به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۰۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۱۶۹۸۹۶

تعطیلات‌نوروز۹۸ را در‌این‌۳‌ساحل جذاب بگذرانید

گروه گردشگری: رسیدن به یک مقصد مناسب که سفر خوشایندی برای شما بسازد نیاز به هماهنگی و البته دانش و آگاهی مقصد دارد، ممکن است این کار برای غیر متخصص‌ها کمی سخت باشد و شما را از هدفتان دور کند. خیلی خیالتان را ناراخت نکنید و این کار را به کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر بسپارید و با بهترین برنامه‌ی تور مسافرتی آنها همراه شوید و تعطیلات خوبی را بگذرانید.
 
 اقامت در زیباترین هتل‌های ساحل خزر با تور باکو

 تور باکو ، یکی از نزدیک ترین مقاصد گردشگری به ایران است که هم مسافت شما را برای سفر کوتاه می‌کند و هم نزدیکی فرهنگ‌ها احساس غربت را از شما می‌گیرد.
باکو پایتخت آذربایجان و یکی از زیباترین کشورهای ساحل خزر است که امکانات و تجهیزات گردشگری خوبی در این سالها افتتاح کرده و توانسته سالانه میزبان میلیون‌ها ایرانی باشد. فرهنگ نزدیک به ایران و زبانی کمی نزدیک‌تر به برخی از اقوام ایرانی کار را راحت‌تر می‌کند توانایی سفر را برای همه‌ی مردم آسان می‌کند. اتفاقا سفر به باکو خیلی هم گران نیست و با قیمتی مناسب می‌توان چند روزی اقامت مناسب در این شهر داشت و با برنامه‌های خوشگذرانی آن سرگرم شد.
فراموش نکنید که در باکو هتل‌های چهارستاره به بالای ساحلی وجود دارد که نمای قشنگی از خزر را بر روی شما می‌گذارد و تصویری مناسبی از این دریاچه‌ی زیبای دنیا نشانتان می‌دهد.
اگر با برنامه‌های آژانس مقتدر سیر همراه شوید می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید که هم با نمایی خوب و نزدیکی به مراکز اصلی شهر اقامت جذابی را تجربه کنید.
حتما می‌دانید که خوراکی‌های خوشمزه و کافه و رستوران‌های خیابانی این شهر یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری آن است و هر توریستی که به اینجا می‌رسد نمی‌تواند از طعم خوراکی‌ها دل بکند.
انتخاب این مقصد برای تعطیلات نوروز هم بسیار مناسب است چون شما با هزینه‌ای مناسب خوشگذرانی‌های دلچسبی خواهید داشت. برای همین به شما پیشنهاد می‌کنیم همین امروز به وب سایت مقتدر سیر سر بزنید و بهترین برنامه تور باکو نوروز  98 را بخرید.
 
خوشگذرانی در کشتی کروز در سواحل آسیا با تور ویتنام

 تور ویتنام نمایی متفاوت از یک شکور ساحلی آسیایی را به شما نشان می‌دهد. کشوری که چند سالی است درهای خود را بر روی گردشگران گشوده است. در اینجا امکانات لوکس و ویژه توریستی پیش‌بینی شده است که شما اگر با همسرتان میهمان این کشور می‌شوید برای تفریحات دونفره‌ی لذتبخش برنامه‌ریزی کنید.
شما می‌توانید با هماهنگی کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر تور کشتی کروز را هم انتخاب کنید و با یارتان بی‌نظیرترین تجربه‌ی دونفره را داشته باشید. یک‌شب را در این کشتی که لوکس‌ترین امکان گردشگری دنیا است بگذرانید و در عرشه‌ی زیبا و آرام آن طلوع آفتاب را تماشا و هم‌زمان صبحانه‌ی خوشمزه‌تان را میل کنید و بعد هم به کمک مربی‌های حاضر در این کشتی به اعماق آب بروید و غواصی کنید.
این تجربه شاید در هیچ سفر دیگر برای شما فراهم نشود، برای همین آن را از دست ندهید. حتما می‌دانید که سفر به ویتنام به غیر از ساحل و دریا دیدنی‌های طبیعی تماشایی دارد که به یکی از مهم‌‌ترین نمادهای کشور تبدیل شده است. شالیزارهای پلکانی به قدری زیبا و دیدنی است که نمی توان از آن ها چشم برداشت. در Muong Hoa می‌توانید با هماهنگی تورهای گردشگری مزارع همراه شوید و این بهشت تماشایی را از نزدیک ببینید.آب و هوای معتدل این کشور ساحلی به شما این فرصت را می‌دهد که در تعطیلات عید هم خوشگذرانی کنید برای همین می‌توانید از هم‌اکنون با نگاهی به وب سایت مقتدر سیر بیاندازید و مناسب‌ترین برنامه تور ویتنام نوروز 98 را بخرید.
 
سفر نوروزی به آسیا و اروپا با تور قبرس

 تور قبرس نوروز 98 ، شما را مسافر جزیره‌ای در جنوب ترکیه می‌کند که چیزی فراتر از یک کشور جزیره‌ای آرام با سواحل زیباست. اینجا پر است فرهنگ و تاریخ گذشته‌ای که برای شما هزاران هزار قصه و داستان دارد . همین داستان‌ها در لبهای خندان و مهربانی مردمان این منطقه دیده می‌شود.
شما در واقع با یک هدف دو نشان را زده‌اید؛ می‌توانید بدون دردسرها و روندهای اداری ویزا مسافر تور قبرس شمالی شوید و در همان ابتدا میهما شهر نیکوزیا شوید. جایی که ساحل آرام آن و رستوران‌های ساحلی‌اش دل شما را می‌برد و حسابی به شما خوش می‌گذرد.
فرهنگ این قسمت به ترکیه بی‌نهایت نزدیک است و برقراری ارتباط برای شما سخت نخواهد بود. اما شما اگر مایل بودید می‌توانید با راهنمایی کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر مسافر تور قبرس اروپایی شوید و با ارایه مدارک بعد از اخذ ویزای قبرس اروپایی شهر زیبای لارناکا را هم از نزدیک ببینید و در هتل‌های لوکس و ۵ ستاره‌ی ساحلی بمانید و برای گشت و گذار در اروپا برنامه‌ریزی کنید.
به شما پیشنهاد می‌کنیم که خرید در این بخش از قبرس را فراموش نکنید و به فروشگاه‌های بهترین برندها سر بزنید و با قیمتی مناسب‌تر خرید کنید.
برای این سفر برنامه‌ریزی ویژه‌ای نیاز نیست، فقط کافی است هم‌اکنون به وب‌سایت مقتدر سیر سر بزنید و یکی از برنامه‌های تور قبرس را بخرید.
منبع : ویرلن