به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب : ۱۵۷۷۱۷

همسرکشی فجیع در شرق پایتخت

گروه حوادث: حوالی غروب روز گذشته بود که ماموران انتظامی در محدوده تهران نو از وقوع یک همسرکشی در خیابان صفا باخبر شدند و سریعا به محل اعلامی اعزام شدند.
همسرکشی فجیع در شرق پایتخت
در محل حادثه مشخص شد که مرد جوانی همسر سابق خود را کشته و از محل گریخته است.مردی که در محل حادثه حضور داشت در این زمینه به ماموران گفت: من برادر مقتول هستم. امروز شوهر سابق خواهرم که از مدتی پیش خواهرم را طلاق داده بود با من تماس گرفت و اعلام کرد که خواهرم را کشته است.این مرد در ادامه افزود: شوهر خواهر سابقم در ادامه گفت جسد را در خانه ام رها کرده ام و به من گفت اگر توانستید مرا بگیرید. حالا نیز هرچه با خواهرم تماس می گیرم جواب نمی دهد و به احتمال زیاد شوهر سابقش او را کشته و جسدش را در این خانه رها کرده است.پس از هماهنگی های قضایی با بازپرس کشیک قتل پایتخت انجام شد و با صدور دستوراتی در این زمینه، سریعا ماموران به خانه مذکور وارد شدند و در محل با جسد زن جوان که با شال زرد رنگی خفه شده بود روبرو شدند.

موضوع به بازپرس اطلاع داده شد که وی به همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم جنایی پایتخت در محل وقوع حادثه حضور یافتند و تحقیقات اولیه را در این زمینه کلید زدند.براساس شواهد موجود در صحنه مشخص شد متهم ابتدا مقتول را به محل جنایت دعوت کرده بود و مقتول که به همراه فرزندش در محل حضور یافته بود قبل از قربانی شدن، از سوی شوهرش موهای سرش کوتاه شده بود.قاتل بعد از آن به سراغ انگشت های شست پای مقتول رفته بود و در اقدامی عجیب آنها را با نخ به هم گره زده و در ادامه مقتول را با شال زرد رنگ مقتول خفه کرده بود.براساس این گزارش قاتل یک یادداشت نیز روی سینه مقتول گذاشته و نوشته بود:«با کفن سفید بیا، منتظرتم!»در ادامه خواهر قاتل نیز تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: امروز عصر برادرم بچه اش را نزد من آورد و رفت.من هیچ اطلاع دیگری از او ندارم و فقط می دانم که بعد از سپردن بچه اش به من ناپدید شده است.در انتها با دستور بازپرس جنایی، پرونده برای بررسی بیشتر و بازداشت متهم در اختیار ماموران اداره دهم آگاهی پایتخت قرار گرفت. تحقیقات در این زمینه در جریان است.
مرجع : فارس
برچسب ها: قتل همسر