به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ ساعت ۱۶:۲۶
کد مطلب : ۱۵۷۰۹۰

عذرخواهی پورابراهیمی از خانواده پزشکیان

گروه سیاسی: رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اتفاقات جلسه استیضاح وزیر کار با بیان اینکه انتقادات جدی به آقای پزشکیان دارم، بیان کرد: ای کاش من در مجلس نامی از فرزند کسی نمی بردم، هرچند یادداشت یکی از همکارانم بود که به من داد و من از آقای پزشکیان و خانواده ایشان عذرخواهی می کنم.
عذرخواهی پورابراهیمی از خانواده پزشکیان
محمدرضا پورابراهیمی؛ درباره اتفاقات جلسه استیضاح وزیر کار عنوان کرد: بنده از ابتدای معرفی آقای ربیعی در دولت یازدهم به دلیل اینکه معتقد بودم وزارت کار، وزارت اقتصادی است، به عنوان مخالف ایشان در رای اعتماد صحبت کردم که در آن زمان ایشان نه مسوولیتی داشت و نه مطالبه ای بود و در ابتدای فعالیت دولت کنونی نیز مخالف ایشان در وزارت کار بودم و طرح برخی مطالب بی انصافی است. پورابراهیمی گفت: در جلسه استیضاح کسانی در دولت با فشار آوردن به نمایندگان کار را به جایی رساندند که استیضاح منتفی شود و اسامی چند نفر اول را که اعلام شد به عنوان مخالف وزیر صحبت کنند، پشت تریبون نیامدند که واقعا شوکه کننده بود و استیضاح کنندگان نیامدند و اگر استیضاح انجام نمی شد، آبروی مجلس می رفت.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مشخص بود طراحی شده و تعدادی از معاونان و طرفداران وزیر شروع کردند به شعار دادن که استیضاح منتفی است. وی با بیان اینکه بنده یک ساعت و نیم به عنوان مخالف صحبت کردم و شرایط سختی بود، افزود: آقای ربیعی با اعلام درخواست من برای مدیرعاملی آقای کهنوجی در مس بداخلاقی کرد و برگه ای را که به عنوان سند به رییس مجلس داد، اصلا مربوط به مس نبوده و برگه سازمان بهزیستی است مبنی بر اینکه پورابراهیمی پیگیری می کند رییس بهزیستی راور فرد بومی بشود. پورابراهیمی تصریح کرد: از سوی دیگر، شرکت مس وابسته به وزارت رفاه نیست و وزیر صنعت اعضای هیئت مدیره را مشخص می کند و کسی بابت شرکت ملی مس فردی را پیشنهاد نکرده بود و نامه بهزیستی را تحویل رییس مجلس داد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اقدام مجلس در حذف آقای ربیعی کار بزرگی بود و هزینه آن برای بنده و امثال بنده بود که پای هزینه آن ایستاده ام. در همان جلسه خیلی ها به من گفتند پشت تریبون نرو. وی با تاکید بر اینکه بنده اگر اندازه سر سوزنی در فضاهایی بودم که درخواستی به کسی بدهم، با این صراحت علیه وزیر صحبت نمی کردم که وی به "خدای لابی" لقب گرفته است، تصریح کرد: به اندازه سر سوزنی پای منافع ملی و مردم تعارف نخواهم کرد و هزینه ها را به جان می خرم و این هزینه ها بعدا صداقت را برای مردم مشخص خواهد کرد. نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتقادات جدی به آقای پزشکیان دارم، بیان کرد: ای کاش من در مجلس نامی از فرزند کسی نمی بردم، هرچند یادداشت یکی از همکارانم بود که به من داد. پورابراهیمی گفت: من از آقای پزشکیان و خانواده ایشان عذرخواهی می کنم. البته انتقادات جدی به نوع عملکرد ایشان داشته و دارم.
برچسب ها: مسعود پزشكیان