به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۱۶۵۲۳۲

ترامپ خواستار تعقیب هیلاری کلینتون شد

گروه بين‌الملل: رئیس جمهوری آمریکا از وزارت دادگستری این کشور خواسته تا کاندیدای دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری 2016 و رئیس سابق اف.بی.آی را تحت پیگرد قرار دهد.
ترامپ خواستار تعقیب هیلاری کلینتون شد
دونالد ترامپ، گفته است که از وزارت دادگستری آمریکا خواسته تا چند مورد اتهام بی‌پایه و اساس از جانب جیمز کومی، رئیس سابق اف.بی.آی و هیلاری کلینتون، کاندیدای دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ را مورد بررسی قرار دهد. کومی مدعی شده که اطلاعات محرمانه‌ای را با نیویورک تایمز به اشتراک گذاشته و کلینتون نیز نقشی در تایید فروش یک کمپانی استخراج اورانیوم به روسیه داشته است.

دان مک‌گان، مشاور سابق کاخ سفید به ترامپ هشدار داده بود که درخواست برای تحت پیگرد قرار دادن این دو نفر باعث تنش شدید سیاسی می‌شود و حتی گفته بود که این مساله می‌تواند به استیضاحش به دلیل سوءاستفاده از قدرت منجر شود. نیویورک تایمز از قول منابع آگاه گزارش داد که مک‌گان وکلای دیگری در کاخ سفید دارد که چنین یادداشتی دارد که همچنین مطلبی را ارائه می‌کند. ترامپ همچنین گفت که به دنبال پیگرد قانونی این دو نفر و انتصاب یک مشاور ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های کلینتون و کومی است.

روز دوشنبه، روزنامه واشنگتن پست جزئیات جدیدی را درباره ایوانکا ترامپ، دختر ترامپ و استفاده وی از یک حساب ایمیل شخصی برای ارسال امور دولتی منتشر کرد. رئیس جمهوری آمریکا از دخترش دفاع کرده و مقایسه کردن کاری که دخترش انجام داده با کلینتون را رد کرد و گفت: دخترم ایمیل‌هایش را مخفی نکرده است.
 
برچسب ها: دونالد ترامپ