به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۱:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب : ۱۷۱۳۱

آغاز توليد مجدد خودروی سورن از نيمه مهر

گروه اقتصادی: وليد خودروی سورن که به دليل تشديد تحريم‌ها و عدم تامين قطعات شبکه برق و الکترونيک از منابع خارجي در سال گذشته متوقف شده بود، با اجراي پروژه ساخت داخل پلاتفرم برق و الکترونيک جديد از سر گرفته شد.
آغاز توليد مجدد خودروی سورن از نيمه مهر
مهرداد الياسي مدير طراحي قواي محرکه و سيستم‌هاي مشترک در مرکز توسعه محصولات جديد ايران خودرو با بيان اين مطلب گفت: پس از اجراي موفق پروژه خودکفایي پلاتفرم برق و الکترونيک خودروي 206 با تکيه بر دانش و مهارت کارشناسان و مهندسان گروه صنعتي ايران خودرو که منجر به توليد مجدد خانواده محصولات پژو و 206 شد توسعه پلاتفرم فوق جهت انطباق برروي خودروی سورن در دستور کار مرکز توسعه محصولات جديد قرار گرفت. وي افزود: در اين راستا فعاليت‌هاي طراحي، ساخت و صحه گذاري قطعات و مجموعه ها و توليدات آزمايشي خودرو در بازه زماني سه ماهه انجام پذيرفته و هم اکنون در مرحله شروع توليد انبوه و صحه گذاري خودرو هستیم و با توجه به برنامه ريزي صورت پذيرفته نيمه مهرماه توليد انبوه و تجاري سازي خودروی سورن آغاز خواهد شد.
مرجع : مهر

امیری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۲:۲۳
کاش گند نزنید به کیفیتش.این سمندای ای اف سون که آشغالی بیش نیست. (137513)
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۳:۰۸
خدا خیرشون بده این کارشناسا رو!
اگه نبودن ما چــــــــــــــــــــــــــی می کشیدیم!!! (137566)
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۳:۵۵
خدا رحم کنه. (137624)
سینا از شیراز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۴:۰۰
قبلا که با قطعات اورژینال ساخته میشد چنگی به دل نمی زد ، حالا که دیگه جای خود دارد.
تا وقتی که صنعت خودرو سازی در ایران رقابتی نشده و کارخانه ها پول خودروی تولید نشده را جلو جلو می گیرند!!! امیدی به بهبود کیفیت نیست. (137626)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۶:۴۲
عزیزان اگه شامه قوی داشته باشید و بو بکشید مطمینا رد پایی از قطعات چینی پیدا می کنین . من اجر مهندسین ایرانی رو ضایع نمیکنم ولی ...... (137796)
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۲۲:۰۱
نیازی به بو کشیدن نیست. دوماه داشته باشی میفهمی. (138140)