به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب : ۱۶۶۷۷۶
برانکو: چرا سپاهان ناراحت است؟

پنالتی پرسپولیس مثل اشک شفاف بود

گروه ورزشی: سرمربی پرسپولیس از قضاوت فغانی در دیدار مقابل سپاهان ابراز رضایت کرد.
پنالتی پرسپولیس مثل اشک شفاف بود
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) این تیم اظهار کرد: بازیکنان مقابل سپاهان کیفیت و نظم تاکتیکی را نشان دادند. ما موقعیت‌های زیادی را ایجاد کردیم و ۹ کرنر بیش‌تر از میزبان داشتیم. مالکیت توپ هم ۵۵ به ۴۵ به نفع ما بود و از نظر آماری بهتر بودیم. نتیجه هم منصفانه بود.او درباره قضاوت فغانی در بازی دیروز گفت‌: فکر می‌کنم فغانی نخستین قضاوتش را برای ما کرد. البته شما بهتر این موضوع را می‌دانید. فغانی نشان داد که چرا در بین چهار داور برتر دنیا است. او حتی یک اشتباه هم نداشت و به او تبریک می‌گویم. این یک نمونه داوری خوب در دنیا است. من نمی‌دانم میزبان (سپاهان) از چه چیزی ناراحت است. ما می‌دانستیم بازی سختی خواهد بود. آن‌ها ۲۰ خطا کردند و ما ۱۰ تا. این موضوع نحوه بازی دو تیم را نشان می‌دهد. سپاهان یک بار دیگر نشان داد که به همراه استقلال، پرسپولیس، تراکتور و پدیده برای قهرمانی می‌جنگد.سرمربی پرسپولیس ادامه داد: سپاهان با لیاقت این امتیازات را کسب کرده است. نمی‌دانم چرا ناراحت هستند. پنالتی مانند اشک چشم شفاف بود.

برانکو درباره اظهار نظر امروز قلعه‌نویی مبنی بر این که اگر یک پنجره نقل و انتقالاتی برای پرسپولیس بسته شده، به جای آن هزار پنجره در داخل برای این تیم باز شده است، عنوان کرد: من این موضوع را نمی‌فهمم. من فقط می‌دانم که ابتدای فصل گفتم که بازیکنان ما برتر از توانی که دارند ظاهر خواهند شد. این موضوع تاکنون واضح بوده و چیز عجیبی نیست. هرکسی به دنبال این است که قهرمان و فینالیست لیگ قهرمانان را شکست دهد. این سرنوشت ماست و گله‌ای نداریم. ماشین‌سازی، پیکان، تراکتورسازی و سپاهان تمام تلاش‌شان را می‌کنند که پرسپولیس را شکست دهند. این موضوع کاملا ورزشی است. این را هم می‌دانند که باید مقابل همه ما بازی کنند. طبیعی است که هرکس می‌خواهد ضعفش را توجیه کند. انتظار داریم که پارس‌جنوبی را شکست دهیم و خوب بازی کنیم. در تمرین امروز گفتم که اگر ضعیف بازی کنیم و ببازیم، توجیهی ندارد. دیروز اگر بازی را می‌باختیم ناراضی نبودم چون بازیکنان نشان دادند که در چه مسیری قرار دارند. ما از فلسفه‌مان عدول نخواهیم کرد بلکه قوی‌تر خواهیم شد.

او افزود: من می‌فهمم که سپاهانی‌ها مایوس شدند چون تمام هم وغم‌شان را برای برد در این بازی گذاشته بودند. این موضوع کاملا منطقی است. شاید فکر نمی‌کردند و انتظار نداشتند که ما به این خوبی ظاهر شویم.سرمربی پرسپولیس درباره ادعای دیگر قلعه‌نویی مبنی بر این که پس از انجام کارشناسی داوری در برنامه نود، امتیازاتی که از داوری کسب شده، داده شود، اظهار کرد: من هم موافقم. کاملا موافقم.برانکو ادامه داد: من به داوری واکنش نشان دادم چون می‌خواهم از بازیکنانم حمایت کنم. من درباره سپاهان هیچ صحبتی انجام ندادم. بله درست است، من درباره ذوب‌آهن صحبت کردم و بعضی بازی‌های دیگر که داوری مستقیما به ما ضربه زده است.

وی ادامه داد: نمی‌دانم این وسط سپاهان از کجا پیدایش شده است. داور در بازی ذوب‌آهن خیلی بد قضاوت کرد. ما مربیان را نمی‌شود فریب داد. در همان بین دو نیمه هم گفتم که داوری عالی بود و وقتی یک، هیچ از سپاهان عقب افتادیم به داوری اعتراض نکردیم. می‌توانستم بعد از گل اعتراض کنم که کی‌روش به روی سید جلال خطا کرده است ولی اعتراض نکردم چون این‌ها دوئل است و در دوئل باید بجنگند. حالا سید در صفحه‌مجازی تصاویری می‌گذارد که همه چیز مشخص می‌شود.او درباره این که گفته می‌شود صحبت‌هایش باعث تاثیرگذاری روی قضاوت فغانی شده بود، گفت: فغانی خوب داوری کرد یا بد؟ به هر حال داوری را دیدید. من فکر می‌کنم خوب داوری کرد و در یک صحنه هم اشتباه نداشت.سرمربی پرسپولیس درباره صحنه اخراج کی‌روش و کمال کامیابی‌نیا توضیح داد: از خود کی‌روش بپرسند که در بازی به کمال چه گفته است.
مرجع : ایسنا