به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۱۶۶۳۳

آخرین خبرها از چگونگی قیمت‌گذاری خودرو

گروه اقتصادی: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت جدیدترین اخبار درباره چگونگی قیمت‌گذاری خودروها را اعلام کرد.
آخرین خبرها از چگونگی قیمت‌گذاری خودرو
محسن صالحی‌نیا اظهار کرد: در رابطه با چگونگی قیمت‌گذاری خودرو، بررسی‌های لازم صورت گرفته و نتایج آن به مراجع تصمیم‌گیر ارائه شده است. وی با بیان این‌که باید در این زمینه روش‌های مختلف بررسی شود، خاطرنشان کرد: پس از اخذ تصمیم از سوی مراجع مربوطه، تصمیم اتخاذ شده به ما ابلاغ و براساس آن عمل خواهد شد. صالحی‌نیا در پاسخ به این‌که در صورت خروج شورای رقابت از حوزه قیمت‌گذاری خودرو، قیمت این محصولات کاهش یا افزایش می‌یابد؟ خاطرنشان کرد: هنوز اتفاق جدیدی در این حوزه نیفتاده و نمی‌توان در مورد‌ آن صحبت کرد. باید صبر کرد تا براساس شرایط قانونی تصمیم جدیدی اتخاذ شود. معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: هر کدام از روش‌های قیمت‌گذاری با مزیت‌ها، فرصت‌ها و محدودیت‌هایی روبرو است. به هر حال ما به عنوان مجری قانون آنچه که به ما ابلاغ شود را اجرا خواهیم داد.
مرجع : ایسنا

ياسين
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۰۹:۵۷
آيا ارگاني ضعيف تر و بي جربزه تر از شوراي رقابت هم در ايران وجود داشت ؟!!! (132255)
امیری
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۱۱:۱۱
شما وزیر و وزرا در حدی نیستین که بتونین قیمت ماشین رو بیارین پایین. اونی که صاحب ایرانخودرو خیلی گنده تر از شما کوچولو موچولوهاست داداش من. (132281)
سعید
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۱۱:۴۹
نمیدونم این کاغذ بازیهاشون کی میخواد تموم شه ؟ از رو که نمیرن ؟ مرد باشید اعلام کنید ورشکست شدیم بلکه یه فرجی بشه محصولات وارداتی ارزون شه. (132308)