به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : ۱۵۶۹۸۶

محمود احمدی‌نژاد هم برچسب برانداز گرفت!

گروه سیاسی: دبیرکل حزب سبز ایران در خصوص "عملیات روانی رسانه ای احمدی نژاد" گفت: ایشان 8 سال در مقام رییس جمهور رفتارهایی را انجام داده است که در آن زمان کوچکترین اعتراض به با تلخی و تندی مواجه می شد.
 
«حسین کنعانی مقدم»، درباره "اقدامات اخیر احمدی نژاد" گفت: سناریوی احمدی نژاد براندازی نظام جمهوری اسلامی است. در این سناریو سعی بر این است که ارکان نظام متزلزل شود. همچنین برنامه دیگر او حمله به رییس قوه قضاییه، قوه مجریه و قوه مقننه است. او ادامه داد: هر ناظر سیاسی متوجه می شود که احمدی نژاد به دنبال این است که در نقش یک اپوزسیون حضور پیدا کند و افکار عمومی را به سمت خود متوجه کند. اما قائده این است که مردم آگاهند و می دانند که آزموده را آزمودن خطاست. ایشان 8 سال در مقام رییس جمهور رفتارهایی را انجام داده است که در آن زمان کوچکترین اعتراض به با تلخی و تندی مواجه می شد. به نظر می‌رسد نباید به ایشان توجه کرد. احمدی نژاد باید، بایکوت خبری شود.

کنعانی مقدم در خصوص برخورد با احمدی نژاد بیان کرد: قوه قضاییه مواردی را که عنوان مجرمانه دارد، پیگیر شود. در قانون مجازات اسلامی داریم کسانی که به روسای قوا و مسئولین کشور توهین کنند پیگرد قانونی خواهند شد. احمدی نژاد هیچ مسئولیت سیاسی ندارد و به نظر می رسد قوه قضاییه روی این مسئله تجدید نظر کند و مثل یک شهروند عادی مورد خطاب و محاکمه قرار گیرد.