به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۱۶۰۱۱۳

ناراحتی بازیگر سرشناس از شوخی با عکسش

گروه فرهنگ و هنر: نیکلاس کیج از اینکه تصویرش در فیلم «مندی» دستمایه شوخی‌های بی‌شمار کاربران فضای مجازی با عنوان «خشم کیج» قرار گرفته است، ابراز تاسف و ناراحتی کرد.
ناراحتی بازیگر سرشناس از شوخی با عکسش
تصویری از نیکلاس کیج در فیلم «مندی»‌ که در آن صورتی خون‌آلود و خشمگین دارد، با عنوان «خشم کیج» در فضای مجازی دستمایه شوخی‌های فراوانی شده است. این موضوع به نظر نیکلاس کیج به هیچ وجه خنده‌دار نیست بلکه باعث ناراحتی و خشم این بازیگر شده است. او می‌گوید که این کار به هیچ وجه درست و عادلانه نیست و به کار او و کارگردان فیلم صدمه می‌زند.
کیج در گفت‌وگویی تازه درباره فیلم «مندی» که یک اثر اکشن ترسناک است، گفت: «من مطمئنم که کارگردان هم مانند من از این کار ناراحت است. کارگردان فیلم اثری ادبی و شاعرانه خلق کرده است که با این شوخی‌های «خشم کیج» لطمه زیادی می‌خورد. کاری که فضای مجازی با فیلم کرد گونه‌ای از تخریب است.»

در فیلم «مندی» نیکلاس کیج نقش فردی را بازی می‌کند که در پی انتقام از یک گروه شیطانی تبهکار است. این فیلم به کارگردانی پانوس کازماتوس ساخته شده است و نخستین بار در جشنواره فیلم ساندنس به نمایش درآمد.

جدای از شوخی‌هایی که با تصویر نیکلاس کیج در این فیلم می‌شود، این بازیگر در نظر بسیاری از جمله ایتن هاوک از بزرگان دنیای بازیگری است. هاوک درباره کیج گفته است: «پس از مارلون براندو، او تنها بازیگری است که واقعا کاری تازه با هنر بازیگری انجام می‌دهد. او با موفقیت از مرز اصرار به واقع‌گرایی دور می‌کند.»
 
مرجع : خبرآنلاین
برچسب ها: نیکلاس کیج