به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۵
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۰۵ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب : ۱۷۰۲۶

ونگر: می‌خواهم تا ابد در آرسنال بمانم

گروه ورزشی: سرمربی فرانسوی آرسنال آن دسته از هوادارانی که امیدوار بودند در یکی دو فصل آینده خبر استعفایش را بشنود ناامید کرد و از برنامه‌اش برای عقد قراردادی جدید با توپچی‌ها خبر داد.
ونگر: می‌خواهم تا ابد در آرسنال بمانم
در شرایطی که گروهی از هواداران آرسنال امیدوار بودند ناکامی‌های پی در پی ونگر برای پایان دادن به انتظار 8 ساله توپچی‌ها برای کسب جام کاسه صبر سران باشگاه را لبریز و حکم اخراج وی را صادر کند، ونگر نه تنها یک فصل دیگر هم در ورزشگاه امارات ماند بلکه خود را برای مذاکره جهت تمدید قراردادش آماده کرد. آرسن ونگر با تاکید بر اینکه از حمایت کامل استن کروئنکه، سهامدار اصلی باشگاه آرسنال برخوردار است اعلام کرد به زودی قراردادی جدید با قرمزهای لندن امضا می‌کند. او گفت: بسیار مفتخرم که از حمایت استن کروئنکه برخوردار هستم. حمایت او برای من اهمیت بسیاری دارد. دوست دارم تا اید در آرسنال بمانم چون با این کار جاودانه می‌شوم. من عاشق آرسنال هستم.

سرمربی فرانسوی توپچی‌ها افزود: نکته مهم و مثبت این است که نیاز چندانی برای متقاعد کردن سران باشگاه برای تمدید قراردادم ندارم، هرچند به نظرم این موضوع مهم‌ترین چیزی نیست که بخواهم در حال حاضر به آن بپردازم. قبلا هم گفته بودم که می‌خواهم روی بالا بردن کیفیت عملکرد تیمم تمرکز کنم و هیچ کسی نمی‌تواند تعهد مرا نسبت به آرسنال زیر سوال ببرد. برای من عملکرد تیم در اولویت قرار دارد و موضوع ماندنم پس از آن قرار می‌گیرد. آرسنال هفتمین بازی خود در فصل جاری لیگ برتر انگلیس را فردا در خانه سوانزی انجام می‌دهد.

ساحل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۵ ۱۷:۲۳
دوست داریم ونگر (135753)
استوکولو
۱۳۹۲/۰۷/۰۵ ۲۱:۵۹
تو با اوزيل قهرمان ميشي بنظرت؟ (135849)