به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۱:۱۸
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : ۱۶۶۶۰

میراث‌دولت‌دهم برای‌مسجدسلیمان و اندیکا

گروه سياسي: يك عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس، 43 درصد بیکاری را میراث دولت دهم برای مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا خواند.
میراث‌دولت‌دهم برای‌مسجدسلیمان و اندیکا
اسماعیل جلیلی درصحن علنی امروز مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: اکنون که 25 سال از جنگ تحمیلی گذشته، استان خوزستان همچنان درانتظار تکمیل و توسعه زیر ساخت های ازبین رفته است و چشم به برنامه های دولت یازدهم برای حل مشکلات اساسی دارد. امیدوارم در برنامه بودجه 93 این موارد لحاظ شده و ردیف بازسازی و توسعه استان خوزستان که در لایحه بودجه 92 توسط دولت دهم حذف گردیده احیاشود.

نماینده مسجد سلیمان در مجلس ادامه داد: تصریح کرد: میراث مانده ازدولت دهم در شهرستان های مسجد سلیمان،لالی،اندیکا وهفتکل بر اساس آمار مرکز آمار ایران 43.6 درصد بیکاری در این چهار شهرستان بوده که نبود حمایت در آینده ای نزدیک بحران های جدی را بوجود می آورد. پروژه هایی که در حوزه ایجاد اشتغال برای پتروشیمی مسجد سلیمان،کارخانه آلومینیوم، بیمارستان ها و توسعه اراضی کشاورزی بوده همه نیمه تمام رها گردیده که نیازبه توجه جدی دولت دارند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس خطاب به وزیر نیرو گفت: انتظارمی رود رویکرد وزارتخانه متبوع وی برای حل بحران برق و آب کشاورزی مثبت باشد.اکنون که فعالان اقتصادی رویکرد خوبی به دولت یازدهم دارند حمایت از تولید رادربرنامه خود داشته باشید. در سال 92 عدم تحقق درامدهای دولت قطعی است، امیدواریم دولت برای کاهش کسری خود اولویت خود را درکاهش درآمدهای کارمندان دولت قرار ندهد.

تدبیر و امید
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۱۵:۱۲
بابا اعیول یکی هم از استان ما به پا خاست.................

روحانی متشکریم. (132486)
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۱۵:۴۱
آقای جلیلی چرا این چند ساله ساکت بودی و حالا که انتقاد از احمدی نژاد هزینه ای نداره زبون باز کردی؟ (132506)
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۱۶:۵۰
ایشون همونی نبود که خودشو کشت برا قالیباف تومار فدایت شوم براش نوشت!!! (132585)
حاجی پور
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۱۷:۰۴
بیکاری سالهاست که درمنطقه ی لالی ومسجدسلیمان بیداد می کندجوانان مجبورند جهت پیداکردن کار به اقصی نقاط کشور مهاجرت کنند که این مهاجرت هزینه بردار است.وجز اوارگی ورنج دوری از خانه چیزی نصیبشان نمی شود.جای تعجب واز منظری خوشحالی است که نمایندگان مسایل سیاسی را کنار گذاشته وبه مشکلات شهر انتخابی خود پرداخته اند.به امید روزی که این شهرابهت گذشته خود را باز یابد (132598)
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۱۹:۰۸
حالا کمکم معلوم میشه حضرات با مردم چه کردند. خدااز سرت نگذره با اون آمارهای بی پایه و اساس که هشت سال به خورد مردم دادی (132711)
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۲۳:۰۵
اقای جلیلی ببخشیدها ..تا الان کجا تشریف داشتین (132799)