به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب : ۱۶۲۴۰۵
برانکو: خیلی‌ها ما را قهرمان کهکشان راه شیری می‌دانند

خاطره تلخی از جام حذفی داریم

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما خاطره تلخی از جام حذفی داریم اما می‌دانم تیم بهتری نسبت به نود هستیم.
خاطره تلخی از جام حذفی داریم
برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نود ارومیه اظهار کرد: فردا اولین مسابقه جام حذفی برای پرسپولیس خواهد بود و از این واقعیت نمی‌توانیم فرار کنیم که سه‌شنبه بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان را داریم. همیشه گفتم بازی پیش‌رو مهم‌ترین بازی برای ماست. ما خاطره تلخی از جام حذفی داریم اما می‌دانم تیم بهتری نسبت به نود هستیم.او ادامه داد: طبیعتا ما تیمی را دست کم نمی‌گیریم اما نباید واقعیت را پنهان کنیم که تیمی بهتر از ۹۰ ارومیه هستیم. ما انتظار داریم در بازی فردا به پیروزی برسیم. در ابتدای فصل گفته بودم هدف ما کسب بیش‌ترین قهرمانی‌هاست و این به این معناست که هم قهرمانی در لیگ برتر و همین طور جام حذفی و همین طور لیگ قهرمانان آسیا برای ما مهم است. در حال حاضر در بهترین مسیر قرار داریم که بتوانیم قهرمانی‌ها را به دست بیاوریم. ما می‌دانیم فردا چه چیزی در انتظارمان است. تیمی که لیگ یک را بد آغاز کرده اما در ۴ بازی اخیر به طور قابل توجهی پیشرفت کرده است. آن‌ها با تیم‌هایی چون مس رفسنجان، آلومینیوم هرمزگان بازی کرده‌اند و آخرین بازی را هم که یک بر صفر برده‌اند و در ۴ بازی اخیر فقط یک گل خورده‌اند. طبیعتا انتظار یک بازی باتعصب و جنگنده را داریم.

وی ادامه داد: این بازی برای ما خیلی مهم است چرا که می‌خواهیم ببریم و روحیه بگیریم چرا که می‌خواهیم قبل از بازی را السد روند بردهای‌مان ادامه داشته باشد. عملا فردا با قدرتمندترین ترکیب به میدان خواهیم رفت. ما فردا بیرانوند را در اختیار نداریم چرا که برای تیم ملی بازی کرده و بشار هم نخواهد بود زیرا او هم در غم از دست دادن مادرش است و فردا به تهران می‌رسد. البته ماهینی را هم نداریم که مصدوم است.سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: ما مقابل السد در بازی رفت بازیکنانی برای‌مان بازی کردند که در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد بسیار خوبی داشتند مثل آدام همتی و سعید حسینی و همین طور احسان علوان‌زاده که برای ما عملکرد خوبی داشت. من بارها گفته‌ام و باز هم می‌گویم حداکثر اطمینان را به کادر فعلی‌ام دارم و از هیچ چیز ترسی ندارم.

می‌دانم که هر بازی برای ما سخت خواهد بود ولی این فوتبال است و ما کار ساده‌ای پیش رو نداریم. خوشحالم که جوانان تیمم عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند. ما واقعا یک تیم بودیم و مثل یک ید واحد عمل کردیم. چیزی که همیشه می‌گویم این است که بازیکنان از همه چیز مهم‌ترند چون از همه بیش‌تر تلاش می‌کنند. ما در دیدار رفت برابر السد قدم کوچکی برداشتیم و انتظار بازی بسیار سخت‌تر را برای بازی برگشت داریم و خودتان دیدید که السد در بازی با استقلال در تهران چگونه بازی کرد. قبل از بازی با الدحیل هم گفته بودم در بازی رفت نتیجه یک بر صفر به نفع آن‌ها یا به سود ما یا تساوی بدون گل تفاوتی با یکدیگر ندارد چرا که نیمه دومی وجود دارد و ما منتظر نیمه دوم برابر السد هستیم. می‌دانم الان بازی با السد مهم‌تر از بازی با ۹۰ ارومیه است اما ما فردا با تیم ۹۰ بازی داریم و برای آن بازی برنامه‌ریزی کرده‌ایم.برانکو در ادامه در پاسخ به سوال ایسنا درباره وضعیت محسن ربیع‌خواه و این که آیا او فردا در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان می‌رود یا خیر؟ گفت: ربیع‌خواه فردا ۱۰۰ درصد روی نیمکت می‌نشیند. خوشحال هستم که دوره توانبخشی‌اش بدون مشکل گذشت. او الان از نظر پزشکی کاملا آماده است فقط نیاز به رسیدن به فرم ورزشی ایده‌آل دارد. در تمرین‌ها بدون مشکلی کار می‌کند اما خوشحالم که او در حال آماده شدن برای رسیدن به ترکیب است.

او درباره این که السد برابر یک تیم ۸ گل خورده است و این که آیا این موضوع باعث غرور بازیکنان پرسپولیس خواهد شد؟ گفت: باید بگویم السد با تیم جوانانش بازی کرد و ۸ گل خورد چرا که ۸ بازیکن‌شان در اردوی تیم ملی بودند. طبیعتا این نتیجه نمی‌تواند منطقی باشد اما باید بگویم بازیکنانم برای من مشکلی نیستند اما مشکل حول و حوش تیم است. مثل مسائلی که می‌تواند برای هواداران به وجود بیاید و یا شاید هواداران تیم حریف را دست کم بگیرند. شاید خیلی‌ها الان ما را نه تنها قهرمان آسیا بلکه قهرمان کهکشان راه شیری بدانند اما خوشحالم که بازیکنانم کار را جدی گرفته‌اند و می‌دانند که بازی سختی در انتظارمان خواهد بود.او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا مطالباتش را از باشگاه پرسپولس دریافت کرده یا خیر؟ گفت: نه نگرفته‌ام.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: برانکو جام حذفی