه جهانی شدیدا" عذرخواهی میکنم....... (122567)
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۵:۵۶
اين آقا رو صادر كنن به القاعده، خيلي به درد اونها ميخوره. (122574)
حسن
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۶:۰۹
متاسفم برای کسانی که از اسلام فقط ریش گذاشتن و یقه بستن را یاد گرفته اند. توصیه میکنم کمی نهج البلاغه و قرآن را با تدبر بیشتری بخوانید تا بفهمید اسلام چیست و مسلمان کیست. (122583)
آزرمیدخت
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۲۲:۵۸
بعضی آدما دیندارند ،بعضی ها دینکار ، دین و اسلام وریش وپشم ویقه ابزار کار این آقا و عده ای شده تا به بهای جان ومال و آبروی ملتی نانی به کف آرند و با وقاحت بخورند (122816)
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۶:۳۱
آیا از این نوشته و ادعا اطمینان دارید؟ (122594)
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۲۰:۵۹
پَ نه پَ ، مثل روزنامه كيهان خبر و تحليل منتشر ميكنن. (122758)
مسعود
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۶:۴۶
متاسفانه در ایران گروههای افراطی نه تنها آزاد و ول هستند بلکه حمایت هم می شوند و کسی هم جلودارشان نیست واین فرد خیال کرده اوباما هم از ناراضیان داخلی است که هرکاری خواست انجام دهد و تبعاتی هم نداشته و حتی مواجب هم بگیرد ولی نمی داند با این سنگی که در چاه انداخته چه هزینه سنگینی را بر پشت ملت ایران سوار کرده . (122601)
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۶:۵۶
دولت نهم ودهم انگار تمام نمیشه تا کی باید هزینه ان دولت مردم باید بدهند (122606)
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۷:۱۷
خیلی عالی بود (122617)
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۹:۰۹
دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید! (122693)
رضا
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۷:۵۶
ببینید کدام دانشگاه به این آقا مدرک داده و کدام استاد دانشگاه که این آقا با او رابطه بسیار نزدیکی داشته است به عنوان استاد راهنمایش بوده است . فیلم دفاعیه ایشان در صورت موجود بودن بازبینی شود که ایشان با چه الفاظی دفاعیه اش را انجام داده است.چه خوب است که وزارت علوم برای حفظ جایگاه وشخصیت ایرانیان به خصوص اساتید و دانشگاهیان محترم، روند مدرک گرفتن این آقا را مورد بازدید قرار دهدو با طی کردن روال قانونی مدارک تحصیلی ایشان را فاقد اعتبار اعلام نماید. .ادب مرد به زدولت اوست. (122628)
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۸:۳۵
به عنوان یک زن مسلمان فقط میتوانم بگویم:
خدا لعنتت کند ،رویت سیاه باد با این افکار متوحش وغیر انسانی وصددرصد غیر اسلامی.... (122661)
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۸:۵۵
من تعجب میکنم یه جوان 28ساله بی تجربه چرا باید بخشدار بشه! این افراد خام بدجوری با ضرر زدن به مردم تجربه کسب کردن! (122681)
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۹:۴۷
مفهوم مطالب ایشان با آنچه که در روزنامه کیهان چاپ می شود و یا آقای عباسی بیان می کند چندان تفاوتی ندارد . تفاوت در آنجاست که این بد بخت ادبیات جوجه لمپنها را بکار برده در حالیکه آنها گنده لاتهای محل هستند. (122715)
نوشین رضاپور
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۲۰:۰۲
هیچ چیزی در دنیا معضل نیست، به شرطی که درست و اصولی و فرهنگمدارانه از آن استفاده شود. (122724)
علی رضا
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۲۰:۳۲
پس چرا وبلاگ ایشون مسدود نیست
متاسفم (122736)
عليرضا
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۲۰:۳۷
كساني كه به نظرات انتقاد كننده راي منفي داده اند خشونت و افراطي گري و وقايعي چون كهريزك را به راحتي اثبات ميكنند . (122740)