به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۱:۵۶
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ساعت ۲۳:۴۶
کد مطلب : ۱۵۷۹۴
امیر عابدینی و خوابیدن شیرینی!

جای‌کفاشیان بودم کی‌روش‌را برکنارمی‌کردم

گروه ورزشی: عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ گفت: جای کفاشیان بودم کی‌روش را همین امروز برکنار می‌کردم.
جای‌کفاشیان بودم کی‌روش‌را برکنارمی‌کردم
امیر عابدینی در مورد خوابیدن شیرینی روی نیمکت در جریان بازی دربی  گفت: ظاهرا شیرینی قبل از بازی آنقدر استرس داشته که در جریان بازی بیخوابی او را از پا انداخته بود. شاید اگر سر و صدایی نبود او به طور کامل می‌خوابید. من یادم می‌آید زمانی که پروین روی نیمکت پرسپولیس می‌نشست از شدت استرس مدام پاهایش به هم می‌خورد. فرقی هم نمی‌کرد با چه حریفی بازی کنیم. خوردبین هم همیشه هوشیار بود و لحظه و ثانیه‌ای را از دست نمی داد.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ در مورد وضعیت تیم ملی گفت: کی‌روش ظاهرا از فدراسیون ناامید شده است و به همین دلیل از دفتر رئیس‌جمهور و دفتر وزیر درخواست ملاقات کرده بود. من اگر جای کفاشیان بودم و مربی تیم ملی چنین کاری را انجام می‌داد همین امروز او را برکنار می‌کردم. مگر در سه بازی جام جهانی چه کاری می‌خواهیم انجام دهیم؟

وی افزود: من می‌نویسم که تیم ملی در جام جهانی حداکثر 4 امتیاز می‌گیرد. ما 9 امتیاز نمی‌گیریم. این 4 امتیاز را هم با قلعه‌نویی و مایلی‌کهن هم می‌توانیم بگیریم. کی‌روش فکر می‌کند ما بضاعت مدیریت در فوتبال را نداریم. زمانی من در مورد افشین قطبی گفتم او یک هنرپیشه است تا یک مربی و آن زمان خیلی‌ها این مسئله را قبول نکردند. اما بعد از آن این حرفم را قبول کردند. اکنون هم می‌گویم کی‌روش کاربلد است اما ما را باور ندارد و به این باور رسیده که فوتبال ما دست فوتبالی‌ها نیست و نمی‌توانیم در فوتبال مدیریت کنیم.

عابدینی در مورد صحبت‌های اخیر کی‌روش در مورد لیگ که گفته بود همه نظر تاج و من را می‌دانند، گفت: رئیس سازمان لیگ باید لیگ را برگزار کند و کی‌روش هم اگر اعتراضی دارد باید حرفش را به سرپرست تیم ملی یا رئیس تیم‌های ملی بگوید. ما که نمی توانیم لیگ را به خاطر سه بازی تعطیل کنیم آن هم در حالی که این همه هزینه در لیگ انجام شده است.
مرجع : فارس

۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۲۳:۴۸
خدا رو شکر شما هیچ کاره ای!! (124645)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۰۷:۱۷
یک کارگر با حقوق اداره کار در سال 4 میلیون حقوق برای یکسال می گیره اونوقت آقایان میرند سه میلیارد برای یک سال بازیکن فوتبال پرداخت میکنند که برابر با حقوق7500 کارگر که روزی 10ساعت زحمت میکشند عدالت کجا رفته خدا تازه هر روزم طلبکار هستند مگه سنگاپور که فوتبالش جام جهانی نمیره ولی مردم از رفاه کامل برخوردارند کشور نیست کشوری که هیچ گونه تولید و یا محصولات مانند نفت و مس و..... نداره (مهدی بیا) (124703)
حسن
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۰۰:۱۰
حیف از اون همه پول و ثروت ملی که برای این آقایون داره به باد میره!!!!!! باید از روی مردم بی بضاعت و درمانده ای که دنبال یه قرص و آمپول بیماریهای خاص میگردن و پیدا نمیکنن شرم کنیم. متاسفم. (124654)
ياسين
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۰۰:۱۳
آقاي شيريني داشته دعا ميكرده !!! خخخخخخ (124657)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۰۰:۵۲
مشکل فوتبال ما هم امثال همین عابدینی ها هستن دیگه!!
ما با مایلی 4 امتیاز میگیریم؟؟ هه! (124668)
م ح س ن
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۰۱:۱۷
"به این باور رسیده که فوتبال ما دست فوتبالی ها نیست و نمی توانیم ودیریت کنیم." خب تا اینجاش که حق با کیروش اونوقت تو چی میگی؟ (124682)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۰۱:۲۰
می دونم 90 جوی درست کرده که نمیشه انتقاد کرد، ولی انصافا رفتار کیروش هم صحیح نیست! اردوی کشور ایشان و مخارج آن میسر نشد، چرا برنامه های دیگر تیم ملی را مختل می کنند؟ مگر در شهرهای ایران نمی شود اردو برگزار کرد؟ هرچند وطن پرستی ایشون قابل ستایش است، اما آیا مسوول درآمدزایی هتلهای پرتغال هم مردم ما هستند؟ (124683)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۰۲:۴۴
می دونستم نمی شه انتقاد کرد! (124696)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۰۷:۱۴
90 جو درست نکرده.نود حقیقت میگه و شما از حقیقت فراری هستی (124702)
سینا صفوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۰۱:۳۰
نه سقف ما 4 امتیازه و نه لزوما با کیروش بیشتر از این امتیاز می گرفتیم.
اما می توان گفت به طور قطع با مایلی کهن یک امتیاز هم نمی گیریم و شاید با قلعه نوعی همان یک امتیاز را بگیریم.
لااقل مثال می زنید از مربیان موفق تر وطنی نام ببرید.
مربیانی که از ترس حریف مانند طالبی در جام جهانی 98 رنگشان سفید نشود و سقف آرزوهایشان با یک برد تبه رنگین کمان رو به زوال گرایش پیدا نکند... (124688)
بهناز
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۰۱:۵۵
اقای کیروش کار درستی کرد وقتی دید هیچ کس به فکر تیم ملی نیست رفت تا شاید مسئولین محترم به خودشون بیان کجای دنیا اخه ایجوریه؟ (124691)
بهناز
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۰۱:۵۷
وقتی اقای کفاشیان مسئول باشه بهتر از این نمی شه (124692)
هومن
United States
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۰۳:۳۸
راست میگی . واقعا اون سبک جدید و مدرن تیکی تاکایی که روز جمعه تو دربی از دو تیم دیدیم حاصل زحمات اساتید فن قلعه نوعی و دایی و پروین و ... هست . حتما با ادامه سبکشون و سرمربی گریشون تو جام جهانی 4 امتیاز که سهله ! 40 امتیاز میگیریم ! (124699)
امین
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۰۶:۵۲
آقای عابدینی شما بهتر است به جمع آوری پولتان بپردازید. اصلا کاش جام جهانی نمیرفتم مگه آنجا چه خبره (124700)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۰۷:۱۳
موافقم.اگر هر کاری هم کردن نباید میرفت.به ملت توهین کرده با این کارش.اخراجش کنید. (124701)