به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۴۳
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب : ۱۶۰۱۸

محسن‌هاشمی: راستگو به من قول داده بود

گروه جامعه: گزینه اصلاح‌طلبان شورای شهر برای شهرداری تهران درباره‌ی رای الهه راستگو که با تظاهر به اصلاح‌طلبی از مردم رای گرفت ولی به گزینه رقیب رای داد، گفت: راستگو به من قول داده بود.
محسن‌هاشمی: راستگو به من قول داده بود
محسن هاشمی در گفتگویی با شماره جديد آسمان گفته است: من از خانم راستگو طلبکار نیستم. حقشان است که به هر کسی دلشان می خواهد رای بدهند ولی ایشان به خود من قول دادند و حتی گفتند که مواظب بقیه باشید و نمی خواهد مراقب من باشید.
از سوي ديگر سايت انصاف‌نيوز نوشت: نگاهی گذرا به لیست پروژه های همکاری میلیاردی شرکت کریت عمران با شهرداری تهران طی دو سال اخیر شاید روشنگر دلیل رای احمددنیا مالی به قالیباف باشد. دنیامالی، که با لیست اصلاح طلبان به شورای شهر چهارم تهران راه یافت و انتظار از او این بود که طبق تصمیم اصلاح طلبان به گزینه این جناح سیاسی در انتخاب شهردار رای بدهد، به همراه الهه راستگو به گزینه رقیب اصلاح طلبان یعنی شهردار قبلی رای داد؛ موضوعی که باعث کنکاش درباره ی علت این تصمیم عجیب شد و بررسی ها در مورد خانم راستگو به موضوع پیمانکاری هایی رسید که برادر او با شهرداری تهران داشته است موضوعی که در مورد آقای دنیا مالی نیز مشهود است.

راستگو و دنیامالی در عكس کاندیداهای اصلاح‌طلب با خاتمی قبل از انتخابات!

احمد دنیامالی که تا سال 1388 معاون فنی - عمرانی قالیباف در شهرداری تهران بود؛ پس از سال 88 به عنوان رییس هیات مدیره شرکت «کریت عمران» فعالیت داشته و تعدادی از پروژه های شاخص آن که در آنها مسوولیت‌هایی از جمله مشاوره مدیریت، خدمات مدیریت طرح و پیمان، انجام قراردادهای طرح و ساخت و غیره را داشته است در زیر می‌آید:

یک: مدیریت طرح مجموعه فرهنگی، تفریحی، ورزشی و خدماتی هزار و یک شهربا مساحت ۱۳۸ هکتار در منطقه ۲۲ تهران (از ۱۳۸۹ تا کنون). ارزش پروژه: 20 هزار میلیارد ریال. این طرح به عنوان بزرگترین مجموعه گردشگری، فرهنگی و تجاری ایران با حدود یک میلیون بازدید کننده در سال پیش بینی شده با: شهربازی 50 هکتاری، 660 هزار متر مرکز تجاری، هتل‌های 3، 4 و 5 ستاره و 15 هزار متر پارک‌های آبی و غیره است.
دو: مدیریت طرح فاز امکان سنجی توسعه عمران شهری ونک و تونل حقانی - ونک - ملاصدرا.
سه: مدیریت طرح فاز امکان سنجی مونوریل بوستان نهج البلاغه (فاز ۱ و ۲). کارفرما: شهرداری منطقه 1 تهران. مساحت پارک: 65 هکتار. طول مسیر مونوریل: 2 کیلومتر.
چهار: مدیریت طرح و سرمایه گذار پروژه مجموعه فرهنگی و تفریحی نیاوران در پارک نیاوران. کارفرما: شهرداری منطقه 1 تهران. وضعیت پروژه: مرحله مطالعات و طراحی. مساحت زمین: 2000 متر مربع. زیربنا: 6000 متر مربع.
پنج: طراحی و مدیریت مجموعه تفریحی پارک آزادگان. کارفرما: شهرداری منطقه 15 تهران. وضعیت پروژه: مرحله مطالعات. مساحت کل پارک: 4000 متر مربع. شامل: پارک آبی، مجموعه تفریحی، شهربازی سرپوشیده، اسکیت پارک، اسکی کابلی و پارکینگ.

ابوذر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۰۸:۵۰
خیانت که شاخ و دم نداره (127385)
mk
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۶:۵۸
جان خودم نفوذی حسین راستگو بود خوب شد اخراجش کردند (127794)
iran
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۰۸:۵۲
با این زدوبندا باز انتظار داشتید به کس دیگه رای بدن؟!!! (127387)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۰۹:۰۸
جالبه با وجود این همه اسناد و اطلاعات این دو نفر رو باز تو لیست قرار دادند!!!! (127395)
ایوب
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۰:۱۱
گویند بنده خدایی هوس ترشی کرد رفت سراغ خمره ترشی و دست کرد درون خمره، دستش را که بیرون آورد دید دم موشی را در دست دارد! با خود فکر کرد اگر بگویم موش است تمام ترشی نجس می شود و باید بریزم! لذا گفت انشاالله که بادنجان است و تناول نمود!
حالا ما هم می گوییم انشاالله که بادنجان است و زد و بندی در کار نبوده!!! (127419)
سارا
United States
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۰:۱۳
خانم راستگو که به راحتی به ما مردم ایران دروغ گفتی........ ما مردم به تو رای دادیم ولی الان به اتهام خیانت به رای مردم وغیره باید استعفا بدی .راستی هیچ کس تو رو نمی شناخت بجز مردم ملایر که ازت دل خوشی نداشتند و رایی که ما مردم دادیم رای به لیست، اصلاحات بود نه رای به تو که برای ما مردم تهران نا شناخته بودی .راستی دوستان اصولگرای عزیز بدانند که روی افرادی مثل خانم راستگو حساب نکنند چون این خانم خیانت در امانت مردمی کرد که به خاطر اصلاحات به او رای دادند و پس با شما هم مطمئنا چنین کاری خواه کرد چون رای راستگو فقط به منافع شخصی خود و برادرش است . (127420)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۰:۲۳
واقعا جای افسوس دارد که عده با رانت و کلاه برداری ببه جان بیت المال افتاده............. و خیانت می کند . .................. واقعا باید از یک چنین مجموعه شهرداری و شورای شهر متاسف بود . تاسف تاسف تاسف . به امید برقراری حق (127426)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۰:۲۹
از دوستان خواهش می کنم دیگر راجع به این مسأله صحبت نکنند، چون همانطور که می بینیم افراطیون اصولگرا و همچنین رسانه میلی از این تفرقه سوءایتفاده کردند و می کنند و شرایط را به نفع خودشان تغییر می دهند. هوشیار باشیم و آب به آسیاب دشمن نریزیم. (127429)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۲:۳۷
افراطیان شمایید که دارین خودتون که ادعای آزادی بیانتون میشه و ایتکه هر کی رای خودش رو داره برعکس دارید رای رو بهش تحمیل میکنید. شمایید افراطیان ذلت طلب (127493)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۱:۰۴
الهه دروغگو (127441)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۱:۱۱
آقایان اصلاح طلب چرا قبل از انتخابات شوراها دست این دو نفرو رو نکردین؟! معلومه همه از هم آتو دارین. تو این مملکت محاله کسی بدون زد و بند به جایی برسه. محاله کسی به جایی هم برسه ولی زد و بند و فساد مالی نداشته باشه. تا اتفاقی میفته همه دست همو رو میکنن. تو کشورهای دیگه با کوچکترین تخلف مالی در هر سطحی به شدت برخورد میشه. ولی اینجا همه چیز برای آقایون و آقازاده هاشونه........... من از این همه تبعیض و حق خوری و بدبختی به ستوه اومدم.
فقط خدا میتونه حق ما رو از این آدمهای به ظاهر مومن بگیره. (127446)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۱:۳۱
چقدرم رو دارن این دو نفر.
مخصوصا خانم راستگو(دروغگو) که خیلی هم طلبکاره.
چطوره یه پاداشیم واسه خیانتشون بگیرن.!!! (127454)
مهربان توسی
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۱:۳۸
کاش ایشان حق یک نماینده اصلاح طلب را ضایع نمیکرد (127456)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۱:۵۱
خدا از کسی که خیانت در حق آراء ملت میکنه نگذره و جوابشو بده . خانم دروغگو ما به شما اعتماد کرده بودیم و رای دادیم . چرا اینگونه جواب اعتماد مارا دادی ؟ باید در برابر درگاه خداوند متعال و ملت پاسخگوی این اقدامات زشت خود باشید (127464)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۲:۰۶
هردم ازاین باغ بری میرسد. (127475)
اخوان
Germany
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۲:۴۹
آسیابی کا با دنیا(مالی) و (راست) گو بچرخد همان بهتر که نباشد یا دست (راست) ها باشد.ناراحت نباشید زمستان رفت فقط یه خرده سرما مانده که آن هم رفتنی است روسیاهی هم که مشخص است (مال) زغاله. (127510)
kaveh
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۳:۱۴
وای به حال ما ملت بیچاره چطور اون دنیا جواب بدیم!
این آقایان بالا دستی میانه شان با خدا خوبست
وای به حال ما خواهش می کنم دست ما شهروند درجه چندم را اون دنیا بگیرید (127541)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۳:۵۷
بیچاره ملت ایران که همیشه جیگر میشن (127590)
امیر
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۴:۰۹
البته دوستان سغاوتمندی آقای قالیبافت ! در تصمیم این دو بی تاثیر نبوده ... (127615)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۴:۲۲
آفرین افشا کنید این مسائل را.این مسائل تنها خیانت حزبی نیست.به کلیت کشور ونظام حاکم مرتبط است اگر حاکمان هوشمند باشند. در پس هر خیانتی حتما خیانتهای دیگری وجود دارد. پس کوتاه نباید آمد.راستگو یک نماد رهنمای چپ زدن وبه راست پیچیدن است. (127623)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۸:۱۶
خانم راستگو، آينه بدم خدمت تون!؟ (127865)